Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tahtoo vaan panna?

Vierailija
29.12.2014 |

Olen siis reilu parikymppinen mimmi pääkaupunki seudulta ja kyrsii nyt jotenki taas viikonlopun jälkeen aivan saatanasti. Miksi miehet ei halua musta muuta kuin seksiä ja panoseuraa?!
Olen siis kuullut monien miehien pitävän mua hyvännäkösenä ja seksikkäänä, joten en usko että se on kiinni siitä, että olisin jotenkin ruma. Ja pakko nyt tähän väliin sanoa, että mut on varustettu terveellä itsetunnolla (miesten kehuilla yms. muilla jutuilla en sitä pänkitä), joskus on niitäkin päiviä kun tuntuu, että näyttää aasin anaalilta, en ole mikään ylimielinen prinsessa, hopefully you got the point.
Mutta vitutuksen kohde on nyt se, miksi mä en kelpaa muuksi kuin panoksi ja fuckbuddyksi? Enkö mä ole sit sitä niin kutsuttua "vaimomateriaalia"? Kertokaa mulle kokeneemmat ja viisaat mammat miten saan itelleni sunnuntai poikaystävää pidemmän suhteen? Ja ei en ole myöskään mikään kyläpyörä/huoran maineella varustettu mimmi kuitenkaan.
Mikä tässä nyt mättää argh, kyllä mä aina seuraa löytäisin jos haluaisin, mutta musta tuntuu, että kukaan ei ota vakavasti :( vai kattelenko mä sit vaan niitä badboy/hockey kundeja, ketkä ei etsikkään muuta, pitäis varmaan laajentaa reviiriä ja alkaa katella niitä nössykkä miehiäkin..
Emmätiedä pakko oli vaan avautua nyt jonnekkin, kertokaa vaikka vertaistuki kokemuksia tai jotain :D

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt just täsmentää, että en tarkoita, että menisin suoraan sänkyyn ja avaan haarat. Mulle on useasti käynyt niin että annan juuri numeron, mutta saan yleensä vaan panoehdotuksia sitäkin kautta. Just eilen yks todella kiva kundi kehen tutustuin yhteisten tuttujen kautta muutama viikko sitten laittoi mulle viestin meillä klo 20.00, vaikka oltiin viestitelty niitä näitä sitä ennen :D en vaan ymmärrä ja samantapaista ollut ennenkin
Ap

Vierailija
42/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:48"]No tota missä edes tapaat ja miten noita miehiä, joiden kanssa menet sänkyyn? Siis menetkö suoraan kättelystä petiin??

[/quote]
No emmä nyt suoraan kättelystä sänkyyn juokse, toisinaan kaikkien tuntemassa tinderissä :D ja sitä kautta sit ulkona yleensä just baarissa, koska tätä sovellusta käytetään tyttöjen kanssa yleensä juurikin hieman hiprakassa etkoilla läpällä, ja heitetään et tänään sinne yms. Tai sit yhteisten tuttujen kautta, toki joskus myös vaan ulkona ollessa tapaa. Mutta yksi ogelmistani juuri onkin se, että miehet kenen kanssa olen vaihtanut numeroita, yleensä saattaa vaan laittaa viestiä tyyliin tuu mun luo. Ja mitä se yleensä tarkottaa.. Heti vaan uuden tuttavan kämpille, kun itekkin haluaisin edetä just rauhassa niinkuin joku ylempänä sanoi.
Eli en mene heti panemaan, toki joskus kännissä sitäkin on käynyt.
Olen brune, tummat silmät, kulmakarvat yms. Piirteet, en mikää basic ihme pissis haha
[/quote]
Ja pakko vielä sanoa tähän, aika epäselvä teksti siirryin puhelimen käyttöön :D aika kapea katseista luokitella kaikki blondit muun muassa pissiksiksi ja miten joku ylempänä kirjoitti, todella alentavasti. Tai että pitäisi muutta pukeutumistyyliä..? Ei nyt sentään miesten takia
Ap
[/quote]

No oletko vähän tyhmä? Tän takia kukaan ei halua sua. Yritin luoda stereotypistä mielikuvaa "typical white chickseistä" joita on nykymaterislistisessa maailmassa niin helvetin monta samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:48"]No tota missä edes tapaat ja miten noita miehiä, joiden kanssa menet sänkyyn? Siis menetkö suoraan kättelystä petiin??

