Ajan ylpeänä 2000 euron arvoisella autolla
Sillä on hyödyllisiä lisävarusteita, autoni on tilava ja ennen kaikkea toimii kun sveitsiläinen kello. Huoltoon menee vähemmän rahaa kun vakuutukseen vaikka teetän kaikki verstaalla. Ja kyllä, huoltokirja on täydellinen.
Jotkut käyttää 100 kertaa enemmän rahaa urheiluautoon eikä silti yksikään edelläolevista faktoista pidä paikkansa, ja toiset luulee ostavansa miehekkään jenkkiauton ja jää tielle niin usein että päätyy pitämään tavaratilassa polkupyörää.
Niin että hajotkaa niihin autoihinne. Minulla on hyvä ja halpa sellainen. Ketuttaako?
Kommentit (13)
Mullekin riittää, että se auto vie mut paikasta A paikkaan B luotettavasti. Monille auto vaikuttaa olevan kuitenkin yksi statussymboli.
Huoltoon menee vähemmän rahaa kun vakuutukseen -> aivan saatanan kallis vakuutus :D
Meilläkin oli sellainen ihana 2000 euron v6 farkku josta olin ylpeä, vaikka kustannukset kaikin puolin korkeat olikin :) alkoi vaan olla siinä kuosissa, että päätettiin vaihtaa puolta uudempaan, täydellisellä huoltokirjalla varustettuun, hyvin pelittävään pienempimoottoriseen peliin. Hintaa tuli yli triplasti, mutta on se sen arvoinen. Kustannukset kaikin puolin pienemmät.
Itse ajan ylpenänä 33-vuotiaalla Mitsubishillä. Autoja jäljellä suomessa n. 30-40 kpl. Persoonallinen ja harvinainen peli, jollaista ei toista tule vastaan. Tekniikka on simppeliä, eikä tarvitse pelätä mitään vitun vikakoodeja tai häiriövaloja. Kyllä autot olivat vaan ennen loppujen lopuksi huolettomia pelejä.
Nykyiset paskat on tungettu niin täyteen elektroniikkaa, että kun jossain menee bitti poikittain, niin auto jää joko tienposkeen tai vetäisee päällä jonkin "limp moden", jolloin voi ajaa maks 60km/t.
Ainoastaan turvallisuudessa häviän tietoisesti, mutta ihan se ja sama.
itese ajan 500e autolla hyvinkin juuri.
Itselläkin parin tonnin Citroën Picasso...ruma kuin mikä,mutta luotettavampaa autoa saa hakea!Ollut meillä äidin ja lasten autona nyt 8 vuotta,eikä määräaikaishuoltoja isompaa vikaa ikinä ollut.Mittarissa kuitenkin jo 230 000 km ja päivittäin ajoa.Kokemusta myös 25-35 000 € autoista,enkä koskaan ikinä enää haaskaa rahojani moisiin.
Miksi ne velkaperseet jotka ovat velaksi ostaneet kitumaasturinsa kyylävät kaikki lenkkeilijöitä ja vastaantulijoita tuulilasinsa läpi. Pää pyörii kuin pöllöllä. Ajattelevat varmaan että tuokin luulee minua joksikin menestyväksi yritysjohtajaksi kun ajan pankin autolla, vaikka velkaperseys paistaa kaikkien silmään pellen olemuksesta.
Ylpeänä ajan kymppitonnin autolla johon ei oo tarvittu pankista lainata senttiäkään !
Ylpeänä ajan mummoni perintörahoilla ostamalla MERSUN MAASTURILLA! Kaikki meni siihen. Lapset kävelkööt kouluun ja syökööt siellä. Kyllä AUTO on MINULLE TÄRKEÄ.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:12"]
Miksi ne velkaperseet jotka ovat velaksi ostaneet kitumaasturinsa kyylävät kaikki lenkkeilijöitä ja vastaantulijoita tuulilasinsa läpi. Pää pyörii kuin pöllöllä. Ajattelevat varmaan että tuokin luulee minua joksikin menestyväksi yritysjohtajaksi kun ajan pankin autolla, vaikka velkaperseys paistaa kaikkien silmään pellen olemuksesta.
[/quote]
Hehe. Huomattu. Kauhea tarve aina esitellä sitä velka peltilehmää. Kauppojenkin pihassa pakko ajaa niin lähelle ovia kuin mahdollista että jos näkyy tuttuja.
Mä ajan tyytyväisenä 400€ Fiatilla. Ostin sen kolme vuotta sitten ja hyvin on pelittäny.