Onko tässä komea suomalainen nuori mies?
Kommentit (49)
Vähän liian kiiltokuva mun makuuni...
Jos katsoo vain yhtä kuvaa niin hyvältä näyttää, muut kuvat nääääh.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:18"]
Mun poika on komeampi.
[/quote]
Kaikkien mammojenhan mielestä oma poika on maailman komein..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:18"]
Mun poika on komeampi.
[/quote]
Kaikkien mammojenhan mielestä oma poika on maailman komein..
[/quote]
Ei se ole vain mun ajatus. Muutkin ovat sanoneet.
Kutsuu itseään turun komeimmaksi. Blaah. Kelpais ehkä bb:hen mut ei vaikuta luku- ja kirjoitustaitoiselta.
Ei ihan mun tyyppiä. Mutta noin yleisesti kyllä NUORET miehet on komeita, se on totta, ja monet kolmekymppisetkin naiset kattelee parikymppisiä. Joko salaa tao avoimesti.
Kun mies täyttää 25 se alkaa olla vähän game over. Kiva voi olla, mutta ei enää samalla tavalla vetävä.
Ällöttää semmoset joista näkee että on ihan täynnä itteään ja ulkonäkö on kaikki kaikessa. Toi "Turun komein" oli jo vähän liikaa :D Tuli heti mieleen et voiks toi olla aito.
Toi "turun komein" oli pikkasen liikaa. Ihan söpö joo mutta meneekö nyt pikkasen överiksi toi itsekehu. Paljon komeampia on sellaiset komeat miehet jotka eivät luule itsestään liikoja eikä ole kusi noussut hattuun niinkuin näemmä tuolla tyypillä on.
Lisää tällaisia ig-linkkejä, kiitos!
Ei taida olla ihan hetero.. :D Ihan söpö, mutta ei komea!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:14"]
http://instagram.com/p/vx8GqltucF/
[/quote]
Ei. Tuo tyyppi on ihan normaalin näköinen, mutta ei mitenkään erityisen komea. Miksi kysyt?
Kyllä.