Kuinka kehtaan näyttäytyä julkisesti,
kun annoin kusettaa itseäni ihan täysillä? Normisti pidän tilanteet hallussa, enkä helpolla tule viilatuksi linssiin. Nyt jotenkin meni pasmat totaalisen sekaisin ja annoin erään harrastuskerhon porukan vedättää tosi pahasti. Kehtaanko näyttäytyä enää julkisesti? Kierränkö kaukaa, jos näen? Hävettää niin helkutisti, että ahdistusta pukkaa ja kurkkua kuristaa...
Kommentit (17)
Täh? Avaa nyt vähän? Yleensä nuo vedättäjät ja toisten nolaajat ovat kaikkein noloimpia (ja tyhmimpiä).
Kartoittivat huvikseen miten reagoin mihinkin tilanteeseen ja maalasivat mulle ruusunpunaisia tulevaisuuden kuvia, joihin aloin lopulta sekopäisenä uskoa. Tämä on liian kreisiä, että jutun voisi tänne kokonaan avata, mutta ihastuin mm. yhteen tai kahteen tai useampaan heistä ja heistä koko juttu oli hiton hauskaa. Kerroin heille myös yksityiskohtia elämästäni, joita en normaalisti paljastaisi kenellekään. Hävettää aivan älyttömästi. Jotain hyviä puolia etsiäkseni, olihan se tutustumismatka itseen. :) ap
Oivoi sentään.
Olet 30v nainen, harrastat fitnessiä ja menit ostamaan suolavettä kasvuhormonina?
Ääh, on toi mullekin käynyt joskus mopopoikana. Et ole ainoa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:25"]
ärsyttää tälläiset avaukset
[/quote]
Imbesilli.
No minäpä lähetin alastonkuvan itsestäni eräälle miehelle, jonka olin tavannut netissä. Tai kuvia taisi olla useampiakin, öhöm. Myöhemmin sama tyyppi hakkeroi Facebook-tilini ja lähetteli kuviani tutuilleni ja perheenjäsenilleni sekä mustamaalasi minua kaikin tavoin. Arvaa hävettikö. Harkitsin itsemurhaa, mutta pääsin asiasta jotenkin yli ja elämä jatkuu. Olihan se noloa, mutta on kai niitä pahempiakin juttuja.
Helpottiko, ap?
Miksi et kosta? Ei ole kostoa suloisempaa.
Tämä kuulostaa niin oudolta että enpä osaa sanoa tähän mitään.
Juo hai.
joku torttukerho. Anna olla. Suomessakin on viis miljoonaa muuta ihmistä.
toi on yks pieni pissa suuressa meressä.
Ei ole merkitseviä tyyppejä.
merkitseviä tyyppejä on ne joista saat positiivista virtaa. Sellaisia kannattaa etsiä.
pikkusieluja on vedättäjät.
vaihda seuraa tai jos jatkat siinä niin naura koko jutulle. Sano, että jopa vedätitte jameikä meni halpaan.
tai sit älä ole tekemisissä. Mutta ei sun vältellä tarvitse. Sun elämä. Sä määräät sen asenteen miten asennoidut. Sulla on ihan oma paikka. Arvosta sitä sulla on hyvä paikka.. Sä näit ton asian.
joku siinä voi olla vedättäjä ja muut aivan statisteja.
naura ja sano, että huihai. Sä olet hyvä tyyppi. syitä luimisteluun en usko olevan ollenkaan. Niillä vedättäjillä ehkä on. Ja ehkä joku niistä jossain vaiheessa otta asian esiin ja pahoittelee...
Ja paskat tosta! Elämässä kannata jäädä tuleen makaamaan. Pidät vaan pään pystyssä ja ryhdin suorana ja muistat katsoa jokaista vedättäjää silmiin kohdatessa. Elämässä sattuu ja tapahtuu... ja niin pitääkin. Muista, ettet paina juttua villasella, vaan poimit siitä kaikki hyvät puolet ja otat kaikesta opiksesi. Sano niille, että kiitos kaikesta ja hyvää matkaa. :)
No, noi tyypithän on olleet ihan tolloja. Mitä ne on itsestään luulleet?
eivät ainakaan ole luottamisen arvoisia. Minusta he menettivät juuri naamariinsa minunkin silmissäni. Mikseivät sinun? Minusta se vedätys on noloa. Heillä on nolouden paikka. Ei sinulla ollenkaan.
ihan kiva on ollut unelmoida.
tollaset jätkät tai mimmit, jotka tekee tollasta on aika huonoja kumppaneita...ei mulle ainakaan kelpasi tollasen jälkeen...
kelpaako sulle? Vai sitten, kun seuraavan kerran yrittävät jotain....niin sanot, että kiitos ei. Se juna meni jo.
ole ylpeä itsestäsi. Saa sitä ihastua. Ja kyllä sitä luottaa, että ihmiset on rehellistä porukkaa...se on olettamus.
