Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö käyttämään liivejä?

Vierailija
24.10.2021 |

Kokeilin pitkästä aikaa laittaa kaarituelliset rintaliivit ja ne tuntui niin kamalilta, että en pystynyt pitämään niitä minuuttia kauempaa. Onkohan tää joku ikäjuttu vai mikä, kun ei kestä yhtään enää mitään kiristävää?

N40

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn.

Vierailija
2/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän kokoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän arkisin aina pehmeitä, toppimallisia liivejä, koska joudun työssäni mm. kumartelemaan, eikä mikään oo niin ärsyttävää kuin liiveistä ulos pullahtavat rinnat tai jatkuva olkaimien nostelu. Joo tiedän, pitäisi olla oikean kokoiset liivit, mutta oon huomannut tottuneeni näihin niin, että kaarituelliset liivit tuntuu kauheilta. Laitan sellaiset silti, jos menen vaikka konserttiin tai teatteriin, koska on paremman näköistä, jos rinnat on oikealla korkeudella ;)

Vierailija
4/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän arkisin aina pehmeitä, toppimallisia liivejä, koska joudun työssäni mm. kumartelemaan, eikä mikään oo niin ärsyttävää kuin liiveistä ulos pullahtavat rinnat tai jatkuva olkaimien nostelu. Joo tiedän, pitäisi olla oikean kokoiset liivit, mutta oon huomannut tottuneeni näihin niin, että kaarituelliset liivit tuntuu kauheilta. Laitan sellaiset silti, jos menen vaikka konserttiin tai teatteriin, koska on paremman näköistä, jos rinnat on oikealla korkeudella ;)

No jos ne kaarituelliset olisi oikean kokoiset, ei ne tuntuisi niin kauheilta eikä tissit pursua ulos tai olkaimet valu.

Vierailija
5/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärän kokoiset.

On oikean kokoiset.

Ap

Vierailija
6/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M50

Vierailija
7/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, käytän vain kaarituettuja, en koe niitä epämukaviksi. N42

Vierailija
8/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, käytän sellaisia aina. Sen sijaan äitini esimerkiksi ei pysty, hänestä ne ovat erittäin epämukavat. Ostin kerran hänelle lahjakortin asiantuntevaan liiviliikkeeseen, kun ajattelin, että sieltä ainakin saa oikean kokoiset, mutta ne liivit olivat hänestä epämukavimmat liivit ikinä, ihan liian napakat ja kaarituet painoi.

Vierailija
9/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kauhea vaatekappale. Käytän vaan kun menen harvoin jonnekin ihmisten ilmoille.

Vierailija
10/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kauhea vaatekappale. Käytän vaan kun menen harvoin jonnekin ihmisten ilmoille.

Mäkin olen aiemmin käyttänyt juhlissa tms., mutta nyt ei pysty ollenkaan. Taidan vaan hakea nipun pehmeitä, kaarituettomia liivejä ja heittää roskiin noi ki dutusvälineet.

Ap

Vierailija
11/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kaarituellisia. Edes liiviliikkeestä ei löytynyt hyviä opastuksella. Pärjään tukevilla tavallisilla.

Vierailija
12/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää nykyään käyttämään kaarituellisia, olen siirtynyt urheiluliiveihin. Juhliin sentään vielä täytyy laittaa kaarituelliset että saa tissit oikealle korkeudelle niinkuin joku jo aiemmin kirjoitti. Kotona olen aina ilman liivejä.

N 47

Vierailija
13/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytin ihan ongelmitta, sitten pidin pitkän tauon (työttömyys) enkä enää siedä minkäänlaista kiristystä rintakehän ympärille.

Vierailija
14/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosien jälkeen voi joutua luopumaan, rinnat muuttuu erilaiseksi tai mistä johtuneekaan. 

Vierailija
15/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, ostan vain oikean kokoisia ja ne ovat päällä sen verran mukavia etten edes huomaa niitä. Illalla myös kun tulen kotiin ne pysyvät päällä. Paljon epämukavampaa on isorintaisena olla ilman... Nyt tiedän vakiomallit tietyiltä merkeiltä ja ostan vain niitä.

Vierailija
16/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo "liivit"?

Vierailija
17/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli 10 vuoteen käyttänyt näitä kaarituellisia; aivan yhtä kidutusta vaikka sopivan kokoset olivatkin.

Olen pienirintanen B 75 joten pärjään sporttiliivin tapaisilla ihan hyvin.

Vierailija
18/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo "liivit"?

Ei kukaan. Vai luetko kaikki kirjoitukset ääneen?

Vierailija
19/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen siirtynyt kaarituettomiin, jo pari vuotta sitten. Ne vaan ovat paljon mukavammat. Niitäkin on paljon erilaisia, toppimaisia ja rintsikkamaisia.

N41

Vierailija
20/42 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Toki juhlissa tai treffeillä pidän pakosti, mutta en muuten, kaarituki painaa ja hankaa, tulee ihan ihottumaa tissien alle pidemmästä käytöstä niin arkena käytän vain kaarituettomia.