[/quote]
No emmä nyt suoraan kättelystä sänkyyn juokse, toisinaan kaikkien tuntemassa tinderissä :D ja sitä kautta sit ulkona yleensä just baarissa, koska tätä sovellusta käytetään tyttöjen kanssa yleensä juurikin hieman hiprakassa etkoilla läpällä, ja heitetään et tänään sinne yms. Tai sit yhteisten tuttujen kautta, toki joskus myös vaan ulkona ollessa tapaa. Mutta yksi ogelmistani juuri onkin se, että miehet kenen kanssa olen vaihtanut numeroita, yleensä saattaa vaan laittaa viestiä tyyliin tuu mun luo. Ja mitä se yleensä tarkottaa.. Heti vaan uuden tuttavan kämpille, kun itekkin haluaisin edetä just rauhassa niinkuin joku ylempänä sanoi.
Eli en mene heti panemaan, toki joskus kännissä sitäkin on käynyt.
Olen brune, tummat silmät, kulmakarvat yms. Piirteet, en mikää basic ihme pissis haha
[/quote]
Ja pakko vielä sanoa tähän, aika epäselvä teksti siirryin puhelimen käyttöön :D aika kapea katseista luokitella kaikki blondit muun muassa pissiksiksi ja miten joku ylempänä kirjoitti, todella alentavasti. Tai että pitäisi muutta pukeutumistyyliä..? Ei nyt sentään miesten takia
Ap
[/quote]

No oletko vähän tyhmä? Tän takia kukaan ei halua sua. Yritin luoda stereotypistä mielikuvaa "typical white chickseistä" joita on nykymaterislistisessa maailmassa niin helvetin monta samanlaista.
[/quote]
Ei en tyhmäkään, ainakaan älyllisesti. Hyvän opiskelupaikan ja työn omaan, mutta sä ehkä sen sijaan olet. Puheidesi perusteella ainakin :)
Ap

Vierailija
44/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa. Tosin löytyis niitä miehiäkin jotka haluais muuta, mutta kun ne ei vaan sytytä! Olin yhden "nössykän" kans tehtiin lapsi ja erottiin ku ei mies vaan enää sytyttäny mua ja nykyään ollaan hyviä ystäviä. Sitten näå miehet jotka sytyttäis, niin eihän ne halua muuta kun seksiä tai sit niistä ei vaan ole normaalin parisuhteeseen, vaikka haluaiskin. Oii juuri ne ylimieliset panomiehet, miksi juuri ne kiinnostaa? Oon eroni jälkeen ihastunut neljästi, yksi epävakaa suhde yhden badboyn kanssa, 2 jääkiekoillijaa, jotka vaan pani mua ja yksi rikas ja komea naisten pyörittäjä, joka myös vaan pani mua. Ei vaan löydy miestä mulle, joka kelpais mulle ja jolle mä kelpaisin.

Vierailija
49/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta olen mies. Pillua tulee kohtuu helpostikin ja hyvännäköisiltä naisilta, mutta kukaan ei lopulta halua mitään vakavaa. Säädöt voivat kestää monta kuukautta, mutta sitten vain lopahtaa...En toki itsekään aina haluaisi jokaisen kanssa vakavampaa, mutta naisista ei kukaan tunnu haluavan. Mistä voisi johtua?

Vierailija
52/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen pk-seudun parikymppinen kundi on vielä niin meno päällä ja muna pystyssä menossa joka paikkaan. Maailma on suuri eikä todellakaan ehditä vakiintua kun pitää ehtiä matkustella, saada pimppiä, hengailla kavereiden kanssa, opiskella, tehdä töitä, harrastaa ja kokea aivan uskomattomia asioita. 90% kavereistani on miehiä ja olen seurannut tätä heidän kehityskaartaan, vakiintuivat toki mutta nyt on uusi buumi meneillään.. Sinun tulee olla jotenkin persoonallinen jos toivot pääseväsi tyttöystävätasolle, esimerkiksi olet 'hyvä jätkä', viisas, harrastat jotain intohimoisesti (ei fitness), sosiaalinen ja oikeasti ystävällinen (ei juoruilua tai muihin naisiin kohdistuvaa kyräilyä). Älä ole tyrkyllä tyttöystäväksi, toimi niin että saat miehen viestittelemään perään, ole salaperäinen ja (KAMALAA ETTÄ SANON TÄMÄN) vaikeasti tavoiteltava.

Olen huono antamaan ohjeita mutta nuo olisi toiminut minun kavereihini varmasti jos nainen kolahtaa eikä horahda. Itsekin pyydystin 19-vuotiaana silloin 22-vuotiaan avomieheni joka oli testosteronia pursuava villiori, ei todellakaan mitään poikaystävämateriaalia. Vaan olipas se, mitä mainioin. Tästä on vuosia ja olen tyytyväinen että päätin katsoa mitä sen kiven alta löytyy.

Taaaai, sitten katselet vanhempia miehiä. Pimpin perässä tosin nekin voivat juosta.

Vierailija
53/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:46"]Okei elikkäs:

Kaikki tietää sen pk-seudun "perusmuijan" jolla on piirretyt kulmat, blondit hiukset, tekoripset, valkonen toppi, korsin laukku etc.. JOITA ON 20/TUSINASSA, ei teillä ole yhtään mitään annettavaa kun jokainen pirkko ja kerttu on aivan samanlaisia samanlaisella luonteella.. Vaimomateriaaliksi haetaan äidillistä (okei stereotypia mutta saatte kuvan) ruskeahiuksista ei meikkaa paljoa käy ratsastamassa rakastaa miestä täydellä sydämellä kokkaa kotiruokaa ja lukee kirjoja ennen kuin menee nukkumaan hyvä opinnoissa/työssä :) ihan perusjuttuja ei mitään massateineyttä
[/quote]
Tämä. Itse olen ollut eräiden naisten mukaan peluri. Johtunut juurikin siitä, etten ole tutustunut vaimomateriaaliin. Ei nämä perus tusinaneidit jaksa mitenkään kiinnostaa. En voisi kuvitella perustavani perhettä bimbon kanssa, jolle tekoripset, meikki ja luurin räpläily merkkaa enemmän kuin perusasiat (ruuanlaitto, lukeminen, työnteko). Mies haluaa oikeasti lämminhenkisen naisen kumppanikseen, joka huomioi enemmän toista henkilö kuin itseään. Harrastan itse seksisuhteita kunnes törmään siihen oikeaan. Onhan ne lihallisetkin himot jollain tyydytettävä. Suurinosa naisista jakaa täällä kotosuomessa aivan liian helposti, eikä edes yritä olla vaikeasti tavoiteltavissa. Oikeasti vaikea välillä tietää mitä nainen edes on hakemassa, kun ensimmäisen treffin jälkeen haluavat sänkyyn.

Vierailija
54/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kielellä nössykkä on sama kuin vastuuntuntoinen mies, joka laittaa esim. työn/opiskelun, harrastukset ja vastaavia tylsiä tai arkisia asioita elämässään etusijalle. Jännittävä on se, joka on koukussa adrenaliiniin, yöelämään, uusien naisten huomioon ja seksiin. Sitten ihmetellään miksi jännät miehet eivät ota tyttöystäväksi tai pettävät.

Ne jännät ja komeat miehet ovat samanlaisia kuin pelkkään kauneuteen panostavat bilettäjänaiset. Kumpikaan ei ole hyvää avioliittomateriaalia.

Vierailija
55/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pitkässä suhteessa olen ollut perus bimbo blondiin jota sai hävetä ja muutenkin kyllästyin kun ei ollut naisella mitään järkevää maailman kuvaa..sen jälkeen pelaan pelejä naistenkans kunnes tapaan jollain tavalla erikoisen mätsin.. Harmi vaa etei vaimomateriaali naisia ole ole paljon.. 2/100.. Itse haluaisin jo perheen kun koulut on käyty jo ja työpaikkaki löytyy mutta minkä mä sille voin eten halua bimboa ja jäädä yh isiks kolmekymppisenä..
M25

Vierailija
57/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on pienempi, heikompi ja tyhmempi sukupuoli. Teistä ei ole muuhun kuin lapsien synnyttämiseen ja seksileikkeihin. Ja jos nainen muka ei halua mieheltä vain kullia, tykkää hän todennäköisesti naisista, koska homoja ja lesboja on olemassa vain siksi, että seksi on se ykkönen, joka kiinnostaa, ulkonäkö on tärkein.

Terveisin kaikkia ihmiskunnan miehiä rehellisesti ja neutraalisti edustava mies.

Vierailija
58/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Kyllä niin haluaisin nähä näiden kuvan jotka ovat "liian kauniita" Ja "liian seksikkäitä"..

Vierailija
59/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh ei kuule tarvi olla tietyn väriset hiukset paitsi ehkä tälle vaatijatrollille. Siis oikeesti se mitä tarvii olla on itsevarma oma itsensä, joka ei elä vain miellyttääkseen miestä eli silloin sussa on haastetta etkä ole naispuoleinen hyssykkä. Oli hiukset minkä väriset tahansa, joku laatumies tykkää aina. Niin ja ei ehkä kande mennä ekana iltana sänkyyn jos et halua vaan yhdenyön juttua. Semmosta.

Vierailija
60/69 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö en ole ikinä tykännyt vaan panna seksissä edes nuorena poikana vaan olen aina huolehtinut rauhallisesti esileikistä.

Miks naiset tahtoo vaan valittaa ja yleistää jatkuvasti että kaikki miehet on jotain ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä