Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL heitti sairaan vanhuksen lumihankeen.

Vierailija
28.12.2014 |

Parkinsonin tautia sairastava poistettiin Lidlistä - "Minusta haluttiin eroon"

Hämmentynyt asiakas epäilee, että kaupan henkilökunta luuli häntä humalaiseksi.

Asiakas joutuu pohtimaan ulosheittonsa mahdollisia syitä itse, sillä henkilökunta ei niitä hänelle selventänyt. Miehen mukaan pakastehyllylle saapunut myyjä ilmoitti sen enempää perustelematta, että nyt lähdetään kassalle. Lopulta hänet saateltiin kassan kautta pihalle kahden myyjän voimin.

- Olin niin hämmentynyt ja nolona ihmisten tuijotuksesta, etten viitsinyt laittaa hanttiin.

- Myyjien käytös johtui varmaan siitä, että Parkinsonin takia käyttäydyn vähän kömpelösti. He varmaan luulivat, että olin päihtynyt.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122718955274_uu.shtml

Lidl heitti sairaan vanhuksen lumihankeen. Lidlissä toimitaan preussilaisen kurin alaisina, ja sairaalla, vapisevalla vanhuksella ei ole kauppaan asiaa.  S-ryhmän kaupoissa sen sijaan ei valikoida asiakkaita terveydentilan perusteella.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän Espoon lidl-muumälöistä kyseessä?

Vierailija
22/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:59"]

Olet paskapää valehtelija, ap.

[/quote]

Rauhoitu, Lidlin työntekijä! Muista verenpaineesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:57"]

Lidli saa kyllä medioissa eniten kuraa niskaansa.

[/quote]

Eikä syyttä.

Vierailija
24/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"]

Kyllä mua pisti vihaksi kun luin ton uutisen. Papallani on Parkinsonin tauti, ja hänelle oli alkuun hyvin suuri askel lähteä esim kauppaan, koska kädet nyki yms. Tällainen toiminta ei todellakaan vala uskoa tautia sairastavia kohtaan, ja must on törkeää että Lidlin työntekijät eivät "muista" tapahtumaa! Voisivat ottaa vastuun tapahtuneesta, ja jatkossa tehdä tollasia ulosheittoja vähän tarkemmin perustein.

[/quote]

Miksi et hoida pappaasi? Jos pappasi ei kykene toiimaan normaalisti niin hän ei voi mennä ihmisten ilmoille.

Siellä kaupassa on muitakin ihmisiä. Kenenkään ei tarvitse sietää häiriötä tai sietää ajanhukkaa. 
[/quote]

Häiriökäyttäytymistä ei ole se, että liikkuminen on hankalaa. Kyllä ihmisen omatoimisuutta tulee tukea ja ylläpitää sekä kannustaa itsenäiseen toimintaan. Monet Parkinsonia sairastavat häpeävät ja masentuvat, joten on hyvä, että heitä kannustetaan ihmisten ilmoille.

20

Vierailija
25/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla ja oikein toimivat. Henkilö käyttäytyi todella omituisesti ja varmasti muillakin oli vähän pelottava olo. Jatkakaahan elämäänne.

Vierailija
26/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:11"]

TODELLA T Ö R K E Ä Ä käytöstä myyjiltä!!! Asiakaspalvelussa ei sairaita vanhuksia töytyytellä ulos, ja vielä VALEHDELLA, ettei muisteta, ja vielä päöllikkökin PUOLUSTELI väärin tehneitä myyjiä!
OIKEIN on, että asia tuli julki ja toivon, että Espoon Lidlit saavat asiakkailta palautetta VALEHTELUSTA tilanteen nähneiltä asiakkailta ja KÄSKEVÄT myymälän päällikköä ottamaan yhteyttä vanhukseen ja PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI JA  H Y V I T T Ä M Ä Ä N  runsaalla ILMAISELLA ostoskerralla!

Erittäin törkeeää kaupalta SAIRASTA VANHUSTA KOHTAAN!!!!! Jos sattuisin paikalle, kutsuttaisin myymäläpäällikön heti paikalle ja pyydättäisin KAIKKIEN NÄHDEN  anteeksi ja vaatisin hyvityksen!

Tuo vanhus voisi olla pappani, isäni, mieheni, veljeni. Joku läheiseni, rakkaani.

[/quote]

K Y L L Ä !

VOI, KYLLÄ, totisesti NÄIN sen PITÄISI mennä - mutta... LIDLissä EI mene!!!1!

Vierailija
27/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä meillä Lidliläisillä on hauskaa kun koko ajan yritetään mollata! Myynti vaan kasvaa kun porukka tulee paikan päälle pällistelemään miten kauheasti kohdellaan asiakkaita ja päätyvät sitten ostamaan kun on tarjouksessa. :D

Vierailija
28/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:33"]

Parkinsonin tautia sairastava poistettiin Lidlistä - "Minusta haluttiin eroon"

Hämmentynyt asiakas epäilee, että kaupan henkilökunta luuli häntä humalaiseksi.

