Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät liitoskivut ja supistukset

Vierailija
27.12.2014 |

Miten helkutissa te muut odottajat joilla kovat kivut jaksatte?

Olen nyt rv 35. Koko raskausaika ollut hankalaa, pahoinvointi alussa 24/7, 4kk ajan plus muuta peruspaskaa vuodoista ja osastoille joutumisesta. Ennen joulua jouduin polille missä hekottelivat vaan, että ota panadolia ja närästyslääkettä, kyllä auttaa kun grammaista otat..Ei auta. Ei missään vaiheessa tätä raskautta eikä aiemminkaan. Mulla on vanha selkävamma joka pahasti oireillut koko raskausajan. Tukivyö oli käytössä yli puolivälin, nyt ei enää kun ei voi paineen takia pitää.

Pahat liitoskivut alkoi puolivälistä. Ennen raskautta mulla on ollut vuosien helvetilliset endokivut joihin ei mikään perusburana tai muu auttanut. Joutunut sairaalahoitoon niistä tiputukseen saakka joten ei mitään pikkuista potemista. Kipukynnys ollut korkea enkä arjessa oo käyttänyt käsikaupan mössöjä helpolla muutoinkaan.Nyt on ollut 4 päivää niin pahoja kipuja ja suppareita ettei sängyn ja veskin väliä pidemmälle ole päässyt. En jaksa, hereillä oon tuskainen ja uuvuksissa eikä oteta tosissaan miten kipeä olen. Lääkärit ohittaa kaikki taustalla vaikuttavat jutut ja kärsin lisäksi pahasta synnytyspelosta. Vituttaa, taas yö nuokkuen painajaisia ja heräillen :( Näen ihan sairaita unia kun pelkään kuollakseni kaiken kipuilun lisäksi.

Esikoisen odotus ei ollut mitään tällaista. Ne kivut oli siedettävissä ja pystyi liikuntaa harrastamaan loppuun saakka. Nyt ei mitään, käveleminenkin tuskaista vaappumista..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä