Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räppiä inhoaa ihminen, joka tajuaa ettei ole kykenevä riimittelemään...

Vierailija
28.12.2014 |

yhtä nopealla tahdilla. Itse ihailen riimittelyä, se vaatii taitoa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL =D

Vierailija
2/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään räpissä niistä rytmeistä. Cheekistä en oo koskaan tykänny mut Finteligents, Eminem, paleface, 50cents ym. Menee. Yks ihana on Roope Salminen ja koirat :) nuoria kavereita mut hittooks siit :) kuuntelen myös paljon muutaki musaa. Countryä ja jazzia jne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa minä olen voittanut runokilpailuja ja nimenomaan riimittelevillä runoilla, samoin Av:n runoketjuissa kerään aina kehuja...mutta siltikään en tykkää jostain paskaräpistä tyyliin Cheek. 2pac ja muut mestarit erikseen, joilla oli jokin SANOMA. Se nykyajan pelleiltä puuttuu kokonaan.

Vierailija
4/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riimittelen oikein näppärästi itse. Räpissä inhoan sitä pyykkipoika-nenään-ja-mölisemään -soundia.

Vierailija
5/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!"

Vierailija
6/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:20"]Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!"
[/quote]

Se on LÄPPÄÄ, mutta sitähän sinunlaisesi ihminen ei voi käsittää. räpissä on melkeimpä sääntö eikä poikkeus että provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa. Ap

Vierailija
7/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:20"]Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!"
[/quote]

Se on LÄPPÄÄ, mutta sitähän sinunlaisesi ihminen ei voi käsittää. räpissä on melkeimpä sääntö eikä poikkeus että provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa. Ap
[/quote]

Melkeinpä

Vierailija
8/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä inhoan tuota musiikkia. Riimeistä viis, mutta tykkään että biiseissä on vähän muuta sanomaa kuin tosiaan tuota lapsellista uhoa.

Ja että ennen kaikkea pidän siitä melodia on kaunis, ja myös lauletaan se eikä vain mölistä.

Vierailija
9/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:20"]Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!" [/quote] Se on LÄPPÄÄ, mutta sitähän sinunlaisesi ihminen ei voi käsittää. räpissä on melkeimpä sääntö eikä poikkeus että provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa. Ap

[/quote] On se silti täyttä yksinkertaista skeidaa =D

Vierailija
10/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]Jaa. Minä inhoan tuota musiikkia. Riimeistä viis, mutta tykkään että biiseissä on vähän muuta sanomaa kuin tosiaan tuota lapsellista uhoa.

Ja että ennen kaikkea pidän siitä melodia on kaunis, ja myös lauletaan se eikä vain mölistä.
[/quote]

En minäkään PELKKÄÄ räppiä kuluta.

Vierailija
11/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:20"]Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!" [/quote] Se on LÄPPÄÄ, mutta sitähän sinunlaisesi ihminen ei voi käsittää. räpissä on melkeimpä sääntö eikä poikkeus että provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa. Ap

[/quote] On se silti täyttä yksinkertaista skeidaa =D
[/quote]

Se on hauskaa kuunneltavaa.

Vierailija
12/60 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen vain räppiä, no ehkä joskus myös reggaee.
Räpissä parasta on hauskat vitsit ja
sanoitukset joiden kanssa olet samaa mieltä
Hyvä biitti, räppäri jolla hyvä flow, mikään ei kuulosta paremmalta.
Eminem on paras, suomesta taas Altis.

T: rap musiikkia tuottava, ja freestyle menee myös, flowssa vielä treenaamista.

Vierailija
13/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:20"]Kulttuurillisesti rap nyt vain sattuu edustamaan itsetuhoista jengikulttuuria. Joo, nämä suomalaiset wigger-räppääjät eivät ehkä hoe miten poliisi on paha rasisti, mutta samanlaista narsistista mölinää se silti on. "Mä ooon paaaraas, kukaan ei voi seisoo mun tiellää! mutta mulla seisoo kovaaa!" uuyeah!" [/quote] Se on LÄPPÄÄ, mutta sitähän sinunlaisesi ihminen ei voi käsittää. räpissä on melkeimpä sääntö eikä poikkeus että provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa. Ap [/quote] On se silti täyttä yksinkertaista skeidaa =D [/quote] Se on hauskaa kuunneltavaa.

