Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kirkosta eroajia

Vierailija
28.12.2014 |

En voi edelleenkään ymmärtää ihmisiä, jotka eroavat kirkosta. Kovasti haluavat kirkolta kaikenlaisia palveluksia korvasyyhynsä mukaan, mutta sitte itketään kuorossa, ku kirkon palvelut ovat niin kalliita! Hei haloo, kirkollisvero on naurettavan pieni joten säälittävää itkeä sen suuruutta! Pitäähän pappienkin jostain palkka saada, nekään eivät elä pelkällä Pyhällä hengellä ja Jeesuksen verellä. Kattokaa raukat peiliin, näette itsessänne todellisen luuserin. Ja te verokikkailijat, älytöntä erota aina vuoden lopussa ja liittyä takasi tammikuussa välttäen veron. Hävetkää vapaamatkustajat. Ilettää muiden varoilla elelijät. Liittykää takaisin kirkkoon, on hartain toiveeni. Järki-ihminen kuuluu kirkkoon, luuseri ei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sanon etten oo koskaan ikinä käyttänyt kirkon palveluita, kun itselläni on ollut mahdollisuus valita? Etkö ymmärrä muakaan?

Naurettavaa sanoa, että ollaksesi järki-ihminen sinun on kuuluttava pilven reunalla istuvan jampan päiväkerhoon. No, mutta provohan tää vaan olikin.

Vierailija
2/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta koska minulta ei ole kysytty haluanko liittyä moiseen instituutioon. Yhtäkään kirkon palvelua en ole tarvinnut ja tuskin tulen tarvitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kirkon palveluita enkä niistä halua maksaa. Liityn takaisin kirkkoon sitten, kun en enää käy palkkatyössä, ehkä. Tuskin niin käy.

Nyt ei yksinkertaisesti ole varaa maksaa kirkollisveroa.

Vierailija
4/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ei ole IKINÄ ole tehnyt MITÄÄN minun hyväkseni, joten miksi liittyisin? Enkä usko Jumalaan ja papit voi hankkia uuden työn jos palkka vituttaa.

Vierailija
5/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:33"]

Erosin kirkosta koska minulta ei ole kysytty haluanko liittyä moiseen instituutioon. Yhtäkään kirkon palvelua en ole tarvinnut ja tuskin tulen tarvitsemaan.

[/quote]

Sama täällä, erosin lapsena vanhempieni luvalla. Naimisiin menin maistraatissa, hautaustestamentissa toivon uskonnotonta tuhkausta, lapset eivät kuulu kirkkoon, eivät ole olleet seurakunnan kerhoissa, yksi on käynyt protun ja nuorempi on parin vuoden päästä sille menossa. Myönnän joskus kävelleeni kirkon pihan poikki, sen verran olen seurakuntaa rasittanut.

Vierailija
6/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lopettavat satuihin uskomisen aikuistuessaan.

Vierailija
7/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:33"]

[/quote]

Myönnän joskus kävelleeni kirkon pihan poikki, sen verran olen seurakuntaa rasittanut.
[/quote]Nyt hei ihan oikeesti jätät tuon pihanpoikkikävelynkin. Et ole oikeasti oikeutettu siihen.

Vierailija
8/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on naurettavaa että minut joskus lapsena liitettiin johonkin yhdistykseen johon en ole koskaan halunnut kuulua!

Pelleilkää taikauskonne kanssa ihan vaan keskenänne hihhulit mutta ÄLKÄÄ kiusatko silla muita.

Onneksi kirkosta eroaminen on niin helppoa.

Vierailija
9/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi maksaa yhtään mitään, saatika sitten useamman satasen vuodessa jäsenmaksua järjestölle, jonka maailmankatsomusta ei jaa ja jonka palveluita ei ole vielä tähän mennessä kertaakaan tarvinnut?

Vierailija
10/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ymmärrä henkilöitä, jotka kuuluvat kirkkoon. Voin kyllä luvata, etten mene lähellekkään sitä suvaitsemattomuuden tyyssijaa, jolloin en myöskään heidän palveluistaan maksa. Yksinkertaista.

Vierailija
11/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:53"]

Ja minä en ymmärrä henkilöitä, jotka kuuluvat kirkkoon. Voin kyllä luvata, etten mene lähellekkään sitä suvaitsemattomuuden tyyssijaa, jolloin en myöskään heidän palveluistaan maksa. Yksinkertaista.

[/quote]

Tämäpä vasta suvaitsevalta kuulostaa.

Vierailija
12/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että olen luuseri, kun en kuulu kirkkoon? Ehkä minä olen ihminen jolla on valinnanvapaus.

Vierailija
13/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]

Ja te verokikkailijat, älytöntä erota aina vuoden lopussa ja liittyä takasi tammikuussa välttäen veron.

[/quote]

Ei tuossa mitään veroa vältä. Jos liittyy kirkkoon, alkaa maksaa veroa siitä kuukaudesta lähtien aina sen vuoden loppuun, vaikka eroaisi kesken vuoden. Jos liittyy tammikuussa, maksaa koko vuoden veroa. Jos eroaa kesäkuussa, maksaa veroa vuoden loppuun.

Vierailija
14/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN SAATANA.

Vierailija
15/15 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:33"]

[/quote]

Sama täällä, erosin lapsena vanhempieni luvalla. Naimisiin menin maistraatissa, hautaustestamentissa toivon uskonnotonta tuhkausta, lapset eivät kuulu kirkkoon, eivät ole olleet seurakunnan kerhoissa, yksi on käynyt protun ja nuorempi on parin vuoden päästä sille menossa. Myönnän joskus kävelleeni kirkon pihan poikki, sen verran olen seurakuntaa rasittanut.

[/quote]

Nojoo, kävin minäkin lasten kanssa Turun Tuomikirkossa kun oltiin Turussa tutustumassa historiallisiin kohteisiin. 

-kolmonen-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi