Kun teinipojalle 170cm vaatteet alkavat olemaan nafteja,
onko miestenpuolella esim S-koko ok esim. alusvaatteissa? Vai M?
Kommentit (11)
Pitäisköhän sen pojan ihan itse käydä ostamasss, niin tulisi oikeankokoiset ja mieleiset
Housuissa m koko, siinä lahkeet sopivat
Siis pitääkö tämmöisetkin asiat kysyä tältä palstalta?
Siltä väliltä ja paksun väliltä. Eli keskivartalossa on ylimääräistä.
Mun poika on hoikka, noin 65 kiloa ja 175 pitkä. Miesten S-koko on yleensä passeli, M-koossa ainakin kalsarit tippuvat päältä. Eli riippuu painosta. Hupparit ja t-paidat saavat olla M-kokoa.
Mulla on 12-vuotias 178cm ja 54kg, erittäin hoikka poika jolle koko M miesten puolelta on ok. Farkuista menee koko 29/34 ja 30/34 (vyön kanssa)
pojan kaveri joka on suurinpiirtein saman mittainen (hiukan lyhyempi) mutta painaa melkein 20kg enemmän, käyttää miesten kokoa L.
paljon riippuu siis siitä että onko teinisi hoikka vai pullea...
Tämä on se aika kun vastuu vaatteista ja niiden hoidosta alkaa siirtyä pojalle. Poika mukaan kauppaan ja kysyy itse apua myyjältä, äidin on aika siitrtyä taustalle. Sokoksella on osaavia myyjiä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:34"]
Siis pitääkö tämmöisetkin asiat kysyä tältä palstalta?
[/quote]
No jos nyt jollain joku teini on tuon ylimenokauden juuri sattunut ohittamaan niin miksei voi kysyä?
Teen ellostilausta ja olisin päivittänyt teinin kalsaritilanteen samalla, ei tarvetta lähteä kauppakeskuksiin vertailemaan 170 ja S boxereita :)
Älkää nyt ihan kaikesta vetäkö hernettä nekkuseen.
Meillä meni 170 cm - miesten S -> (miesten M hujahti nopeasti) -> miesten L
Aikaa meni kaksi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:36"]
Mun poika on hoikka, noin 65 kiloa ja 175 pitkä. Miesten S-koko on yleensä passeli, M-koossa ainakin kalsarit tippuvat päältä. Eli riippuu painosta. Hupparit ja t-paidat saavat olla M-kokoa.
[/quote]
Kiitos. meillä teini painaa saman verran ja 5cm lyhyempi eli vähän vatsaa löytyy.. Taidanpa tilata M-kokoa..
Riippuu siitä, onko teinipoikasi paksu vai laiha vai jotain siltä väliltä.