Mitä saitte joululahjaksi työpaikalta?
Meillä työnantaja ei muistanut mitenkään, ei minkäänlaista joululahjaa työntekijöille.
Olen töissä isossa matkailualan yrityksessä. Ihan perustyöntekijä asiakaspalvelussa.
Millaisia lahjoja saitte vai saitteko mitään ja kertokaa myös minkälaisessa työssä olette.
Kommentit (32)
Kunnon pikkujoulut. Varsinsiset lahjarahat menivät sairaalan lastenosastolle. Paljon fiksumpaa tuo kuin ostaa jotain herkkukoreja!
Ensiapupakkaus. Julkinen sektori.
Taivas ja helvetti kirjan. Tykkäsin!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:33"]
Ei mitään :( Ja iso pörssiyritys, joka tuottaa paaaaljon voittoa. Tällaiseksi se on mennyt, isot johtajat kyllä saavat tulospalkkionsa ja bonareita, työntekijät eivät mitään.
[/quote]
Meillä kanssa iso pörssiyritys, johtoporras on vuosittain niillä kovatuloisimmat listoilla.
En minäkään mitään isoa lahjaa tarvitsisi, mutta olisi kivaa, että yritys edes jollain tavalla muistaisi, vaikka joulukukalla ja suklaarasialla.
t. ap
Mä sain joulupäivällisen sekä lahjakassin missä kalenteri, suklaata ja joku kynttilähässäkkä. Yksityinen ta
Jamie Oliverin leikkuulaudan ja veitsen. Työskentelen huonekaluja-ja kodin tarvikkeita myyvässä liikkeessä.
100€ lahjakortin, samaiseen liikkeeseen missä työskentelen.
Lahjakortin timanttisille, uuden puhelimen, lahjakortin lindexille, muutaman dvd:n... Olen kotona töissä hoitamassa lapsiani.
Parinkympin lahjakortin mikä oli tosi kiva kun käytin sen jouluostoksiin. En edes odottanut mitään kun olin aloittanut vasta päivää ennen yrityksessä. Entisestä työstä ei ikinä saanut mitään jouluna. Max suklaarasia jaettavaksi koko tiimille (noin 30 henkilöä)