Mitä kuuluu lauantai-iltaanne vai oletteko jo menossa nukkumaan?
Itse istun palelemassa tässä sohvalla takki päällä. Olen yksin mökillä ja en saa märkiä puita syttymään. Tästä läppäristä loppuu kohta akku.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Käytiin leffassa katsomassa Bond, nyt vähän kaljaa ja sitten nukkumaan. Bondi oli hyvä, vaikka valitettavasti spoilattu etukäteen.
Mekin käytiin katsomassa se. Nyt sängyssä jo, mies ❤️ jo tuhisee unessa. Kohta heivaan kännykän pois ja käperryn viereen.
Kiltti mies, joka juo yksin kaljaa. Säästöön jää yli 1000€ kk koska mihin kiltti mies saisi rahansa kulumaan, kun on vain työ, halvat harrastukset ja pari kaupan lageria lauantaisin?
Eikö teillä ole sitten radiota ollenkaan mökillä? Paristokäyttöstä, jos sähköjä ei ole?
Mutta jos se on tilanne, niin ei tuossa edelleen auta kuin koittaa rentoutua ja käydä unten maille. Ja huomenna sitten se radio ostamaan mökille. Kummasti on kotoisampaa kun on ääniä ympärillä :)
Itse menen suihkuun, sitten ehkä vielä kuuntelen musiikkia tai katson elokuvan. Telinevoimistelua voisi myös areenasta katsoa tai jotain muuta. Sitten pitää syödä vielä jotain iltapalaa. Tänään ihan ok päivä . Yksinäinen olen kuitenkin. Viime yönä sorruin katselemaan chaturbatea ja oli toisaalta kiva löytää ainakin yksi uusi jota kiva katsella, kun hän viitsii sentään jotain myös puhua, eikä vaan istua siellä hiljaa niinkuin monet muut. Niitä "puhuvia" on siellä miehissä ainakin melko vähän. Samalla musiikki toisilla niin hirveää ettei jaksa kuunnella sitä. Itsellä kuitenkin kriteerit toisessa, että on ehkä vähän erikoisen näköinen, mielellään puhuu jotain eikä vaan istu, on sellainen pirteä olemus ja musiikki ainakin ok. Kaikki nämä entiset tyypit tosin lopettaneet ja uusia vaikea löytää. Tällä hetkellä käyn vaan katselemassa, enkä tunnuksia omaa. Sori, kun kirjoitan tästä mutta pyrin välttämään etten menisi sinne tänään. (hävettää )
Oon lastenvahtina, lapsi nukkuu jo joten itse palstailen :D Tunnin sisään voisin mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tehtyä tulet saunan uuniin myrskysytkärillä. Pelottaa kumminkin olla täällä yksin.
-aapee-Mikä on myrskysytkäri? Ja miksi olet yksin mökillä, jos olet niin uusavuton, ettet ole edes polttopuita osannut säilöä niin, että säilyisivät kuivina?
Myrskysytkäri toimii tuulellakin ja niitä saa vaikka Motonetista.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/8600581/Mustang-myrskysytytin-kannella?…
Makoilen sängyssä peiton alla. En jaksanut katsoa tv-ohjelmia loppuun. Selaan hetken aikaa puhelinta. Sitten alan lukea tai nukkua. Kissani syö iltaruokaa ja tulee sitten tapansa mukaisesti viereeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tehtyä tulet saunan uuniin myrskysytkärillä. Pelottaa kumminkin olla täällä yksin.
-aapee-Mikä on myrskysytkäri? Ja miksi olet yksin mökillä, jos olet niin uusavuton, ettet ole edes polttopuita osannut säilöä niin, että säilyisivät kuivina?
En ole uusavuton vaan vanha nainen. Tulin laittamaan mökkiä talviteloille.
- aapee -
Vierailija kirjoitti:
Selaan nettiä olkkarissa. Kohta pitäs pukea ulkokamppeet ja lähteä koiraa iltalkävelyllä käyttämään.
Sen jälkeen iltapalaa ja alan laittautua nukkumaan. Unta tuskin ennen puoltayötä saan, olen iltavirkku. Mutta onneksi viikonloppuna saa nukkua pidempään kuin arjen 5-6h :D
Kylläpä sun koira käy myöhään ulkona!
Meidän koiralla on ulkoilut käyty jo klo 20.00 ja klo 20.30 se kävelee semmoista tönkkö-kävelyä makkariin ja kömpii nukkumaan.
Ihan hyvää, kiitos. Tultiin just leffasta kotiin ja nyt ennen nukkumaanmenoa päätin tuikata aiemmin apteekista ostetut influenssarokotteet lapsille neniin.
Täällä nukutetaan lapsia, että päästään vaimon kanssa rakastelemaan..
Mies pois kotoa, minä eläinten kanssa itsekseni. Takan lämmitystä, telkkarin katselua ja nyt käymässä unille. Odotan jo huomista, viimein luvannut poutaista säätä, pääsen jatkamaan pihan syyshommia.
Katson televisiota ja selaan nettiä. Vähän tylsää ja väsyttää.
Makailen jo sängyssä. Mukava raukea olo saunan jäljiltä. Kohta unille. Toivun juuri koronasta, voimat vielä poissa.
Eikö ap:n kannattaisi laittaa viestiä jollekin kaverille että autosta on rengas puhki ja tarvitset apua/kyytiä viimeistään huomenna?
Mökillä ei ilmeisesti ole sähköjäkään, kohta on kaikista vempaimista akku lopussa.
Ei kai siellä mökillä pitäisi olla mitään sen kummempaa pelättävää, jos ovet saa kunnolla lukkoon. Lämpöä toki pitäisi jostakin saada.
Mökillä mäkin. Tulin just saunasta ja avasin vinkkupullon.
Nyt Bbtä ja sittemmin pari jaksoa rupaulin draq race uk3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uusavuton vaan vanha nainen. Tulin laittamaan mökkiä talviteloille.
- aapee -
Vanhakin nainen voi olla uusavuton tai muuten kädetön. Onko se sähkötön mökki?
Äsken tulin saunasta ja nyt lämmitän glögiä ja ootan että kiuasmakkara alkaa olla valmis. Villasukat jalassa ja yömekko päällä, siis niin luksus vaatteet!
Kohta siis kiuaslenkkiä ja perunasalaattia iltapalaksi ja sit kohta puhtaisiin tuuletettuihin petivaatteisiin nukkumaan.
Mulla ei ole älypuhelinta. Onneksi on läppäri, jossa vähän aikaa piisaa akku.
-aapee-