Jos minulla olisi lapsi, purkaisin uravihani siihen
Kärsin kohta työttömyydestä. Olen vihainen ja surullinen. Jos minulla olisi lapsi, purkaisin kaiken siihen. Lapsi voi olla osasyyllinen siihen, että urani on täysin surkea. Olen nainen ja varmasti jotkut palkkaavat ennemmin miehen. Jos lapsi olisi olemassa, olisin vihainen sillekin. Tunteeko kukaan samoin?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"]
No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa.
[/quote]
Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä.
[/quote]
Hanki mielenterveys apua.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua.
[/quote]
En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera.
Mä jouduin työttömäksi 5kk sitten ja olen hakenut töitä mutta mitään ei tunnu löytyvän. Minulla on kaksi lasta ja olen onnellinen että minulla on heidät, pitävät minut virkeänä ja liikkeessä kun on jotain tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua.
[/quote]
En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera.
[/quote]
No ei ihme ettet oo töitä saanu.
Mene sitten vaikka opiskelemaan lisää jos ura on niin tärkeä. Älä vaan lasta hanki.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu.
[/quote]
No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu.
[/quote]
No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen!
[/quote]
Mutta tulevan lapsesi syytä se olisi?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu. [/quote] No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen! [/quote] Mutta tulevan lapsesi syytä se olisi?
[/quote]
Kyllä jotenkuten. Voisin olla paremmassa tilanteessa, jos olisin mies.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"]
Mä jouduin työttömäksi 5kk sitten ja olen hakenut töitä mutta mitään ei tunnu löytyvän. Minulla on kaksi lasta ja olen onnellinen että minulla on heidät, pitävät minut virkeänä ja liikkeessä kun on jotain tekemistä.
[/quote]
Ainakin olet niin kypsä ettet syytä lapsia tai sukupuoltasi kuten moni tuttu nainen...
Mies
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu. [/quote] No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen! [/quote] Mutta tulevan lapsesi syytä se olisi?
[/quote]
[/quote]
Se että et oo mies, ei oo mahdollisen lapsesi vika. Mene sukupuolen leikkaukseen jos haluut mieheksi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:41"]
[/quote]
[/quote]
Miten itse olet korvannut äidillesi sen että hän on nainen?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu. [/quote] No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen! [/quote] Mutta tulevan lapsesi syytä se olisi? [/quote] Kyllä jotenkuten. Voisin olla paremmassa tilanteessa, jos olisin mies. [/quote] Se että et oo mies, ei oo mahdollisen lapsesi vika. Mene sukupuolen leikkaukseen jos haluut mieheksi.
[/quote]
Se on, että urani on epäkelpo.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"]
[/quote]
Ainakin olet niin kypsä ettet syytä lapsia tai sukupuoltasi kuten moni tuttu nainen...
Mies
[/quote]
No kumman itse palkkaisit vakituiseen työhön: lapsi-iässä olevan naisen, keski-ikäisen naisen vai minkä tahansa ikäisen miehen? Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, miten raskasta tällainen voi olla.
järjenvastaista... lapsi syypää urakehitykseen kun sinulla ei ole lasta.
sinun suurin ongelmasi on se ettet osaa kehittää itseäsi, ja kehitys lähtee siitä että myöntää omat virheensä... mitä sinä et tee.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:48"]
Hullu olet.
[/quote]
Kiitos. Olen turhautunut.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"] No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa. [/quote] Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä. [/quote] Hanki mielenterveys apua. [/quote] En hanki. Mielenterveydessäni ei ole vikaa. Olen vain äärettömän vihainen, surullinen ja katkera. [/quote] No ei ihme ettet oo töitä saanu. [/quote] No luuletko, että haastatteluissa tai hakemuksissani toisin esille negatiivisia tunteita? Se, että olen tässä tilanteessa EI TODELLAKAAN OLE OMAA SYYTÄNI ja juuri siksi olen vihainen kun olen aina yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt, ja minä olen se, joka ansaitsisi hyvän urakehityksen! [/quote] Mutta tulevan lapsesi syytä se olisi? [/quote] Kyllä jotenkuten. Voisin olla paremmassa tilanteessa, jos olisin mies. [/quote] Miten itse olet korvannut äidillesi sen että hän on nainen?
[/quote]
Äidilläni ei ole ollut koskaan uraongelmia. Hänellä on hyvä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:52"]
järjenvastaista... lapsi syypää urakehitykseen kun sinulla ei ole lasta.
sinun suurin ongelmasi on se ettet osaa kehittää itseäsi, ja kehitys lähtee siitä että myöntää omat virheensä... mitä sinä et tee.
[/quote]
Jos olisit työnantaja, miettisit työntekijää palkatessasi että olen potentiaalinen äiti-ihminen. Suurin oma virheeni oli kai se, että en kouluttautunut sosiaali-ja terveysalalle, jossa työtilanne on vakaa. Ainakin terveysalan ammattilaisilla. Mutta muuten olen yrittänyt kaikkeni.
Jos on pakko olla kotona, niin ainakaan missään nimessä en aio "mammailla". Yltiömammailu on täysin turhaa humpuukia. Itken yhdessä lasten kanssa.
Terapiaan?