Mitä saitte joululahjaksi työpaikalta?
Meillä työnantaja ei muistanut mitenkään, ei minkäänlaista joululahjaa työntekijöille.
Olen töissä isossa matkailualan yrityksessä. Ihan perustyöntekijä asiakaspalvelussa.
Millaisia lahjoja saitte vai saitteko mitään ja kertokaa myös minkälaisessa työssä olette.
Kommentit (32)
Lahjapaketissa oli suklaata, kahvia, hilloa, pipareita ja servettejä.
Pikkujoulutarjoilut oli ilmaiset tänä vuonna...viime vuonna ne maksoi 25 e...ei muuta lahjaa
Tänä jouluna en olut töissä, mutta myyjänä olen kahtena jouluna saanut joulukukan ja suklaata.
Roosa-nauhalle meni meidän lahjarahat. Ihan jees, aikaisemmin on mennyt kehitysmaihin, joten ei yllättänyt.
En mitään. Köyhän kaupungin palveluksessa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:24"]
Lahjapaketissa oli suklaata, kahvia, hilloa, pipareita ja servettejä.
[/quote]
CGI?
Torkkupeiton. Vittuako teen sillä???
Viiniä, pari kynttilää, suklaata ja joulukahvia :) Siivoojalle ihan hyvin!
Iso kaupunki. Ei joululahjoja. Pikkujoulut omalla kustannuksella.
Pikkujouluihin maksoi hyvät ruuat, ei muuta.
Ei mitään :( Ja iso pörssiyritys, joka tuottaa paaaaljon voittoa. Tällaiseksi se on mennyt, isot johtajat kyllä saavat tulospalkkionsa ja bonareita, työntekijät eivät mitään.
Suklaarasia (Brunbergin tryffeleitä) jaettavaksi 15 työntekijän kesken. Pomo osti meille glögiä ja viiniä (maksoi tämän itse). Yksi Suomen suurimmista työnantajaista ja rahat todella tiukilla
Sadan eken lahjakortin Sittariin ja ison suklaarasian. Yksityisen palveluksessa, ruuanlaittoon liittyy työni.
Ei yhtään mitään. Ennen on tullut joku lahjakassi, mutta viime vuonnakin meni Lastensairaalalle (tuskin laittoivat sinne oikeasti yhtään mitään). Pikkujouluihin ei ole firma osallistunut sentilläkään koskaan, yhteistyökumppanit on tarjonneet ruuat ja juomat.
Terveisiä vaan Hitlerille, kaksoisveljesi löytyy meidän firmasta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Oliko yhtä kallis kuin eduskuntatalossa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Ota protestiksi torkut siellä työpaikallas...
Olen hoitovapaalla. En saanut mitään.