Annatko poikien painia?
Oma 13v poika painii joskus kaveriensa kanssa, kuulemma vain mittelevät voimiaan. Itse en ole kyllä ihan varma pitäisikö kieltää moiset leikit ennen kuin oikeasti sattuu jotain.
Kommentit (169)
Taitaa olla AP:n poika homo. Minua olisi kolmetoistakesäisenä ällöttänyt ajatuskin siitä, että pitäisi painia toisen pojan kanssa
Homoiluahan tuo on mutta kieltäminen lienee turhaa, tekevät sitä sitten kun sinun silmä välttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä painimme kaveriporukalla teineinä. Kaikki kyllä painivat kaikkien kanssa, ilman mitään sukupuolijakoa. Kyllä tytötkin antoivat meille pojille hyvän vastuksen, voittivatkin monia otteluita. Samanlaista se paini on tyttöjen ja poikien kanssa, joskus voittaa, joskus häviää.
Sama meillä, tytöt saattoivat tosin ehkä jopa voittaa hieman useammin meidän kohdallamme. Muistan itse painineeni teini-ikäisenä kuuden eri tytön kanssa ja hävisin heistä neljälle. Kyllä terveen pojan itsetunto kestää tytölle häviämisen
Joo joo ihan varmasti. Ei poika häviä tytölle missään urheilussa eikä todellakaan painissa. Miehet ovat vahvempi sukupuoli, eikä mikään määrä palstamammojen ininää muuta sitä.
Tässä videossa teini-ikäinen tyttö selättää suunnilleen samanikäisen pojan leikiten. 30 sekuntia ja poika on avuttomana selällään. Kyllä jotkut tytöt voi olla tosi hyviä painimaan
Poika ei kyllä taida tuossa edes yrittää vaan luovuttaa todella äkkiä. Ilmeenkään perusteella ei näytä olevan tappiosta yhtään harmissaan vaan pikemminkin iloinen. Hyvä ettei sentään erektiota tullut😒
Taitaa olla homo, kyllä terveellä heteromiehellä tulisi erektio tytön kanssa painiessa
Miehet on kyllä aivan hormoniensa vietävissä jos ei edes urheilla voi ilman riskiä seisokista
Kirjoittaa mitä ilmeisimmin sen sukupuolen edustaja joilla mielestään on kerran kuussa oikeus riehua, kiukutella ja räyhätä hormoniensa takia ja sitä pitää vain ymmärtää :-)
Pikkupoikien touhua. Jos paini jatkuu vielä 13 vuotiaana, on syytä huolestua.
Ainahan siinä ollaa suu toisen munissa tai nenä persvaossa että ei se ihan normaalien ihmisten hommaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä painimme kaveriporukalla teineinä. Kaikki kyllä painivat kaikkien kanssa, ilman mitään sukupuolijakoa. Kyllä tytötkin antoivat meille pojille hyvän vastuksen, voittivatkin monia otteluita. Samanlaista se paini on tyttöjen ja poikien kanssa, joskus voittaa, joskus häviää.
Sama meillä, tytöt saattoivat tosin ehkä jopa voittaa hieman useammin meidän kohdallamme. Muistan itse painineeni teini-ikäisenä kuuden eri tytön kanssa ja hävisin heistä neljälle. Kyllä terveen pojan itsetunto kestää tytölle häviämisen
Joo joo ihan varmasti. Ei poika häviä tytölle missään urheilussa eikä todellakaan painissa. Miehet ovat vahvempi sukupuoli, eikä mikään määrä palstamammojen ininää muuta sitä.
Tässä videossa teini-ikäinen tyttö selättää suunnilleen samanikäisen pojan leikiten. 30 sekuntia ja poika on avuttomana selällään. Kyllä jotkut tytöt voi olla tosi hyviä painimaan
Poika ei kyllä taida tuossa edes yrittää vaan luovuttaa todella äkkiä. Ilmeenkään perusteella ei näytä olevan tappiosta yhtään harmissaan vaan pikemminkin iloinen. Hyvä ettei sentään erektiota tullut😒
Taitaa olla homo, kyllä terveellä heteromiehellä tulisi erektio tytön kanssa painiessa
Miehet on kyllä aivan hormoniensa vietävissä jos ei edes urheilla voi ilman riskiä seisokista
Kirjoittaa mitä ilmeisimmin sen sukupuolen edustaja joilla mielestään on kerran kuussa oikeus riehua, kiukutella ja räyhätä hormoniensa takia ja sitä pitää vain ymmärtää :-)
Ja miehillä pitää olla omasta mielestään oikeus sikailla vuoden jokaisena päivänä hormoniensa takia. Mikään muu ei ole mielessä kuin seksiseksiseksiseksiSeeeeeeeEeEEEEEEEKSSSSIIIIIIIIII. 🤢
Oikein siitinsäkkejä koko sakki, vähä ku tökkäsis neulalla ni roiskuis valkonen suihku. Käveleviä spermafinnejä.
Siis siittiösäkkejä piti sanoa..
😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä paini on kielletty muualla kuin valmennetussa harjoituksessa. Leikki ei koskaan saa satuttaa, ei edes vahingossa.
Saavatko lapsesi leikkiä hippaa, kun siinä voi kompastua tai pelata jalkapalloa, kun siinä voi saada pallon päähänsä?
Leikeissä sattuu ja tapahtuu ja se on täysin luonnollista. Lapsille on erittäin saada koetella rajojaan ja työntää niitä kauemmaksi, ettei heistä kasva sohvalla makaavia, elämää pelkääviä av-mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla AP:n poika homo. Minua olisi kolmetoistakesäisenä ällöttänyt ajatuskin siitä, että pitäisi painia toisen pojan kanssa
Sinua taisi pelottaa, mitä ajatuksia se olisi sinussa herättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen poika onkin pienimunainen. Kuten olen täällä moneen kertaan sanonut, vain pienimunaiset häviävät tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paini saattaa johtaa homosteluun.
Mitäpä sitten?
Se on arvojeni vastaista enkä hyväksy sitä missään muodossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota painiottelu poikasi kanssa ap! Jos hän voittaa, saavat jatkaa painimista ja jos sinä voitat painit loppuvat kuin seinään!
13-vuotiaan pojan ja aikuisen naisen (olen lähes varma että ap on nainen) painimatsi voisi oikeastikin olla ihan mielenkiintoinen ja yllättävän tasainen, vaikka tämä ehdotus onkin tietysti trollausta
En kyllä usko, että kovinkaan moni 13-vuotias poika pärjäisi aikuiselle naiselle ollenkaan. Eihän pojat tuossa iässä voita edes itsensä ikäisiä tyttöjä.
13 vuotias poika selättäisi naisen alle 10 sekunnissa. Jo 10-vuotias poika on reilusti keskivertonaista vahvempi. Kyllä se sukupuolten välinen voimaero on aivan valtava jo vauvasta asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota painiottelu poikasi kanssa ap! Jos hän voittaa, saavat jatkaa painimista ja jos sinä voitat painit loppuvat kuin seinään!
13-vuotiaan pojan ja aikuisen naisen (olen lähes varma että ap on nainen) painimatsi voisi oikeastikin olla ihan mielenkiintoinen ja yllättävän tasainen, vaikka tämä ehdotus onkin tietysti trollausta
En kyllä usko, että kovinkaan moni 13-vuotias poika pärjäisi aikuiselle naiselle ollenkaan. Eihän pojat tuossa iässä voita edes itsensä ikäisiä tyttöjä.
13 vuotias poika selättäisi naisen alle 10 sekunnissa. Jo 10-vuotias poika on reilusti keskivertonaista vahvempi. Kyllä se sukupuolten välinen voimaero on aivan valtava jo vauvasta asti
Vai että pikkuvauvojen välillä olisi jotain voimaeroja. Huutista😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen poika onkin pienimunainen. Kuten olen täällä moneen kertaan sanonut, vain pienimunaiset häviävät tytöille.
Sukuelimen koolla ei edelleenkään ole mitään tekemistä painitaitojen kanssa vaikka joku palstahullu sellaisesta fantasioikin
Minkin painin tuossa iässä myös eräitten kavereitteni kanssa. Olis siinä joku muu vetoa takana kuin vaan voimien mittelöinti. Varsinkin eräänä kesänä painimme kun kaverini ja minä olimme pelkästään uimahousuissa pukeutuneina ja vetovoima vaan kasvoi, kun pyörimme ympäri. Sain vastapuoleni alleni ja hänen jalat lukittuina minun jaloilla ja kyllä molemmilla meillä oli tietyt osat kovina housuissa. Se ei johtanut mihinkään muuhun. Vaikka näin kävi niin olen tänä päivänä onnellisesti naimisissa. Kyllä voidaan sanoa, että seksuaalisuuden bi-muodot voivat esiintyä monenkin ihmisen elämän aikana.
Vierailija
Annan jopa tyttöjen painia. Hurjaa, eikö? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukuelimen koolla ei edelleenkään ole mitään tekemistä painitaitojen kanssa vaikka joku palstahullu sellaisesta fantasioikin
Ai ei vai? Yritäpä löytää video, jossa isomunainen poika häviää tytölle. Aivan niin, sellaista ei löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Yritäpä löytää video, jossa isomunainen poika häviää tytölle. Aivan niin, sellaista ei löydy
🥱
Ei ole kyllä urheilusta kyse sukupuolten välisessä painissa vaan jostain aivan muusta