Mitä kuuluu lauantai-iltaanne vai oletteko jo menossa nukkumaan?
Itse istun palelemassa tässä sohvalla takki päällä. Olen yksin mökillä ja en saa märkiä puita syttymään. Tästä läppäristä loppuu kohta akku.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:n kannattaisi laittaa viestiä jollekin kaverille että autosta on rengas puhki ja tarvitset apua/kyytiä viimeistään huomenna?
Mökillä ei ilmeisesti ole sähköjäkään, kohta on kaikista vempaimista akku lopussa.
Ei kai siellä mökillä pitäisi olla mitään sen kummempaa pelättävää, jos ovet saa kunnolla lukkoon. Lämpöä toki pitäisi jostakin saada.
Laitoin papalle viestiä, että olen pulassa. Hän on Helsingissä ja lähtee aamulla ajamaan tänne.
Mökillä ei tosiaan ole sähköä, mutta sain uuniin tulet. Huomasin, että mulla on kuitenkin autossa mahdollista ladata edes jotain.
- aapee -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaan nettiä olkkarissa. Kohta pitäs pukea ulkokamppeet ja lähteä koiraa iltalkävelyllä käyttämään.
Sen jälkeen iltapalaa ja alan laittautua nukkumaan. Unta tuskin ennen puoltayötä saan, olen iltavirkku. Mutta onneksi viikonloppuna saa nukkua pidempään kuin arjen 5-6h :DKylläpä sun koira käy myöhään ulkona!
Meidän koiralla on ulkoilut käyty jo klo 20.00 ja klo 20.30 se kävelee semmoista tönkkö-kävelyä makkariin ja kömpii nukkumaan.
Joo on tuokin jo usein iltatorkuilla tähän aikaan, kun ikääkin jo on 11v :) Mutta iltavirkkuna omistajana täytyy patistaa se ulos lyhyelle lenkille vielä pissalle. Ei se muuten aamuun jaksa pidättää, kun itse vapaapäivinä herään vasta yhdeksän maissa... Arkena mennään kyllä jo ysin maissa ulos illalla, kun aamulla herätys 6:20.
Vaan onpa tuo tähän rytmiini tottunut, toki kun ikääntynyt niin olen yrittänyt varhaistaa tuota iltalenkkiä, ennenkuin toinen ihan yöunilla jo on, nyt oltiin vähän myöhässä jo aikataulusta tänään :D aikoinaan iltapissat tehtiin puolilta öin vasta. Vaan on sitä itekin kolmekymppisenä saanut rytmiä pahimmista aamutorkku-iltavirkku teiniajoista....
Olen menossa saunaan. Sitten rennosti nukkumaan.