LIDL heitti sairaan vanhuksen lumihankeen.
Parkinsonin tautia sairastava poistettiin Lidlistä - "Minusta haluttiin eroon"
Hämmentynyt asiakas epäilee, että kaupan henkilökunta luuli häntä humalaiseksi.
Asiakas joutuu pohtimaan ulosheittonsa mahdollisia syitä itse, sillä henkilökunta ei niitä hänelle selventänyt. Miehen mukaan pakastehyllylle saapunut myyjä ilmoitti sen enempää perustelematta, että nyt lähdetään kassalle. Lopulta hänet saateltiin kassan kautta pihalle kahden myyjän voimin.
- Olin niin hämmentynyt ja nolona ihmisten tuijotuksesta, etten viitsinyt laittaa hanttiin.
- Myyjien käytös johtui varmaan siitä, että Parkinsonin takia käyttäydyn vähän kömpelösti. He varmaan luulivat, että olin päihtynyt.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122718955274_uu.shtml
Lidl heitti sairaan vanhuksen lumihankeen. Lidlissä toimitaan preussilaisen kurin alaisina, ja sairaalla, vapisevalla vanhuksella ei ole kauppaan asiaa. S-ryhmän kaupoissa sen sijaan ei valikoida asiakkaita terveydentilan perusteella.
Kommentit (45)
Tää oli se sama jonka ranskalaiset meni pitkin permantoa Hesessä. Onpa huono tuuri.
Tämä sairas vanhushan tuli omalla autolla sinne lidliin, joten ei nyt niin kovin toimintakyvytön voinut olla, jos oli omalla ajoneuvolla liikenteessäkin.
Kuulostaa uskomattomalta. Miksi aina Lidl? Vaukka olisi hektinen oäivä, kyllä tuollaisen muistaa.
Minua on Helsinkiläisen rautatieaseman kahviossa epäilty päihtyneeksi tai ilmeisesti huumeissa olevaksi. Siitä on aikaa, en tiedä onko kahviota enää. Eikä mulla ollut käytöksessä mitään vikaa. Ainoa vika oli, että olin tullut yöjunalla, enkä oiken saanut nukutuksi junassa, joten olin varmaan vain väsyneen näköinen. Enkä tehnyt mitään erikoista, ja liikkumiseni oli ihan normaalia. Normaalisti otin kahvia ja kahvileipää. Siis pelkän väsymyksestä johtuneen ulkonäön perusteella alettiin väittää, että olisin aineissa. Olin sillon 20-vuotias enkä ollut kovin paljon koko elämäni aikana alkoholia käyttänyt ja huumeita en koskaan, enkä senkään jälkeen. Ei siis meinattu myydä kahvia, koska pelkkä ulkonäköni oli epäilyttävä. Tukka oli varmaan jäänyt kampaamatta.
Oikea tapa olisi tulla kysymään, onko joku hätänä. Siinä kyllä helposti selviää, onko kyse vain sairaasta vai jotenkin päihtyneestä. Kyllä on pumpulissa kasvatettu porukka, jota pieni vapina häiritsee.
Tuttavapiirissäni on Parkisonia sairastava tyyppi. Hänellä on lähikauppa, jossa kaikki tuntevat hänet. Ei hän muualle kauppaan halua mennä. Aika älytöntä, että hänellä pitäisi joku olla kaupassa mukana, kun ei se ole sellainen sairaus, joka estäisi toimimasta itsenäisesti ja suht. normaalisti vapinasta ja ajottaisesta kömpelyydestä huolimatta.