Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempainvapaalta työttömäksi

Vierailija
27.01.2015 |

osaako joku sanoa, miten kela ja te-toimisto suhtautuu sellaiseen, että meillä isä jäis kotiin vanhempainvapaalle ja mä lähtisin työnhakuun? Hänellä on sen verran ahdistava työpaikka, että tekisi hyvää jäädä kotiin ja minä voisin mennä töihin jos vaan sitä löydän. Mulla loppui työsoppari vuoden vaihteessa eli jäisin ensin työttömäksi työnhakijaksi ja toivon mukaan pian löytäisin jotain. Onko ylipäätänsä mahdollista jäädä vanhempainvapaakauden keskellä työttömäksi? Ei oikein muuta ratkaisua keksitä, et pärjättäs ja miehen mielenterveys ei kärsis liikaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on mahdollista, ei teitä sossussa välttämättä kovin hyvällä katsota, mutta oikeus on.

Vierailija
2/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä nyt sossuun olla menossakaan. Harmittaa ettei tajuttu mihin toi miehen tilanne on menossa, niin oisin voinu mennä takas töihin ja saanu sopparia jatkettua, mut eipä tullu mieleen pari kk sitten, et oisin töihin palannu, mut eipä tässä taida muu auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kypsymätöntä menoa... Kotihoidontuki muuten sitten vähennetään siitä työttömyyspäivärahastasi.

Vierailija
4/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, ettei se vanhempainvapaalle jääminen onnistu noin vain, se sovitaan ajoissa etukäteen!

Vierailija
5/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaksi kuukautta aiemmin pitää ilmoittaa