Vaihtoehto Nutraukselle(laihdutus)
Eli olen jo pitkään yrittänyt laihduttaa. Ensimmäinen 20kg onnistui hyvin, mutta sitten eteen tuli yhtäkkinen stressaava tilanne, joka pysäytti projektini. Siitä on nyt aikaa mutta paino junnaa junnaamistaan samassa. Ryhdyin harrastamaan paljon liikuntaa, mutta en enää viitsi koska se ei näkynyt missään. Olen myös yrittänyt Nutrilett-tuotteita ja se varmaan toimisi ellei minulla olisi laktoosi-intoleranssia enkä täten pysty syömään niitä ilman aivan hirveitä vatsan väänteitä ja ripulia. Edes laktoosin-pilkkojat apteekista ei auta. Ärsyttää. Minä en alkuunkaan tiedä mitä tämä kroppa haluaa minulta kun se on tuollainen aasi, jolle ei edes kelpaa ruoka ilman vatsan väänteitä. En syö herkkuja tai välipaloja ja välttelen vilja tuotteita ja leipiä. Edelliset myös laittavat suolet solmuun koska nekään eivät näytä kelpaavan. Onko mitään nutriletin tyyppisiä pienelle budjetille sopivia tuotteita? Koska pystyn kyllä helposti korvaamaan aterian tai aterioita "ateriankorvikkeella". Nämä kokeilemani vain eivät näemmä sovi minulle.