Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minulla olisi lapsi, purkaisin uravihani siihen

Vierailija
28.12.2014 |

Kärsin kohta työttömyydestä. Olen vihainen ja surullinen. Jos minulla olisi lapsi, purkaisin kaiken siihen. Lapsi voi olla osasyyllinen siihen, että urani on täysin surkea. Olen nainen ja varmasti jotkut palkkaavat ennemmin miehen. Jos lapsi olisi olemassa, olisin vihainen sillekin. Tunteeko kukaan samoin?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:35"]

Eiköhän sun miehes ota susta eron kun näkee miten kohtelet lasta, ja hän saa huoltajuuden. Oot ihan seko, on niitä muitakin työttömiä ja ihmisistä joilla on asiat vielä huonommin, eikä silti oo noin katkeria ja ilkeitä.

[/quote]

Jos noin olisi, niin ainakin lohduttaisi se, että sitten lapsi jäisi ilman äitiä. :) Mistä tiedät, miten huonosti tai hyvin minun asiani ovat? Sinulla tuskin on samoja kokemuksia kuin minulla.

Vierailija
2/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai anteeks miten sun syntymätön lapsesi on syypää nykyiseen elämäntilanteeseesi? Ja miksi ihmeessä häntä pitäisi sitten rankaista sun itsesi tekemistä virheistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:49"]

Ai anteeks miten sun syntymätön lapsesi on syypää nykyiseen elämäntilanteeseesi? Ja miksi ihmeessä häntä pitäisi sitten rankaista sun itsesi tekemistä virheistä?

[/quote]

[/quote]

No kun lapsi on puoliksi minua. Niin evolutioonisesti olisi oikein olla vihainen lapselle. Uran kanssa on ongelmia. En saa oikein purettua tätä turhautumista. Minua on revitty, huijattu ja pompoteltu henkisesti. Tuntuu, että melkein kaikki ovat minua vastaan. Mietin opiskelua lapsen ohelle, mutta sain siitä kauheat haukut ja syytökset. Jotenkin kai siinä vaiheessa aloin kohdistaa vihantunteita itse lapsiin ja nyt en saa poistettua noita. Koen, että yhteiskunta pakottaa minut kotiin. En saa mahdollisuutta hyödyntää osaamistani. En saa opiskella lisää. Koen, että minut pakotetaan kotiin vasten tahtoani.

Vierailija
4/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaivaa joudut näkemään että saat jollekin purkaa kiukkusi:, raskaus vaivat, synnytys, yöheräilyt ym. Tuleekohan sulle sit oikeesti parempi mieli kun pääset pienelle avuttomalle tiuskimaan pahaa oloas?

Vierailija
5/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

No kun lapsi on puoliksi minua. Niin evolutioonisesti olisi oikein olla vihainen lapselle. Uran kanssa on ongelmia. En saa oikein purettua tätä turhautumista. Minua on revitty, huijattu ja pompoteltu henkisesti. Tuntuu, että melkein kaikki ovat minua vastaan. Mietin opiskelua lapsen ohelle, mutta sain siitä kauheat haukut ja syytökset. Jotenkin kai siinä vaiheessa aloin kohdistaa vihantunteita itse lapsiin ja nyt en saa poistettua noita. Koen, että yhteiskunta pakottaa minut kotiin. En saa mahdollisuutta hyödyntää osaamistani. En saa opiskella lisää. Koen, että minut pakotetaan kotiin vasten tahtoani.
[/quote]

Mene terapiaan purkamaan sitä turhautumista.

Vierailija
6/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämän luettuani ole täysin varma, että yhteiskunnalle on paljon parempi, että tosiaankin olet kotona, etkä ihmisten ilmoilla. Olisi hyvä, jos yhteiskunta kävisi laittamassa oveesi ulkopuolelle munalukon ja heittäisi avaimen jorpakkoon.

Vierailija
7/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:35"]

Eiköhän sun miehes ota susta eron kun näkee miten kohtelet lasta, ja hän saa huoltajuuden. Oot ihan seko, on niitä muitakin työttömiä ja ihmisistä joilla on asiat vielä huonommin, eikä silti oo noin katkeria ja ilkeitä.

[/quote]

Jos noin olisi, niin ainakin lohduttaisi se, että sitten lapsi jäisi ilman äitiä. :) Mistä tiedät, miten huonosti tai hyvin minun asiani ovat? Sinulla tuskin on samoja kokemuksia kuin minulla.
[/quote]

Paljon parempi olla ilman äitiä kuin tuollaisen äidin kanssa.

Vierailija
8/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

Näistä viesteistä näkee että sulla asiat huonosti!

Vierailija
9/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai käynyt jo isällesi raivoamassa että siitti sinusta naispuolisen? Isäsi siitiöhän sen sukupuolesi on aikaansaanut.

Vierailija
10/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:08"]

Aika paljon vaivaa joudut näkemään että saat jollekin purkaa kiukkusi:, raskaus vaivat, synnytys, yöheräilyt ym. Tuleekohan sulle sit oikeesti parempi mieli kun pääset pienelle avuttomalle tiuskimaan pahaa oloas?

[/quote]

Olette ilkeitä kaikki. Puran kaiken vihan eteenpäin lapselle. Ja kyllä, tulee parempi olo ainakin.

Vierailija
11/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Onneksi sulla ei ole lasta. Älä vaan hanki jos ajatusmaailmasi on tuollainen.

Vierailija
12/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan parempi ettet hanki koskaan lapsia.

Vierailija
13/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pieni viaton lapsi (joka ei tänne ole edes pyytänyt syntyä)olisi syyllinen työnantajien mahdolliseen syrjintään? Joo älä vaan hanki lasta.

Vierailija
14/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä silti hankkia lapsia. Sitten vain jatkan vihaisena oloa. Ap

Vierailija
15/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. No onneks sulla EI ole lapsia niin voit hukuttaa vihasi vaikka viinaan.

Vierailija
16/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:15"]

Just. No onneks sulla EI ole lapsia niin voit hukuttaa vihasi vaikka viinaan.

[/quote]

En juo alkoholia enkä käytä muitakaan päihteitä. Jos kukaan muu kuin minä ei kärsi tästä tilanteesta, niin ainakin lapset saavat kärsiä.

Vierailija
17/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa.

Vierailija
18/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"]

No mun työsuhde ei jatkunut raskauden takia, mutta en siitä nyt herranjumala ole ihanalle pienelle vauvalleni vihainen. Ei ollut mun arvoinen paikka. Vika on rakenteissa.

[/quote]

Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä.

Vierailija
19/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli.

Vierailija
20/49 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:21"]

[/quote]

Vihaan myös rakenteita. Mutta on helpompaa, kun on joku konkreettinen, johon voi purkaa vihaa. Olen niin katkera ja vihainen ja surullinen, että varmasti lapset saavat kärsiä tästä.
[/quote]

Toivon todella ettet tule saamaan lasta.