Minkä ikäinen ihminen sanoo rintsikoista "liivit"?
Alkoi naurattaa, kun näin tuon ilmauksen täällä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ihminen puhuu rintsikoista?!?
Sen ikäinen, joka puhuu myös mensuista tai mooniksista, ja jolla on lempinimi tyyliin Tuikku, Kiki tai Sipsu.
Minkälainen ihminen nauraa sanalle? Vajaa-älyinen, kuten ap?
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 ja sanon rintsikat. Liivit sanoo äitini ikäiset, siis minun kokemuspiirissäni.
RINTSIKKA ON RINTAMAMIESTALO, eli 1,5-kerroksinen ok-talo, ja talo on taas sellainen jossa asu perhe, pariskunta, tai yksinäinen, ei siis lauma tuntemattomia kerroksiin pakattuna, niinkuin kerrostalossa.
Ja sitten se vaatekappale jota haette on tissiliivit.
Tää on rautalankamalli asiasta
Minkä ikäinen on kiinosunut Veeteistä?
AP on jonne
Nykyään nimisanoja on aletty lyhentää -kki, kka, -ska, -ski, -ri, - päätteisinä, (jätski, verkkari, vetskari jne) ja kohta ei enää tiedetä sanojen perusmuotoa. Minulla on rintaliivit ja housuissa vetoketjut.
Ap on se sama, jolla on tylsää aina ja ikuisesti. Ainoa huvi on tulla tänne nauramaan milloin millekin asialle.
Milloin naapurin autolle, milloin liiveille.
Vierailija kirjoitti:
Ap on se sama, jolla on tylsää aina ja ikuisesti. Ainoa huvi on tulla tänne nauramaan milloin millekin asialle.
Milloin naapurin autolle, milloin liiveille.
Meni metsään, mutta mikäs siinä, jos tuon kommentin kirjoittaminen oli kommentoijasta hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on "tissarit"
On muuten kauhea sukunimi. Vaihtaisin heti jos olisin epäonnekseni sen nimiseen perheeseen syntynyt.
En tiedä, mutta äitini kutsuu terveyssiteitä vaipoiksi. En tiedä oko tämä kovinkaan yleistä, mutha minusta aika kiusallista. Äidillä ikää 61.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 ja sanon rintsikat. Liivit sanoo äitini ikäiset, siis minun kokemuspiirissäni.
RINTSIKKA ON RINTAMAMIESTALO, eli 1,5-kerroksinen ok-talo, ja talo on taas sellainen jossa asu perhe, pariskunta, tai yksinäinen, ei siis lauma tuntemattomia kerroksiin pakattuna, niinkuin kerrostalossa.
Ja sitten se vaatekappale jota haette on tissiliivit.
Tää on rautalankamalli asiasta
Rintamamiestalo ei todellakaan ole rintsikka.
Itsekin sanon liiveiksi vaikka en käytä niitä. En tiennyt ilmaisun olevan väärä, ei ole yksikään nainen sanonut minulle asiasta myöskään tosielämässä.
M39
Vierailija kirjoitti:
Tissiliivit ne on.
N56
Yök. Ei.
Ap:hen pätee yksi hyvä suomalainen sananlasku.
Hullulla on halvat huvit.
Liiveistä tulee mieleen mopokerhot.
Hiljattain uimahallissa eteläpohjanmaalla: KIKKIMET.
Rinta on kikki ja vauvan rinnasta vieroitus on kikkivieroo.
Vierailija kirjoitti:
Ap:hen pätee yksi hyvä suomalainen sananlasku.
Hullulla on halvat huvit.
Ja idiooteilla ilmaiset.
Tulipas nyt alapeukkuja :)
Minkä sille voin, jos näin on ja ajattelin vastata minäkin. Puhumme rintsikoista, siskoni ja minä ja olemme kaikki 50+. Äitimme sanoo liivit. Mutta en olisi sitten kai saanut vastata ollenkaan?