Naisella löysä emätin. Jätänkö?
Pari kuukautta tapailtu ja on selvinnyt, että naisella on melkoisen löysä luukku. Jätänkö vai kehoitanko treenaamaan? Miten tulisi toimia?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyseessä ole terveydenhoitaja länsirannikolta? Sillä on niin löysä peräluukkukin, että huljauttelee sen suihkulla puhtaaksi. Kaksi pentua vääntänyt ja eronsa jälkeen ollut pelkkä kiertopalkinto, koska seksi sen kanssa ei tunnu miltään. En tosin tiedä onko löysä luonnostaan vai synnytyksiäkö on kiittäminen koska ystäväni sekaantui kyseiseen naiseen vasta synnytysten jälkeen. Hyvät naurut on nainen tietämättään tarjonnut monelle, peräluukkutarina naurattaa erityisesti.
Tässäpä taas esimerkki siitä millaisia 'miehet' ovat.
Miksi oletetaan, että lihavalla löysäpilluisella naisella olisi aina laiska asenne ja huono hygienia, sillä niin asia ei todellakaan ole.
Koska itse olen aina pitänyt ylipainoisista naisista, niin kohdalle on sattunut myös useampi ylipainoinen nainen, jolla on ollut löysä pillu. Mutta kun jo lähtökohtaisesti arvostan hyvää hygieniaa ja aktiivista elämänasennetta seuralaista valitessa, niin yhdenkään lihavan seuralaisellani pillu ei ole tuoksunut pahalle. Totta kai löysä pillu tuntuu erilaiselta kuin tiukka, mutta ei se tee seksistä yhtään sen huonompaa. Itse olen ainakin nauttinut ihan yhtä paljon, ellen jopa enemmän. Lihavat naiset voivat olla myös yllättävän aktiivia. Ei se aktiivisuus tai passiivisuus ole kiloista kiinni, vaan elämänasenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki. Kunnon suuseksiä naiselle ja perään pano turvonnut pillu kireämpi.
Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Pystymme harrastamaan seksiä ilman kipuja vain noin, koska vaimo on tiukka ja minä kookas. Eli jos haluat tiukempaa, jätä koko esileikki väliin.
Alkuperäinen kysymys on säälittävien nysien esittämä. Ei kannata uhitella.., tyydy kohtaloosi
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletetaan, että lihavalla löysäpilluisella naisella olisi aina laiska asenne ja huono hygienia, sillä niin asia ei todellakaan ole.
Koska itse olen aina pitänyt ylipainoisista naisista, niin kohdalle on sattunut myös useampi ylipainoinen nainen, jolla on ollut löysä pillu. Mutta kun jo lähtökohtaisesti arvostan hyvää hygieniaa ja aktiivista elämänasennetta seuralaista valitessa, niin yhdenkään lihavan seuralaisellani pillu ei ole tuoksunut pahalle. Totta kai löysä pillu tuntuu erilaiselta kuin tiukka, mutta ei se tee seksistä yhtään sen huonompaa. Itse olen ainakin nauttinut ihan yhtä paljon, ellen jopa enemmän. Lihavat naiset voivat olla myös yllättävän aktiivia. Ei se aktiivisuus tai passiivisuus ole kiloista kiinni, vaan elämänasenteesta.
Voi olla niin, mutta lihavat ovat todennäköisemmin laiskoja ja huolehtivat hygieniastaan huonommin, koska huolehtivat terveydestä huonommin. Minä en tykkää seksistä löysäpilluisten, enkä lihavien kanssa. Onneksi jokainen saa valita kumppaninsa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Pystymme harrastamaan seksiä ilman kipuja vain noin, koska vaimo on tiukka ja minä kookas. Eli jos haluat tiukempaa, jätä koko esileikki väliin.
Ompa itsekäs vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa itsekäs vastaus!
