Kukahan tuota kakofonista modernia klassista musiikkia oikeasti jaksaa kuunnella Yle Radio 1:n puolelta?
Aivan hirveitä riitasointuja täynnä.... Ja Yle soittaa tätä lähes joka päivä.
Kuuntelen mielelläni klassista kyllä kunhan ei mennä tähän ihan moderniin osastoon....
En kerta kaikkiaan pysty kuuntelemaan tuollaista. Kuuntelen ennemmin vaikka räppiä.
Kommentit (6)
Klassinen on pilattu. Klassisen viehätys on se kauneudessa. Moderni "klassinen" on tehty tahallaan käsittämättömäksi.
Mä juuri kuuntelen ja tykkään. Neulon samalla villasukkaa.
Terveisin Salme 70 v.
Mä kuuntelen just nyt, lempiradiokanava! Makoilen sohvalla, lempeä valaistus, kukkia pöydällä.. Muu perhe on saunomassa, kun sieltä tulevat, katsotaan leffa yhdessä. Tähän laiskaan odotteluhetkeen sopii oikein hyvin ohjelma Joonas Kokkosesta & taidemusiikki :)
Vierailija kirjoitti:
Klassinen on pilattu. Klassisen viehätys on se kauneudessa. Moderni "klassinen" on tehty tahallaan käsittämättömäksi.
Hmmh, musta toi mikä äsken soi Ylen ykkösellä oli kyllä oikein kaunista. Makuasioita tietty; ne on ainoita joista voi kiistellä (jos haluaa).
Vai soittavat ne sellaista. Harmi. Itse en kuuntele radiota lainkaan, mutta vaihtaisin kanavaa. En pidä riitasointumusiikista.