[/quote] Ei edes hauskaa, vaan niin ärsyttävää että aiheuttaa näppylöitä perseeseen.

Vierailija
14/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik oon harvoin yksin, tuntuu yksinäiselt liian usein
Ne ei nää pintaa syvemmälle vaikka oisin ilman kuteit
Ne ei tunne mun paineita, ei tiedä psyykkeest mitään
Ne ei nää sielua, mut väittävät mun myyneen sitä
Niille tää on leikkii, en oo ihminen vaan pelkkä tuote
pelkät kuoret, ja vaik se loukkaa, en mä kuole
Oma valinta, ei kai pitäs valittaa, vaan
keskittyy kuulee historian siipien havinaa, mut
ajan kanssa turtuu, ja kaikkeen kyllästyy
On vaikee saada kiksei mistään, tai ees yllättyy
Kuulostaa pahalta, kun sen näin kärjistää
Mut siltä se kans tuntuu kun ei meinaa pysyy järjissään

[kerto]x2

Jos jaksat kulkee nää neljä minsaa artistin messissä
niin ei tarvii lukee niit haastiksii lehdistä
Onko nekään usein muuta kun sanahelinää
ei niille toimittajille kaikkee uskalla selittää
Oon vainoharhainen, monesti pettynyt
siks en katso aina silmiin ja olen niin estynyt
Vuori muodostuu ja vahvistuu, mies ahdistuu
Pikkuhiljaa tää norsunluutorni valmistuu
Ja mä istun sielä, yksin siellä päivystän (mä oon täällä)

On Cheekilläkin sanomaa joissain vanhoissa kappaleissa. Kukaan ei tiedä, onko se totta vai ei, mutta sama homma on esim. 2Pacin biiseissä.

Vierailija
15/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai kulttuurisesti east cost ja west coast -rapilla eronsa, mutta suomessa napsitaan musiikkiin lähinnä mitä sattuu tai mitä nyt sattuu tuntemaan.

Vierailija
16/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:32"]On kai kulttuurisesti east cost ja west coast -rapilla eronsa, mutta suomessa napsitaan musiikkiin lähinnä mitä sattuu tai mitä nyt sattuu tuntemaan.
[/quote]

Suomiräppi on yleisesti ottaen aika surkeaa, koska meillä se ei tule luonnostaan. Ghetoissa tummemmat kaverit ovat aina laulaneet ja riimitelleet ja kun heidän lyriikoissaan puhutaan ammuskelusta ja jengitappeluista niin ne ovat yleensä jopa totta. Ap

Vierailija
17/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa"

"puhutaan ammuskelusta ja jengitappeluista niin ne ovat yleensä jopa totta"

Tarkoitatko, että räppärit ovat kulmakuntiensa pehmoja, jotka eivät ole yhtään itserakkaita, vaan lauleskelevat vaan iloisesti muiden tekemistä rikoksista?

Vierailija
18/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan pidä paikkaansa tuo väite. Moni ei pidä räpistä monestakin syystä. Eli on niitä muitakin syitä kun  se että se on paskasakin juttuja. 

Vierailija
19/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sitä nenän kautta vedettyä ärrä/ässävikaista lässytystä, ihan sama miten hyviä sanat olisi.

Vierailija
20/60 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:45"]"provotaan ja riimitellään itserakkaasti. Se vain kuuluu räppiin. Eikä sillä ole mitään tekemistä räppärin todellisen luonteen kanssa"

"puhutaan ammuskelusta ja jengitappeluista niin ne ovat yleensä jopa totta"

Tarkoitatko, että räppärit ovat kulmakuntiensa pehmoja, jotka eivät ole yhtään itserakkaita, vaan lauleskelevat vaan iloisesti muiden tekemistä rikoksista?
[/quote]

En. Mutta se että biisi on itserakas ei tarkoita automaattisesti sitä, että artisti on oikeasti sellainen.