Ööö, miks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää se. Tuossa on välimuoto. Kun kiihoittaa vain sopivasti, niin pillu on laajentunut äärimmilleen ja silloin isokaluinen mahtuu hyvin. Mutta jos kiihoittaa naisen ensin suuseksillä orgasmiin on pillun lihakset puristaneet kasaan ja pillu turvonnut. Silloin pillu on tiukka ja ottaa helposti otetta kalusta. Itse isokaluisena kokenut nämä kaikki. Nuorempana vaimo sai ja halusi orgasmit naidessa. Silloin naiminen onnistui loistavasti. Viimeiset vajaa kymmenen vuotta vaimo halunnut ja saanut orgasmin nuollessa ennen naintia. Naimaan alettaessa pillu ollut pinkeä ja odottanut monesti kalua malttamattomasti tarttuen heti varresta kiinni. Olen toki nauttinut pillun tiukkuudesta ja puristuksesta, mutta mitä pidemälle menty sen vaikeammaksi näyttää tulevan. Pitänyt varoa entistä enemmän, eikä mitään pidempia nainteja ole tarvinnut odotella. Puristus on välillä niin jäätävä, ettei kestä pidempään laukeamatta mitenkään. Mutta minkäs tee, pitää vain sopeutua. Helpompaa olisi, jos kalu olisi edes ohuempi.
Löysän emättimen omistajan on oltava todella aulis antamaan kaakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Löysän emättimen omistajan on oltava todella aulis antamaan kaakkosta.
Joo nuppi kaakkoon vain!
Ja naiselle vink vink. Hae tuumaa isompi niin säkin saat ehkä nauttia, sekä käsistään kätevämpi, kieleltään liukkaampi ja enemmmän nautintoa antava mies.
Ihan turha selittää, ettei toosissa ole samalla tavalla biologista kokovarianssia kuin peniksissä.
Kolminumeroisen määrän pilluja kokeneena voin sanoa, että kaikkea löytyy nätistä ja tiukasta aina sinne tonnehan menis nyrkki lämmittelemättä-osastolle asti. Suurin osa pilluista menee toki sinne keskihaitarille, kuten peniksistäkin, mutta ääripäitä on molempien sukupuolien genitaaleissa kyllä olemassa, haluaa sen av-mamma myöntää eli ei.
Joku mistään mitään tietämätön ja elämäänsävihaava palstalainen tulee tänne varmaan kohta kertomaan, kuinka a) jokainen värkki on kiihottuessaan tiukka (ei ole), b) pienimunaisten propagandaa (itselläni on keskivertoa isompi penis) tai c) ettei hyvä seksi ole välineiden koosta kiinni (ääripäihin mentäessä on, sori nyt vaan).
Liian väljä vagina on hekuman surma, enkä itse ainakaan penetraatiosta nauttivana miehenä koe, että mulla olis mitään velvollisuutta olla naisen kanssa, jonka pillu on valtava.
Jokaisella saa olla omat preferenssinsä suuntaan tai toiseen (miksei kolmanteenkin) ja olis erittäin tervetullutta ja ennenkaikkea tervettä, että tämä tosiasia alettaisiin pikkuhiljaa hyväksymään jopa vauvafoorumillakin, kun eletään kuitenkin jo 2020-lukua.
Ihan hyvä syy, niin kuin mikä tahansa. Jos kokee ettei seksi tyydytä, on parempi vaihtaa tai vaan hyväksya huonompi tuntuma.
"Älykäs" mies kyselee palstalla randomeilta, jättääkö naisen.
Ja juu jannatta jäättä saa kannatusta.
Ja, kun nainen sanoo että isompikaluista haluaa, niin sepä ei näiden samojen miesten mielestä ole enää sopivaa, naiselle tuetty.
ou jeah!
Vierailija kirjoitti:
Ja, kun nainen sanoo että isompikaluista haluaa, niin sepä ei näiden samojen miesten mielestä ole enää sopivaa, naiselle tuetty.
ou jeah!
Raskasta lukea lukihäiriöisen tuottamaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa itsekäs vastaus!
Yhtä itsekäs kun vaatia sitä esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa itsekäs vastaus!
Yhtä itsekäs kun vaatia sitä esileikkiä.
Onko tämä joku 15 vee poikine palsta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ou jeah!
Raskasta lukea lukihäiriöisen tuottamaa tekstiä.
Koita nyt vaan jaksaa, zemppiä vastauksiin, joita kuitenkin jaksat rustailla. Ja jos älysi ei riitä lukemaan muutamaa kijoitusvirhettä, pyydä joltain fiksummalta oikolukua.
Tosiaan zemppiä
.