jotkut sitten paljastuu ääliöiksi. Sä et sille mitään mahda. Sä mahdat sille sitten, miten jatkossa olet ja toimit.
kyllä ihmiseen on oletettavaa luottaa.
nolo temppu heiltä. Ei sulta ollenkaan. Ryhti vaan suoraan ja sano, että terve! Jos tulee vastaan. Sä löydät kivoja, sä olet hyvä.
samoin se, jonka kuvia joku levitteli nettiin...sinulle toivon kaikkea hyvää. Kyllä ihmiset tajuaa, että ne kuvien lwvittelijät on ääliöitä. Se on tosi ikävää, että toiset niistä kärsii.
kyllä voisi kunnioittaa toista ihmistä. Se on luonnollista.
ne Facebook-jutut on niin ikäviä, että ehkä kannattaa käydä juttelemassa vaikka tukinaisessa. Onhan se oikeestaan henkinen raiskaus ja loukkaus, pistää toisen intiimejä kuvia nettiin. Todella ikävää käyttää toisen luottamus noin väärin. Mä luulen, että se on rikos.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:45"]
No, noi tyypithän on olleet ihan tolloja. Mitä ne on itsestään luulleet?
eivät ainakaan ole luottamisen arvoisia. Minusta he menettivät juuri naamariinsa minunkin silmissäni. Mikseivät sinun? Minusta se vedätys on noloa. Heillä on nolouden paikka. Ei sinulla ollenkaan.
ihan kiva on ollut unelmoida.
tollaset jätkät tai mimmit, jotka tekee tollasta on aika huonoja kumppaneita...ei mulle ainakaan kelpasi tollasen jälkeen...
kelpaako sulle? Vai sitten, kun seuraavan kerran yrittävät jotain....niin sanot, että kiitos ei. Se juna meni jo.
ole ylpeä itsestäsi. Saa sitä ihastua. Ja kyllä sitä luottaa, että ihmiset on rehellistä porukkaa...se on olettamus.
jotkut sitten paljastuu ääliöiksi. Sä et sille mitään mahda. Sä mahdat sille sitten, miten jatkossa olet ja toimit.
kyllä ihmiseen on oletettavaa luottaa.
nolo temppu heiltä. Ei sulta ollenkaan. Ryhti vaan suoraan ja sano, että terve! Jos tulee vastaan. Sä löydät kivoja, sä olet hyvä.
samoin se, jonka kuvia joku levitteli nettiin...sinulle toivon kaikkea hyvää. Kyllä ihmiset tajuaa, että ne kuvien lwvittelijät on ääliöitä. Se on tosi ikävää, että toiset niistä kärsii.
kyllä voisi kunnioittaa toista ihmistä. Se on luonnollista.
ne Facebook-jutut on niin ikäviä, että ehkä kannattaa käydä juttelemassa vaikka tukinaisessa. Onhan se oikeestaan henkinen raiskaus ja loukkaus, pistää toisen intiimejä kuvia nettiin. Todella ikävää käyttää toisen luottamus noin väärin. Mä luulen, että se on rikos.
[/quote]
Toi alempi jakso. ?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:32"]
Kartoittivat huvikseen miten reagoin mihinkin tilanteeseen ja maalasivat mulle ruusunpunaisia tulevaisuuden kuvia, joihin aloin lopulta sekopäisenä uskoa. Tämä on liian kreisiä, että jutun voisi tänne kokonaan avata, mutta ihastuin mm. yhteen tai kahteen tai useampaan heistä ja heistä koko juttu oli hiton hauskaa. Kerroin heille myös yksityiskohtia elämästäni, joita en normaalisti paljastaisi kenellekään. Hävettää aivan älyttömästi. Jotain hyviä puolia etsiäkseni, olihan se tutustumismatka itseen. :) ap
[/quote]
En oikein saa kiinni, mistä on kysymys, mutta yleisesti sanoisin, että joko kyse on ollut vain pienestä ja harmittomasta pilailusta tai sitten saat olla tyytyväinen, että pääsit sakista eroon.
Mitä vittua mä luin? Mikä tää tällainen "harrastuskerho" oikein on?
Kiitos vaan vastauksista. Sen verran vielä, että vaikka otsaan on joskus kuvaannollisesti tuullut jäähilettäkin, niin haluan uskoa ihmiseen, ja ajatella että tässä kertomassanikin jekutuksessa on pohjalla se hyvää tarkoittava opetus. Naivia, mutta lapsen usko on hyvä säilyttää, jotta elämä tuntuu elämisen arvoiselta. ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:59"]
Mitä vittua mä luin? Mikä tää tällainen "harrastuskerho" oikein on?
[/quote]
Anonyymi tandemmoottoripyöräkerho, jonka jäsenet ovat puolirikollista paskasakkia.Toimintaan liittyy ainakin rahanpesua ja joku vihjaili, että joskus on noilta on tilattu palkkamurhakin. :)
WTF??? Ihme ketju