Minkä merkkiset pikkarit laadukkaita?
Tarvitsisin pikkuhousuja, jotka eivät venahda parin pesun jälkeen muodottomiksi. Tai-mallisia ja stringejä.
Kommentit (41)
Mars&Spencerin alkkarit on hyviä.
Halpoja pikkareita ei tarvitse pestä, jos ne ensimmäisen päivän käytön jälkeen pussittaa mingrip-pussiin (herutuskuvan kanssa, jossa kyseiset housut näkyvät puettuina) ja myy pervoille.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:16"]
Vs:n alushousut kestävät hyvin pesua ja kuivausrumpua. Hyvin istuvia etenkin ne hipster mallit :) Ostin alesta useammat ja yllätyin miten kestäviä ovat. Ja hinnaksi jäi n.5dollaria kpl..
[/quote]
Uskaltaako tuolta VS:ltä tilata ilman kokeilua? Housuja ja liivit? Miten liivien koot menee?
Pierre Robertin alusvaatteita voi tilata suoraan Norjasta niiden omasta nettikaupasta, josta nykyään toimitus myös Suomeen. Microfiber hipsterit ihan superhyviä eikä näy saumat housujen läpi. Löytyy googlellaz
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:40"]Mites Victorias secret alushousut?
[/quote]
Tosi huonolaatuisia. Käytän kuitenkin tällä hetkellä vain niitä, sillä niillä on kivoja kuoseja ja yksi malli on kuin tehty minulle. Laatu tosin on niin naurettavan huonoa - kerran meni pikkarit pilalle ihan viikossa. Käsin kai pitäisi pestä että kestäisi edes vähän. Huonompaa laatua siis kuin h&m.
Sloggit ei kestä ennää niinku ennen, eikä kannata mistään lindex/seppälä osastoa edes harkita. Urheiluliikkeistä oon ostanu halpoja ja hyviä ja sitte esim Björn Borg mikä varmasti kestää!
Joo VS ei todellakaan ole niin hyvälaatuista kuin mainostetaan. Perus trikoota ne halvat pikkarit ja menee nopeasti rikki... Tuntuu että niiden laatu on ihan lähiaikoina huonontunut paljon. On ne kuitenkin ihanan näköisiä :) t. Usassa asuva, vuosia vs pikkareita käyttänyt
Joo seppälästä ei ainakaan kannata ostaa, vuoden jälkeen jo ihan riekaleina...
Victoria Secretiltä ainakin "lace waist cheeky pants" tms malli on todella kestävä :) Mulla on näitä ja kestäneet nyt jo 2 v hyvinä vaikka olen pessyt 60 asteessa niin kuin alkkarit kuuluukin pestä. Pari kertaa olen erehtynyt ostamaan niitä glitterprintattuja halpisalkkarimalleja heiltä, ja ne ovat olleet todella huonoa laatua, printit lohkeilevat ja glitterit putoavat ekassa pesussa.
Onko jollain kokemusta Gina Tricotin brazilian -alkkareista? Katsoin että malli on melko sama kun Victoria Secretin suosikkini, mutta hinta olisi halvempi suoraan Ginan liikkeestä ostettuna kuin Victorialta Suomeen tilattuna...
Sloggeja olen käyttänyt 15-vuotiaasta asti. Nyt olen 18v ja erittäin tyytyväinen pikkarivalintaani.
Sloggit on parhaita. Ne voi keittopestä, tai pestä 60 asteessa, ovat siis hygieenisiä ja turvallisia. Stringit on kauheita, ei kai kukaan itseään arvostava nainen kulje narupöksyissä...
En enää osta alusvaatteita joita ei voi pestä kuumassa.
Onko Sloggin rintaliivit laadukkaita? Mistä pöksyjä ja liivejä kannattaa ostaa?
Minkä merkkisiä pikkareita sulla ap on ollut?
Itselläni on kaikenlaisia, eikä yhdetkään ole parin perun jälkeen kulahtaneet. On Triumphia, Passionataa, Espritiä, Sloggia, ulkomaisista nettikaupoista tilattuja. Mitään peruspuuvillapöksyä en ikinä ole kelpuuttanut tosin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:18"]
Itselläni on kaikenlaisia, eikä yhdetkään ole parin perun jälkeen kulahtaneet. On Triumphia, Passionataa, Espritiä, Sloggia, ulkomaisista nettikaupoista tilattuja. Mitään peruspuuvillapöksyä en ikinä ole kelpuuttanut tosin.
[/quote]
Mä olen ostanut H&M:ltä ja Lindexiltä. Lindexiltä niitä ota 3 ja maksa 2 kampanja housuja ja ne on menneet valkoiset harmaiksi. Mustat säilyneet ihan ok, tai no, pitsit venähtäneet. Mistä tilaat ulkomailta?
t:3
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Mä olen ostanut H&M:ltä ja Lindexiltä. Lindexiltä niitä ota 3 ja maksa 2 kampanja housuja ja ne on menneet valkoiset harmaiksi. Mustat säilyneet ihan ok, tai no, pitsit venähtäneet. Mistä tilaat ulkomailta?
t:3
[/quote]
Esim. Jolidon ja Asos nettikauppoja, joista olen tilaillut.
t. 5
Vs:n alushousut kestävät hyvin pesua ja kuivausrumpua. Hyvin istuvia etenkin ne hipster mallit :) Ostin alesta useammat ja yllätyin miten kestäviä ovat. Ja hinnaksi jäi n.5dollaria kpl..