Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa mielestä sinua....

Vierailija
27.12.2014 |

Voi jos vielä jossain sinuun törmäisin niin kertoisin sinulle, kuinka tärkeä minun elämässäni olit. Kun hyvästelimme, olisin palavasti halunnut kertoa mitä tunnen sisälläni, kun katsot minua, hymyilet minulle, naurat kanssani, kun kerrot minulle asioita tai kun kuuntelet mitä minulla on sinulle sanottavaa.
Olen rakastunut, eikä tämä tunne katoa.
Minun on pakko avautua sinulle näistä tunteistani, mutta pelkään, etten enää koskaan näkisi, kuulisi sinusta.

Silloin elämäni olisi mennyttä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, sitä toivon hartaasti minäkin.

Vierailija
22/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:47"]Kerro vaan mulle tunteistasi!
t. M
[/quote]
En minä jaksa uskoa, että tämä kyseinen mies käy näillä palstoilla. Mutta kiitos vain, olisihan se ollut helppoa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:45"]Ootko yhtään vihjannutkaan?
[/quote]

En.. Vaikka aikaa olisi ollut, en vain ssanut koskaan tilaisuutta.

Vierailija
24/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:46"]..en saa, en saa.. kumpa muistaisit minua, edes pullopostilla..
[/quote]

Sekin helpottaisi tilannetta.

Vierailija
25/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, olisitpa se Sinä vuosien takaa...
En ole ap.

Vierailija
26/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, tätä tunnemyllerrystä, joka minut valtaansa saa.

Vierailija
27/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkautta ei kai unohda milloinkaan

Vierailija
28/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkarit

Vierailija
29/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:53"]Runkkarit
[/quote]
:D

Vierailija
30/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen ajatuksissani, kuinka voisin kertoa sinulle tunteistani <3

Vierailija
31/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni – ja jäädä niihin kiinni. Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani, kerro silti. Kerro usein, jotta rakkaudenkipeä korvani kuulisi sen, minkä vapiseva sydämeni jo tietää."

<3 Hannulle.

Vierailija
32/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:19"]Olet edelleen ajatuksissani, kuinka voisin kertoa sinulle tunteistani <3
[/quote]

Nyt rohkeutta Einstein! Haudassa ehtii sitten kyllä hävetä jos meni mönkään. Pitää sitä edes yrittää! ;)

Vierailija
33/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:19"]Olet edelleen ajatuksissani, kuinka voisin kertoa sinulle tunteistani <3
[/quote]

Nyt rohkeutta Einstein! Haudassa ehtii sitten kyllä hävetä jos meni mönkään. Pitää sitä edes yrittää! ;)
[/quote]

No totta tuokin, aika ei vain ole kypsä.. Pitäisi suunnitella, että sattumalta näkisin hänet.. Ja sitten kertoisin näistä tunteistani..

Vierailija
34/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:20"]

"Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni – ja jäädä niihin kiinni. Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani, kerro silti. Kerro usein, jotta rakkaudenkipeä korvani kuulisi sen, minkä vapiseva sydämeni jo tietää." <3 Hannulle.

[/quote]

- tuli melkein itku.

t. keski-ikäistyvä välillä paljonkin riitelevän ja ääntään korottavan ydinperheen äiti ja niin v-mäisen mutta rakkaan miehen v-mäinen puoliso

-kiitos ja öitä

Vierailija
35/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 öitä

Vierailija
36/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin jo luuleen että exäni on tän kirjoittanut. Tein hälle kirjeen jossa tuo runo, kun yhdessä viä oltiin. Mutta ap oli nainen, eikös? Ikävä on miestä kova. Vaikka tiedän että tein oikean ratkaisun..

saako sitä enää ikinä samanlaista tunnetta kenenkään kanssa? Niinkun loirinuotiolla ohjelmassa myös sanoivat, että samaa tunnetta ei enää saa.. Kun edes olis joku mies ketä rakastaa ja omistautua täysin. Ehkä joskus♡

Vierailija
37/45 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:20"]

"Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni – ja jäädä niihin kiinni. Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani, kerro silti. Kerro usein, jotta rakkaudenkipeä korvani kuulisi sen, minkä vapiseva sydämeni jo tietää." <3 Hannulle.

[/quote]

Kiitos! Rakkaudella Hannusi.. :)

Vierailija
38/45 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
39/45 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:44"]Voi jos vielä jossain sinuun törmäisin niin kertoisin sinulle, kuinka tärkeä minun elämässäni olit. Kun hyvästelimme, olisin palavasti halunnut kertoa mitä tunnen sisälläni, kun katsot minua, hymyilet minulle, naurat kanssani, kun kerrot minulle asioita tai kun kuuntelet mitä minulla on sinulle sanottavaa.
Olen rakastunut, eikä tämä tunne katoa.
Minun on pakko avautua sinulle näistä tunteistani, mutta pelkään, etten enää koskaan näkisi, kuulisi sinusta.

Silloin elämäni olisi mennyttä.
[/quote]

Minä kerroin, erosta vuosien jälkeen. Onneksi. Hänkin kertoi minulle. Hän tiesi jotain...kertoi että tieto helpotti. Mielensä oli kevyt.

Meni syksy, ja talvikin. Tuli kevät, kaunis ja kirkas.

Kuolinilmoituksia luin, oli nimi tuttu siellä.

IHMISET KERTOKAA JA RAKASTAKAA ♡

Meille se tuli liian myöhään. Hän tiesi sen.

Vierailija
40/45 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yhtään vihjannutkaan?