Sääliä sääliä sääliä! Pätemistä ja ruikutusta! Ärsyttävä ihminen.....
Hemmeti kun ottaa aivoon eräs ihminen. Se on niin kova pätemään ettei mitään rajaa. Valittaa kaikesta ja haukkuu kaikki muut maan rakoon, itse on virheetön. Sitten kerjää sääliä tyyliin: "Harmi kun kukaan ei edes pyydä kylään ja olen ihan yksin, mulla ei oo kavereita, olispa edes joku kenen luona käydä yhyy yhyy". Kerran erehdyin sanomaan että no tule sitten täällä käymään ja voi helvetti mitä pätemistä sain kuunnella ilta yhdeksästä yö kahteen asti! Kaikki tutut ja tuntemattomat haukuttiin lyttyyn ja kaikki on väärin ynnämuuta, kukaan ei koskaan tee mitään oikein paitsi hän joka tietää kaikesta kaiken. Vetää toisinaan juuri tuon "Olisipa joku kenen luona käydä :(" -kortin esille, jos se soittaa niin oon sanonut että nyt ei voi tulla, olen siskon luona vahtimassa lapsia tai jotain muuta. Usein jätän kokonaan vastaamattakin sen puheluihin ja viesteihin vastaan joskus iltamyöhään että: "Sori en huomannut että olit laittanut viestiä"
Tuollaiset ihmiset eivät taida ymmärtää että vika on heissä itsessään. Turha itkeä ettei ole kavereita, jos ei muuta tee kuin haukkuu kaikki seläntakana pystyyn ja ruikuttaa joka asiasta miten kaikki on väärin. En usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota samaa puheenaihetta vuodesta toiseen.
Kommentit (6)
Huono itsetunto hänellä varmaan... Oon itse ollut aika samanlainen. Älä lähde haukkumiseen ollenkaan mukaan, vaihda vaan puheenaihetta tai kerro, ettet halua puhua selän takana pahaa. Kysy vaikka, miksi hän haluaa.
Usein tuollaiset ihmiset on ihan helvetin kateellisia toiselle ja se on syy jatkuvaan seläntakana haukkumiseen; tiedän samanlaisen ihmisen ja selvä kateus paistaa läpi. Ihan hirveä itkuparku siitä miten "Mirkku" ja "Markku" rakentaa uuden omakotitalon, on väärin tehty, väärän värinen, väärällä alueella, liian pieni piha, liian huonosti suunniteltu talo, liian pieni sauna, väärä lämmitysjärjestelmä, autotalli väärässä kohtaa, liikaa huoneita, liian vähän huoneita yms..... Tuntuu saavan orgasmin heidän haukkumisestaan.
Tosi uskottavaa... Todennäköisesti tässä on vain tarkoitus mustamaalata "epäsosiaalisia" ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:09"]
Tosi uskottavaa... Todennäköisesti tässä on vain tarkoitus mustamaalata "epäsosiaalisia" ihmisiä.
[/quote]
Muiden jatkuva haukkuminen ja itsensä korostaminen on normaalin yksinäisen käytöstä?
Poista sen numero ja pyyhi pois elämästäsi. Ei kannata raahata turhaan happamia kivirekiä mukanaan. Et ole Hänelle varmasti mitään velkaa.
Työporukoissa tuollainen henkilö on myrkkyä. Toisaalta sielläkin voi tiettyyn pisteeseen asti vain ohittaa ja jättää huomioitta.