Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minulla olisi lapsi, purkaisin uravihani siihen

Vierailija
28.12.2014 |

Kärsin kohta työttömyydestä. Olen vihainen ja surullinen. Jos minulla olisi lapsi, purkaisin kaiken siihen. Lapsi voi olla osasyyllinen siihen, että urani on täysin surkea. Olen nainen ja varmasti jotkut palkkaavat ennemmin miehen. Jos lapsi olisi olemassa, olisin vihainen sillekin. Tunteeko kukaan samoin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:52"]

järjenvastaista... lapsi syypää urakehitykseen kun sinulla ei ole lasta.  

sinun suurin ongelmasi on se ettet osaa kehittää itseäsi, ja kehitys lähtee siitä että myöntää omat virheensä... mitä sinä et tee.  

[/quote]

Jos olisit työnantaja, miettisit työntekijää palkatessasi että olen potentiaalinen äiti-ihminen. Suurin oma virheeni oli kai se, että en kouluttautunut sosiaali-ja terveysalalle, jossa työtilanne on vakaa. Ainakin terveysalan ammattilaisilla. Mutta muuten olen yrittänyt kaikkeni. 

[/quote]

mutta silti sun äidilläsi ei ole ollut ongelmia? Joten eiköhän kysymys ole vain sinun henkilökohtaisista puutteistasi, ei naiseudestasi?

t. Kahden lapsen äiti, hyvällä urakehityksellä (lällällää!)

Vierailija
42/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:17"]

sinun suurin ongelmasi on se ettet osaa kehittää itseäsi, ja kehitys lähtee siitä että myöntää omat virheensä... mitä sinä et tee.  

[/quote]

Jos olisit työnantaja, miettisit työntekijää palkatessasi että olen potentiaalinen äiti-ihminen. Suurin oma virheeni oli kai se, että en kouluttautunut sosiaali-ja terveysalalle, jossa työtilanne on vakaa. Ainakin terveysalan ammattilaisilla. Mutta muuten olen yrittänyt kaikkeni. 

[/quote]

mutta silti sun äidilläsi ei ole ollut ongelmia? Joten eiköhän kysymys ole vain sinun henkilökohtaisista puutteistasi, ei naiseudestasi?

[/quote]

No ehkä sitten. Kostan sen kaiken kahdelle tulevalle lapselle. Jos en saa omia lapsia, adoptoin ja kostan niille. Saapa joku muukin sitten kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu.

[/quote]

No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen!

[/quote]

Kenen syytä sitten? Valitettava tosiasia on, että et pysty salaamaan vihaasi, katkeruuttasi ja turhautuneisuuttasi. Luulet pystyväsi, mutta et pysty. Ja negatiivisuutesi on yksi syy, miksi et saa töitä. Aidon positiivisuuden, iloisuuden, elämänhalun ja elämäilon kyllä erottaa teeskennellystä aika helposti.
t. Työnantaja

Vierailija
44/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ehkä sitten. Kostan sen kaiken kahdelle tulevalle lapselle. Jos en saa omia lapsia, adoptoin ja kostan niille. Saapa joku muukin sitten kärsiä.

[/quote]

Äidilläni kyllä itse asiassa oli helpompi tilanne. Siihen aikaan oli kuulemma tosi helppoa kaikilla, monenlaisilla aloilla. Riitti, että pääsee aloittamaan, niin ura oli nousujohteista.

Vierailija
45/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo

Vierailija
46/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Miten ajattelit kostaa lapsillesi? Adoptiolapsia ei muuten kovin helposti saa, ja se maksaa paljon. Että alas työttömyyskorvauksestasi säästämään.

Vierailija
47/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:52"] järjenvastaista... lapsi syypää urakehitykseen kun sinulla ei ole lasta.   sinun suurin ongelmasi on se ettet osaa kehittää itseäsi, ja kehitys lähtee siitä että myöntää omat virheensä... mitä sinä et tee.     [/quote] Jos olisit työnantaja, miettisit työntekijää palkatessasi että olen potentiaalinen äiti-ihminen. Suurin oma virheeni oli kai se, että en kouluttautunut sosiaali-ja terveysalalle, jossa työtilanne on vakaa. Ainakin terveysalan ammattilaisilla. Mutta muuten olen yrittänyt kaikkeni.  [/quote]   mutta silti sun äidilläsi ei ole ollut ongelmia? Joten eiköhän kysymys ole vain sinun henkilökohtaisista puutteistasi, ei naiseudestasi? t. Kahden lapsen äiti, hyvällä urakehityksellä (lällällää!) [/quote] No ehkä sitten. Kostan sen kaiken kahdelle tulevalle lapselle. Jos en saa omia lapsia, adoptoin ja kostan niille. Saapa joku muukin sitten kärsiä. [/quote] Miten ajattelit kostaa lapsillesi? Adoptiolapsia ei muuten kovin helposti saa, ja se maksaa paljon. Että alas työttömyyskorvauksestasi säästämään.

[/quote]

Ai, no harmi. No, eiköhän omat lapset järjesty. :) Ainakin suutun ja raivoan lapsille

Vierailija
48/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vaikuttaa jonkun kotiäidin kateelliselta provolta uraa tekeviä naisia kohtaan. En ole koskaan tavannut uranaista, joko uraa tekevää tai lapsivaiheessa kotiin jäänyttä, joka ajattelisi noin. Tai joka ajattelisi lapsen olevan este uralle, jonka haluaa. Jos uran haluaa ja siihen on kykenevä sen saa lapsesta huolimattaa kunhan osaa vaan organisoida asioita, mikä on urankin edellytys. Aina voi hankkia lapselle isän, joka hoitaa lapset tai kodinhoitajan jos haluaa uralle uhrata enemmän kuin lapsilta muuten kykenisi.

Vierailija
49/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun miehes ota susta eron kun näkee miten kohtelet lasta, ja hän saa huoltajuuden. Oot ihan seko, on niitä muitakin työttömiä ja ihmisistä joilla on asiat vielä huonommin, eikä silti oo noin katkeria ja ilkeitä.