Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Kurkela, mielipiteitä?

Vierailija
28.12.2014 |

Onko ylihehkutettu? Kaunis, korkea ja herkkä ääni ja tulkinta. S:n ääntäminen ärsyttää, onko tahallista vai luonnollista?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttais leuan, ääni sois vapaammin. En tykkää.

Vierailija
42/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuu! Itkuvirsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni tulee kuin napinlävestä, avais suuta ja artikulois paremmin.

Vierailija
44/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava laulaja ja huikea ääni. Lahjakkuus. Mukava kuunnella Suomen Celine Dionia.

Vierailija
45/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saatanan kova.

Vierailija
46/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koekuuntelin yhden levyn. Jokaista kappaletta kykenin kuuntelemaan noin 2-5 sekuntia.

Vierailija
47/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaheleää hönkimistä. Kenen idea on aloittaa kappale sisäänhengityksen äänellä????

Vierailija
48/58 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut aikoihin hänen laulujaan, mutta pidin ääntään heikkona, eli voima puuttui.

Tuli mieleen kun kuulin, että sopii laulamaan lasten lauluja. Pitääpä kuunnella uusimpia, onko muuttunut.

Vierailija
49/58 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kovasti Johannan ensimmäisistä levyistä - ehkä eniten juuri ensimmäisestä. Sittemmin Johannaa on alettu kovasti tuotteistamaan (ulkonäkö ja vaatetus), mistä en kauheasti pidä. En ihmettelisi, jos tässä olisi Tuomas Holopaisella näppinsä pelissä. Tuomaksen soisi keskittyvän Roope Ankkaansa ja kiteeläiseen nössöheviinsä.

Vierailija
50/58 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin aluksi hänen äänestään ja cd-levyistä, kuuntelin niitä paljon. Sitten huomasin, että kyllästyin siihen hentoseen ääneen. Olisin kaivannut kunnon laulamista häneltä. En ole kuullut hänen uusimpia lauluja, niin en osaa sanoa miten nykyään laulaa? Toivon mukaan on muuttanut hieman laulutyyliään.

Vierailija
51/58 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt monen lähtevän kyynel silmässä hänen keikaltaan. Ei siksi, että hän olisi huono vaan että hän ja hänen musiikkinsa koskettaa.

Vierailija
52/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin ja huomasin, että miten on voinut päästä edes julkisesti esiintymään tämä vinkuja? "Laulaa" kuin äänensä menettänyt ikivanha mummo ja niinkuin joku tuolla totesi, sujuvasti nuotin vierestä:)

Vierailija
53/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ja huomasin, että miten on voinut päästä edes julkisesti esiintymään tämä vinkuja? "Laulaa" kuin äänensä menettänyt ikivanha mummo ja niinkuin joku tuolla totesi, sujuvasti nuotin vierestä:)

Itse olet vinkuja.

Vierailija
54/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan vähän rakastunut Johanna Kurkelaan, vaikka olen heteronainen. Niin eteerinen ja herkkä laulaja. "Ehkä ensi elämässä" on niin täynnä tunnetta mutta vailla paatosta, että en pysty sitä kovin usein kuuntelemaan. Ja Roope Ankka-levy on huikea. 

Vierailija
55/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet vinkuja.

Juu niin olenkin, mutten koskaan ole edes yrittänyt olla laulaja:)

Vierailija
56/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeaa vinkumista, kuin pikkutyttö pihisemässä. Ei iske

Vierailija
57/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on tavattoman kaunis, huilumainen ääni ja hän pääsee vaivattomasti korkeisiin nuotteihin ja notkeisiin laulukuvioihin.

Mutta turhan usein laulu menee pihinäksi kun hän tuo suurta tunteen paloa tulkintaansa. Hän ikään kuin on niin tunteen vallasta ettei edes ääntä tule. Käyttäisi mieluummin voimaa tulkintaansa.

Vierailija
58/58 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä teki salanimellä Eveliina Kurki kappaleen Sä osaat sillälailla peppua vemputtaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi