Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittostudiossa taas humalassa?

Vierailija
28.12.2014 |

Sama juontaja oli virkeämmän oloinen aikaisemmissa jaksoissa... Nyt välillä tuijottelee taulua pitkään eikä puhu mitään

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistaakseni näitä on sattunut ennenkin :D en siis en usko että ne aikaisemmat (siis en tarkoita sitä Iidaa ja Nooraa) on olleet mitenkään sekaisin, ehkä vaan jotain unen puutetta tms.

Vierailija
2/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:02"]

Mun muistaakseni näitä on sattunut ennenkin :D en siis en usko että ne aikaisemmat (siis en tarkoita sitä Iidaa ja Nooraa) on olleet mitenkään sekaisin, ehkä vaan jotain unen puutetta tms.

[/quote]

Voihan se sitäkin olla x)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsitään tosiaan maantiedon experteitä" Lukee ruudussa... :D

ap

Vierailija
4/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt näyttää olevan vähän hitaamman puoleinen ihminen vaan.. Ihme hiirulainen palkattu tonne. Kyllä mielummin naisenakin niitä tissiblondeja siel kattelis.

Vierailija
5/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mie en muista koska miulla ois ollu näin hankala KYMYSYS"

joo näyttäs käyvän hitaalla... Ei ihan vaan väsyneeltä :)  miten tollanen juontaja on edes tuolla. Eikö ne oo sellasia tissi ja hiuslisäkenaisia aina?!

Vierailija
6/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:02"]Mun muistaakseni näitä on sattunut ennenkin :D en siis en usko että ne aikaisemmat (siis en tarkoita sitä Iidaa ja Nooraa) on olleet mitenkään sekaisin, ehkä vaan jotain unen puutetta tms.
[/quote]

Kaikenlaista on sattunut. Kerran esim. se Niko (BBssäkin ollut) nukahti säkkituoliin kun juonsi chattia joka oli hiirenhiljainen yöllä. Jotain 4min ehti nukkua. :D

Vierailija
7/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:24"]

joo näyttäs käyvän hitaalla... Ei ihan vaan väsyneeltä :)  miten tollanen juontaja on edes tuolla. Eikö ne oo sellasia tissi ja hiuslisäkenaisia aina?!

[/quote]

Hitaalla se näyttää käyvän, mut mun mielestä toi oli aikasemmin puheliaampi ja reippaampi :S 

ap

Vierailija
8/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:24"]

[/quote]

Hitaalla se näyttää käyvän, mut mun mielestä toi oli aikasemmin puheliaampi ja reippaampi :S 

ap
[/quote]

No on se kumma kun kerran jotkut huomionkipeät kanat heiluvat kännissä voittostudiossa niin johan täytyy vetää draamaa kaikista juontajista. Olisikohan VÄSYMYS mitään? "Aikaisemmin pirteä", voi luoja... ihminen VÄSYY joskus, ääliö.

Vierailija
9/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:31"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:24"]

[/quote]

ap
[/quote]

No on se kumma kun kerran jotkut huomionkipeät kanat heiluvat kännissä voittostudiossa niin johan täytyy vetää draamaa kaikista juontajista. Olisikohan VÄSYMYS mitään? "Aikaisemmin pirteä", voi luoja... ihminen VÄSYY joskus, ääliö.
[/quote]

*reippaampi, mutta anyway

Vierailija
10/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan av palstalaista vaihtoi kanavalle tämän luettua, siinä toivossa että näkisi taas jotain legendaarista.

Yksi ilmottautuu.

Vierailija
11/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:35"]Montakohan av palstalaista vaihtoi kanavalle tämän luettua, siinä toivossa että näkisi taas jotain legendaarista.

Yksi ilmottautuu.
[/quote]
Mä laitoin katsomosta pyörimään hetkeksi :D mutta sieltä tosiaan paljastui ei tyrkky hiirulainen

Vierailija
12/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleensä töihin mennään niin että on levätty ennakkoon niin hyvin, että saadaan työt pulkkaan mieli reippana ja pirteänä. Ja telkkarissa esiintyvän olisi aikaoleellista olla töissä ollessaan etukäteen nukkunut ja pirteä. Ei toi mun elämääni haittaa mutta olisihan se kiva jos esiintyvä ihminen osaisi edes artikuloida kunnolla (sammaltaa)

Vierailija
13/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, nyt se sano suoraan, että ei usko että fiksuja ihmisiä on enää hereillä koska kaikki fiksut nukkuu tähän aikaan. Kuulema katsojista on vain yksi prosentti tähän aikaan niin fiksuja, että osaisi tämän ratkaista :)

kannattaako haukkua katsojia?! :)

Vierailija
14/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:41"]

Hehe, nyt se sano suoraan, että ei usko että fiksuja ihmisiä on enää hereillä koska kaikki fiksut nukkuu tähän aikaan. Kuulema katsojista on vain yksi prosentti tähän aikaan niin fiksuja, että osaisi tämän ratkaista :)

[/quote]

Niinpä :D Sit se korostaa ettei kannata lähteä soittelemaan ellei ole TÄYSIN VARMA vastauksestaan. Ristiriitaista sen kanssa, että tarkotuksena saada mahdollisimman paljon soittajia.

ap

Vierailija
15/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:39"]No, yleensä töihin mennään niin että on levätty ennakkoon niin hyvin, että saadaan työt pulkkaan mieli reippana ja pirteänä. Ja telkkarissa esiintyvän olisi aikaoleellista olla töissä ollessaan etukäteen nukkunut ja pirteä. Ei toi mun elämääni haittaa mutta olisihan se kiva jos esiintyvä ihminen osaisi edes artikuloida kunnolla (sammaltaa)
[/quote]

Ihminenkö on kone, joka saa aina ja poikkeuksetta tarvitsemansa unimäärän ennen töitä?

Vierailija
16/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:41"]

[/quote]

Niinpä :D Sit se korostaa ettei kannata lähteä soittelemaan ellei ole TÄYSIN VARMA vastauksestaan. Ristiriitaista sen kanssa, että tarkotuksena saada mahdollisimman paljon soittajia.

ap

[/quote]

"Minä ainakin olen niin fiksu, että tiedän vastauksen!! Olen varma vastauksestani, soitan tuonne ja kerron sen!!"

Vierailija
18/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:57"]

Onko tää sama juontaja josta alotuksessa puhutaan?

[/quote]

siis vissinkin joo :O on ihan eri olonen ja jotenki näkönenkin vaan... Tossa videossahan on hyvinkin pirteä, hymyilevä ja eloisa. En olis ite ehkä ilman tota murretta osannu edes sanoa, onko sma hlö kyseessä. Miksi joku on ladattu youtubeen ton videon? Onks sinä jotakin hauskaa?

Vierailija
19/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:57"]

Onko tää sama juontaja josta alotuksessa puhutaan?

[/quote]

siis vissinkin joo :O on ihan eri olonen ja jotenki näkönenkin vaan... Tossa videossahan on hyvinkin pirteä, hymyilevä ja eloisa. En olis ite ehkä ilman tota murretta osannu edes sanoa, onko sma hlö kyseessä. Miksi joku on ladattu youtubeen ton videon? Onks sinä jotakin hauskaa?

[/quote]

Tosta puheesta minäkin lähinnä tunnistin. Youtubesta näitä löytyy vaikkei niissä sen kummempaa olisi

Vierailija
20/24 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Miksi ihmeessä katsot sitä ja vielä toistuvasti?