No niin, huomenna alkaa elämäntapamuutos!
Minulla on todella kurja olo fyysisesti. Painoa on aivan liikaa ja kunto on todella huono. Mutta huomisesta alkaen se muuttuu! Ruokavalio menee uusiksi ja hyvä liikuntaohjelma on suunniteltuna. Puolen vuoden päästä aion olla soukempi ja hyvässä kunnossa.
Tsemppiä kaikille elämäntapojaan tarkistaville! :) En voi olla ainut, joka tähän aikaan vuodesta aloittaa elämäntapojen parantamisen. :p
Kommentit (9)
Miksei tänään?
Yleisin päivä aloittaa elämäntapamuutos/dietti on huominen... Vielä on t unti tätä päivää jäljellä! :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:57"]
Jaa toki hyvät liikuntavinkkisi aloittelijalle. Oon ruualla puottanut nyt 8 kiloa, mutta liikuntaan en meinaa millään innostua. Ja tsemppiä
[/quote]
No en tässä nyt viitsi sen kummemmin avata omaa liikuntaohjelmaani, mutta netissä on loputon määrä erilaisia treeniohjelmia, joista voi etsiä mieleisensä. :) Suosittelen tutustumaan, mitä kaikkea liikunta-aiheista netin ihmemaasta löytyy.
Toinen vaihtoehto on tietenkin mennä salille ja pyytää jonkun suunnittelemaan itselleen treeniohjelman, mutta se tietenkin tarkoittaa rahanmenoa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:02"]
Miksei tänään?
Yleisin päivä aloittaa elämäntapamuutos/dietti on huominen... Vielä on t unti tätä päivää jäljellä! :D
[/quote]
Koska olen psyykannut itseäni pidemmän aikaa aloittamaan nimenomaan maanantaina 29.12. :D Se on joku henkinen juttu, jonka tarvitsen onnistuakseni (kyllä, olen tehnyt tämän ennenkin, mutta vaikeassa elämäntilanteessa lipsuin takaisin entisiin tapoihin).
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:57"]
Jaa toki hyvät liikuntavinkkisi aloittelijalle. Oon ruualla puottanut nyt 8 kiloa, mutta liikuntaan en meinaa millään innostua. Ja tsemppiä
[/quote]
No en tässä nyt viitsi sen kummemmin avata omaa liikuntaohjelmaani, mutta netissä on loputon määrä erilaisia treeniohjelmia, joista voi etsiä mieleisensä. :) Suosittelen tutustumaan, mitä kaikkea liikunta-aiheista netin ihmemaasta löytyy.
Toinen vaihtoehto on tietenkin mennä salille ja pyytää jonkun suunnittelemaan itselleen treeniohjelman, mutta se tietenkin tarkoittaa rahanmenoa.
[/quote] no harmi, näin nää aina menee täällä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:57"] Jaa toki hyvät liikuntavinkkisi aloittelijalle. Oon ruualla puottanut nyt 8 kiloa, mutta liikuntaan en meinaa millään innostua. Ja tsemppiä [/quote] No en tässä nyt viitsi sen kummemmin avata omaa liikuntaohjelmaani, mutta netissä on loputon määrä erilaisia treeniohjelmia, joista voi etsiä mieleisensä. :) Suosittelen tutustumaan, mitä kaikkea liikunta-aiheista netin ihmemaasta löytyy. Toinen vaihtoehto on tietenkin mennä salille ja pyytää jonkun suunnittelemaan itselleen treeniohjelman, mutta se tietenkin tarkoittaa rahanmenoa. [/quote] no harmi, näin nää aina menee täällä
[/quote]
Miksi ihmeessä aloittaa keskustelu, jos ei ole halukas keskustelemaan? Vai halusiko ap vain tsemppiä toivotuksia?
Tosiaan tyhmä aloitus. Mun piti innoissaan vastata, mutta sitten huomasin sun vastauksen, joten eipä kiinnosta enää.
Tuskin tulet onnistumaan elämäntapamuutoksessasi tuolla asenteella.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:15"]
Miksi ihmeessä aloittaa keskustelu, jos ei ole halukas keskustelemaan? Vai halusiko ap vain tsemppiä toivotuksia?
[/quote]
Annoin mielestäni varsin hyvän vinkin: netissä on loputtomasti tietoa, jota kannattaa hyödyntää. En minä voi suunnitella mitään valmista ohjelmaa, joka sopisi joka mammalle - lähtötaso ja liikuntamieltymykset kun ovat varsin yksilölliset. Totaalialoittelijoille suosittelen liikunnan ilon löytämistä, oli sitten mieluisa laji vaikka uinti, kävely tai paritanssi.
Jos taas valmista kunto-ohjelmaa ehdottomasti haluaa (ja kokee suunnittelun vaikeaksi), niin kannattaa tosiaan mennä sinne salin personal trainerille tai ostaa vaikka joku beachbodyn kotitreeniohjelma.
Halusin vilpittömästi toivottaa tsemppiä muille samassa tilanteessa oleville. :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:17"]
Tosiaan tyhmä aloitus. Mun piti innoissaan vastata, mutta sitten huomasin sun vastauksen, joten eipä kiinnosta enää. Tuskin tulet onnistumaan elämäntapamuutoksessasi tuolla asenteella.
[/quote]
Anteeksi, mutta millä asenteella? :D Olen hyvin päättäväinen, mutta lopputuloksen näen tietenkin vasta sitten puolen vuoden päästä. Jos olet samassa tilanteessa kuin minä niin toivon onnea ja menestystä. :)
Jaa toki hyvät liikuntavinkkisi aloittelijalle. Oon ruualla puottanut nyt 8 kiloa, mutta liikuntaan en meinaa millään innostua.
Ja tsemppiä