Asiakas joutuu pohtimaan ulosheittonsa mahdollisia syitä itse, sillä henkilökunta ei niitä hänelle selventänyt. Miehen mukaan pakastehyllylle saapunut myyjä ilmoitti sen enempää perustelematta, että nyt lähdetään kassalle. Lopulta hänet saateltiin kassan kautta pihalle kahden myyjän voimin.

- Olin niin hämmentynyt ja nolona ihmisten tuijotuksesta, etten viitsinyt laittaa hanttiin.

- Myyjien käytös johtui varmaan siitä, että Parkinsonin takia käyttäydyn vähän kömpelösti. He varmaan luulivat, että olin päihtynyt.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122718955274_uu.shtml

Lidl heitti sairaan vanhuksen lumihankeen. Lidlissä toimitaan preussilaisen kurin alaisina, ja sairaalla, vapisevalla vanhuksella ei ole kauppaan asiaa.  S-ryhmän kaupoissa sen sijaan ei valikoida asiakkaita terveydentilan perusteella.[/quote]

Jos ihminen toimii muita häiritsevästi niin hänet kuuluukin heittää ulos

[/quote]

Näin on. Mölyävät ja päätään heiluttelevat mongoloiditkin ulos kaupoista!

Vierailija
29/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"]

Olin paikalla ja oikein toimivat. Henkilö käyttäytyi todella omituisesti ja varmasti muillakin oli vähän pelottava olo. Jatkakaahan elämäänne.

[/quote]

Itse asiassa sinä et ollut paikalla.

Vierailija
30/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Ei mene minunkaan sairas isäni yksin kauppaan kun tietää että on ennakkoluuloja. Ja vaikka menisi ja jotain tälläistä tapahtuisi niin ei varmasti itkisi tarinaansa Iltalehdelle. Nice try, K-kauppias.

Vierailija
31/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Itse asiassa sinä et ollut paikalla.
[/quote] Sitten kyseessä oli joku toinen tapaus :D Sinähän sen tiedät!

Vierailija
32/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"] Olin paikalla ja oikein toimivat. Henkilö käyttäytyi todella omituisesti ja varmasti muillakin oli vähän pelottava olo. Jatkakaahan elämäänne. [/quote] Itse asiassa sinä et ollut paikalla. [/quote] Sitten kyseessä oli joku toinen tapaus :D Sinähän sen tiedät!

[/quote]

Minä tiedän. Ollut siellä, nähnyt sen.

Vierailija
33/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan kun pidetään asiakkaiden turvallisuudesta huolta jos tulee jotain "hämärätyyppejä". Tuskin kukaan tunnistaa, että ai hänellä onkin Parkinson eikä kyse ole päihteistä. Varmaan sitä sairastavat osaavat puhua ja kertoa tilastaan?? Nyyhkis.

Vierailija
34/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:02"]

Joku K-kauppias vitsillä mennyt Lidliin ja nyt yrittää mollata..

[/quote]

" S-ryhmän kaupoissa sen sijaan ei valikoida asiakkaita terveydentilan perusteella."

Mistä kohdasta löysit K-kaupan?

Vierailija
35/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käy sääliksi, mutta niin.. Yhden osapuolen tarina ja ottaa huomioon kaikki nämä median hyökkäykset Lidliä kohtaan niin.. Eeeh..

Vierailija
36/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kaksi.

Vierailija
38/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen törkeää toimintaa Lidliltä.

Vierailija
39/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä kauppakäynnilläni Lidlissä asioi myös eräs nainen. Väkeä oli muutenkin aika paljon liikkeellä. Tällä naisella oli jokin lihassairaus tms, koska kävely oli huomattavan vaikeaa ja huojuvaa jäykkyyden, kouristelun yms takia. En olisi muuten asiaa huomannut, mutta olin hänen takanaan hetken aikaa. Häntä ei kyllä kaupadta ulos heitetty eikä tarvitsisi heittää ketään muutakaan, jos käytös on asiallista.

Olen kyllä pöyristynyt tämän ulosheitetyn miehen puolesta. Monelle sairaalle kaupassa käynti voi olla päivän ainoa ja siten todella tärkeä kontakti kodin ulkopuolelle. Jos tällaiset(kaupasta ulosheitto) tapahtumat lisääntyvät, alkavat etenkin herkimmät välttää ihmisten ilmoilla kulkemista. Se on sellaiselle ihmiselle ja yhteiskunnalle myös katastrofaalista.

Vierailija
40/45 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni törkeintä tässä oli se, että heitettiin ulos sanomatta syytä. Jos syy olisi sanottu, niin papparainen olisi voinut kertoa sairastavansa Parkinsonia.

Kertokaa nyt joku mikä siinä on ettei sitä syytä voi sanoa? Eiku ai niin. Sittenhän joutuisi sanomaan, että se syyon  oma sadistinen halu tylyttää muita ihmisiä ja se ei kuulostaa hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä