Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki kiltit ja herkät hyväsydämiset naiset ovat?

Vierailija
23.10.2021 |

Nettideittisivuilla ja sovelluksissa teitä on kovin vähän.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvun leffassa?

Vierailija
22/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisohvalla pötköttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän, muttei ole lupaa kertoa. Sorry.

Vierailija
24/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman murjomana kotona yleensä, joskus kuntoilemassa.

Vierailija
25/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä olen, olen myös nettideitissä, että sieltä tule hakemaan!!

Vierailija
26/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilostuminen kamalilta miehiltä, ​​jotka eivät kohtele naisia ​​hyvin.

Vierailija
27/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä miehiä kiinnostaa aina nainen jolla on hirvein luonne.

Vierailija
28/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naisia sitten tapaat? Kuvaile muutama tyyppi.

Vierailija
29/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nukkumassa jo.

Vierailija
30/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän niin kuin parhaat parkkipaikat. Ne on aina varattu.

Vierailija
31/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona neulon villasukkia, kohta menen nukkumaan, kun olen herännyt tänäänkin aikaisin. Toivon, että näen taas unta työkaverimiehestä.

Vierailija
32/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tuo viimeinen kriteeri eli hyväsydämisyys on kova. Naisista on ollut vähintään vuosisatoja käsitys, että ovat miehiin verrattuna kilttejä, herkkiä ja hyväsydämisiä. Ovat toki olleetkin, kun vaihtoehtoina ovat olleet naimattomuus ja siitä johtuva hyljintä tai avioliitossa jatkuva turpiin saaminen.

Nykynaiset ovat emansipoituneita, olleet jo jonkin sukupolven. Naisilla on vähintään samat oikeudet kuin miehillä. Se on muuttanut myös käytöstä. Jos ihan tosissasi etsit otsikon mukaista naista, voit yhtä hyvin alkaa metsästää yksisarvisia.

Vierailija
33/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten seurassa, ihmiset jätän suosiolla muille.

Vierailija
34/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin tuo viimeinen kriteeri eli hyväsydämisyys on kova. Naisista on ollut vähintään vuosisatoja käsitys, että ovat miehiin verrattuna kilttejä, herkkiä ja hyväsydämisiä. Ovat toki olleetkin, kun vaihtoehtoina ovat olleet naimattomuus ja siitä johtuva hyljintä tai avioliitossa jatkuva turpiin saaminen.

Nykynaiset ovat emansipoituneita, olleet jo jonkin sukupolven. Naisilla on vähintään samat oikeudet kuin miehillä. Se on muuttanut myös käytöstä. Jos ihan tosissasi etsit otsikon mukaista naista, voit yhtä hyvin alkaa metsästää yksisarvisia.

Minulle opiskeluaikoina opiskelukaveri osti lahjaksi pari paitaa, kun minulla oli aina sama paita päällä. Tällaisia yksisarvisia olen kohdannut elämässäni paljon, jotka huomaavat, jos toisella ei mene ihan hirveän hyvin.

Vierailija
35/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona neulon villasukkia, kohta menen nukkumaan, kun olen herännyt tänäänkin aikaisin. Toivon, että näen taas unta työkaverimiehestä.

Villasukkien neulominen on todella kilttiä, siihen kun vielä joisit teetä päälle ja ehkä lukisit runoja.

Vierailija
36/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat joko onnellisia ikisinkkuja, naimisissa kilttien, herkkien ja hyväsydämisten miesten kanssa tai sitten entisiä kilttejä, herkkiä ja hyväsydämisiä ja nykyisiä varautuneita ja itsekseen viihtyviä.

Vierailija
37/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukkien neulominen on todella kilttiä, siihen kun vielä joisit teetä päälle ja ehkä lukisit runoja.

Join just teetä ja katson samalla ikivanhoja Kotikadun jaksoja Yle Areenasta.

Vierailija
38/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat joko onnellisia ikisinkkuja, naimisissa kilttien, herkkien ja hyväsydämisten miesten kanssa tai sitten entisiä kilttejä, herkkiä ja hyväsydämisiä ja nykyisiä varautuneita ja itsekseen viihtyviä.

Olen tuota jälkimmäistä. Yksi reissu Tinderiin riitti.

Vierailija
39/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne muutamat jotka olen keski-ikään mennessä tavannut ovat naimisissa ja uskollisia. Niitä ei toiselta kierrokselta tapaa jos ei ex ole kuollut tai ollut ihan mulkku ja väkivaltainen. Harvinaisia ovat, kultaakin kalliimpia.Oman kokemukseni mukaan ehkä noin 1/500 on tavata sellainen.

Ja se m**kku ex saattoi tappaa kaiken kiinnostuksen miehiin, joten toinen kierros ei edes toteudu.

Vierailija
40/55 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, hyväsydäminen ja varsinkin herkkä. Sen lisäksi olen myös tarvittaessa jääräpäinen, itsenäinen ja minulla on vahva oikeudenmukaisuuden taju. Se, että olen kiltti ja herkkä, ei tarkoita että olen kynnysmatto tai aina kiltti. Kyllä minäkin kilttinä naisena toisinaan riitelen puolisoni kanssa tai työpaikalla sanon vastaan, jos koen/joku muu kokee epäreilua kohtelua. Ei kannata olettaa, että kukaan olisi aina kiltti.

T. Naimisissa oleva nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän