Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta on näköjään mahdoton löytää, kun ei ole riittävän hyvännäköinen naama

Vierailija
02.05.2022 |

Ihmiset on uskomattoman pinnallisia, nekin jotka eivät itsekään ole kovin kummoisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait sitä naamaa katsota, ei edes tinderissä, on tykättävä kaikkia, jotta voi päästä juttelemaan ja ottamaan selvää siitä millä oikeasti on merkitystä.

Vierailija
2/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naamasta puuttuu se lompakolla korvataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän useita rumia ihmisiä, joilla on parisuhde. Sensijaan jos on vikaa sekä naamassa että luonteessa, voi olla tosi hiljaista.

Vierailija
4/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et sitten varmaan ole itse ollenkaan pinnallinen? Kaikki kelpaavat sinulle ulkonäöstä huolimatta?

Vierailija
5/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Vierailija
6/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rumalla naamalla pitää olla sydän kultaa että onnistuu. Kauniilla naamalla voi olla millainen mulkku tahansa. Ikäväähän se on että ruman naamaan omistajan pitää yrittää olla toiselle mukava mutta kaikkea ei voi aina saada.

Vierailija
7/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naama auta, jos ei löydä sellaista henkilöä kenen kanssa haluaisi sitä parisuhdetta.

Vierailija
8/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikku porukka miehistä joka sinulle kelpaisi katsoo kyllä naamaa.

Vierailija
9/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii se paljon parjattu Prisma-testi. Katsopa huviksesi minkä näköiset ihmiset ovat parisuhteessa.

Vierailija
10/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii se paljon parjattu Prisma-testi. Katsopa huviksesi minkä näköiset ihmiset ovat parisuhteessa.

Ovat varmaan nuorempana olleet nätimpiä.

Ap

Vierailija
11/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä pitäisi paikkansa, katukuvassa tulisi vastaan pelkästään kauniskasvoisia pariskuntia. Ehkäpä tämä kuvastaa enemmän sitä että miehet eivät hae deittisovelluksissa parisuhdetta vaan kenties vain omaksi ilokseen tykkäilevät kauniista naisista. 

12/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ne jotka eivät pääse suhteeseen kantavat jotain muutakin rumaa kuin naamansa. Eivät vaan itse tiedosta sitä. Luonne käytös muuten jne. Tiedän joitakin naisia jotka ovat ihan ok näköisiä mutta ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas negatiivisia naputtajia tai käyttäytyvät muuten sillä tavalla ettei parisuhdetta voi mitenkään syntyä. Osa suorastaan estää itse mitään syntymästä ja sitten ihmettelee miksei mitään synny.

Tee jotain asialle älä odota ja paheksu kotona.

Vierailija
13/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Luonne ja ulosanti korvaa paljon. Käytöstavat, positiivisuus, ulospäinsuuntautuneisuus, huumori jne.
2. Kumppaniehdokkaan ulkonäön kriteerit ei saa olla kovin tiukat ja rimaa kannattaa laskea ja antaa mahdollisuus niille, jotka eivät ulkoisesti ole missi/mallitasoa.

Vierailija
14/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan täytyy olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja luonne se loppujen lopuksi ratkaisee paljon. Jos ihminen on kovin luotaansa työntävän oloinen ja vaikea, niin ei kovin moni halua lähestyä edes tällaista ihmistä.
Ulkonäkö tietysti monesti alkuun herättää ehkä sitä kiinnostusta, mutta jos luonne ja ulkonäkö ei täsmää, niin ei se suhde pitkään välttämättä kestä.

Vierailija
15/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ei-niin-hyvännäköistä miestä aika pitkään, en ole pinnallinen. Niin ikäviä piirteitä paljastui hänen luonteestaan ja niin huonosti hän kohteli minua, että hirvittää vielä kauan jälkeenpäin. Odotin liian kauan, että hän olisi ollut edes yhtä kiva kuin kuka tahansa ennen kuin ymmärsin lähteä pakoon.

Ei ollut muuten rikas mies, ennemminkin jäi mulle vähän velkaa.

Vierailija
16/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä naama helpottaa hommaa kummasti, mutta luonne se oikeasti ratkaisee.

Lähes kaikki mukavat ovat pitkissä ja vakaissa suhteissa. Kuspiäiset kauniit ja komeat saavat suhteita, mutta ne eivät kestä pitkään. Kuspiäiset rumat eivät saa mitään.

Vierailija
17/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön näkee yleensä ensin kuin luonteen.

Vierailija
18/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli ei oikein nappaa.

Vierailija
19/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat varmaan nuorempana olleet nätimpiä.
Ap

Vilkaisepa seuraavaksi lukion luokkakuvia, jos sinulla sellaisia on.

Ihan tavallisen näköisiä nuoria niissä on. Osa on kauniita, osa ei. Suomalaiset keskimäärin eivät ole erityisen hyvännäköisiä. Pyöreä naama, iso nenä, valjut värit.

Vierailija
20/43 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kovin kummoinen, mutta ei minulle (enää) kelpaa sellainen naama joka ei miellytä. Mies johon ihastuin ei varmaan monenkaan mielestä ole komea, mutta minulle kuitenkin miellyttävä katsoa. Ts. jotain söpöä, eikä minua ällöttäviä piirteitä.
On tullut seukattua niidenkin kanssa, joita ei halua edes katsella, mutta ei siitä hyvä seuraa, kun vähänkään ärsyttää niin herää se inho jo naamaakin kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän