Miss Helsinki kisaajat meikittömissä kuvissa! WOW!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1419751185227.html?pos=ok-trm-vhde Nyt on näyttäviä neitoja ilman meikkiäkin! :) T: Mies
Kommentit (78)
Ja puolet on mamuja. Ei kukaan normaali suomalainen nainen mene missikisoihin.
Mulla ei kyllä juhlameikkikään ole noin vahva. Mut joo, osa ihan nättekä. Osasta tuli mieleen paviaani.
Nussuteltavia neitoja, vaikka vähän puuteria onkin käytetty.
Miten sä aloittaja olet noin sokea, kun noilla ei ole edes omat ripsetkään, niin muka luonnonkauniita :D
Tämä vaikuttaa jopa tervejärkiseltä , ei niinkuin mikään perus stadin bimbo http://lovebyevve.blogspot.fi/
Aika paljon näkynyt viimeaikoina noita arabian kielisiä tatuointeja. Tuleekohan näistä samanlainen trendi, kuin niistä kiinalaisista merkeistä vuosia sitten. Toivottavasti ei.
Näyttää siltä, ettei joukossa ole yhtään luonnonkaunista neitoa. Kaikille on tehty jotain plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Vähintään huulet on suurennettu tavalla tai toisella.
Ihan kanki kovenee, kun tytöt näyttää niin himottavilta. Kuvaaja olisi voinut vielä pyytää tyttöjä puremaan alahuulta etuhampailla, niin jo kelpaisi! Kelpaa toki nytkin. T: Setämies
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:28"]
Aika paljon näkynyt viimeaikoina noita arabian kielisiä tatuointeja. Tuleekohan näistä samanlainen trendi, kuin niistä kiinalaisista merkeistä vuosia sitten. Toivottavasti ei.
[/quote]
Koko tatuointivillitys on hiipumassa. Milanossa tosin mallit ottavat kuulemma savonkielisiä mietelauseita tisseihinsä. Eksoottisempaa, kuin kiinalaiset merkit tms.
Pakko sanoa, että mä oon paljon kauniimpi kuin ykskään noista. Ja paljon väjemmällä meikillä.
Noillahan on ihan reippaasti pakkelia, saman verran itse laitan juhliin
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:48"]
Pakko sanoa, että mä oon paljon kauniimpi kuin ykskään noista. Ja paljon väjemmällä meikillä.
[/quote]
Laita ihmeessä kuva kaunokainen. ;)
Ottakaa huomioon reipas photarointi kaikissa kuvissa. Huokaus:D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:04"]
Miten sä aloittaja olet noin sokea, kun noilla ei ole edes omat ripsetkään, niin muka luonnonkauniita :D
[/quote]
Ripset voi olla, ja puuteria hitusen. Luonnollisen raikas kuva kyllä silti välittyy. Ohis
Puolet neideistä onkin tuttuja Ylilaudalta:)