Kerro jotain erityistä perheestäsi
Jokin tapa tai asia, jonka uskot olevan sellasesta perustavisperhetavoista poikkeava:)
Mä aloitan: Meillä on viisihenkinen perhe ja vain yksi kotiavain.
Kommentit (32)
Mun lapsuuden perheestä 2 on kuollut. 2 kärsii alkoholi- ja mielenterveysongelmista. 2 on ihan sairaan nuukia ja omahyväisiä. Loput muuten vaan sekasin. Nii ja mä oon 3 kymppinen.
Me ollaan oltu mieheni kanssa 17v yhdessä ja 14v naimisissa, meillä on 3 lasta ja yhteinen yritys (eli käytännössä ollaan lähes 24h/ 7 yhdessä) - eikä me olla riidelty ikinä. Asioista on toki oltu erimieltä ja neuvoteltu kompromisseja, mutta semmosta huutoriitelyä, tavarat lentää ja mökötetään - sellaista ei ole tarvinnut harrastaa.
Meidän perheeseemme kuuluu kaksi aikuista. Se on sili yhtä paljon perhe kuin sellainen, johon kuuluu aikuisten lisäksi lapsia. Tätä eivät kaikki suostu hyväksymään.
Meidän perheessä minulla ja mielelläni on sama syntymäpäivä, eri vuosina toki. Tämän lisäksi miehen pikkuveli on myös syntynyt samana päivänä :)
Siis minulla ja miehelläni. Helvetin puhelimet.. -5
Meillä on kolmen hengen perhe, mutta mies asuu eri osoitteessa.
Meillä on viisihenkinen perhe, vanhemmat, kaksi teiniä ja yksi alakouluikäinen. Meillä on tosi hauskaa keskenämme, harrastamme yhdessä, pelaamme paljon lautapelejä ja teinit kertovat todella paljon jutuistaan ja kavereistaan meille. Meillä jutellaan ja myös nauretaan paljon yhdessä, vaikka on pari teiniä talossa. Silti meillä on kunnon kuri eli ei tosiaankaan olla lapsille kavereita, vaan ensisijaisesti vanhempia, ja lapsilla on paljon kavereita, jotka ovat tervetulleita meille. Mulla on aivan mahtava perhe :)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:38"]Meillä on viisihenkinen perhe, vanhemmat, kaksi teiniä ja yksi alakouluikäinen. Meillä on tosi hauskaa keskenämme, harrastamme yhdessä, pelaamme paljon lautapelejä ja teinit kertovat todella paljon jutuistaan ja kavereistaan meille. Meillä jutellaan ja myös nauretaan paljon yhdessä, vaikka on pari teiniä talossa. Silti meillä on kunnon kuri eli ei tosiaankaan olla lapsille kavereita, vaan ensisijaisesti vanhempia, ja lapsilla on paljon kavereita, jotka ovat tervetulleita meille. Mulla on aivan mahtava perhe :)
[/quote] minulla on vissiin paljon erikoisia tuttavaperheitä, kun tämä on vakio
Meillä perheen kuopus ja esikoisen vanhin lapsi ovat syntyneet samana vuonna. Emme ole lestadiolaisia tai muutakaan lahkoa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:38"]Meillä on viisihenkinen perhe, vanhemmat, kaksi teiniä ja yksi alakouluikäinen. Meillä on tosi hauskaa keskenämme, harrastamme yhdessä, pelaamme paljon lautapelejä ja teinit kertovat todella paljon jutuistaan ja kavereistaan meille. Meillä jutellaan ja myös nauretaan paljon yhdessä, vaikka on pari teiniä talossa. Silti meillä on kunnon kuri eli ei tosiaankaan olla lapsille kavereita, vaan ensisijaisesti vanhempia, ja lapsilla on paljon kavereita, jotka ovat tervetulleita meille. Mulla on aivan mahtava perhe :) [/quote] minulla on vissiin paljon erikoisia tuttavaperheitä, kun tämä on vakio
[/quote]
Aika erikoista, jos kaikilla tuttavillasi on samanlainen perhe :D
-ohis
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:38"]Meillä on viisihenkinen perhe, vanhemmat, kaksi teiniä ja yksi alakouluikäinen. Meillä on tosi hauskaa keskenämme, harrastamme yhdessä, pelaamme paljon lautapelejä ja teinit kertovat todella paljon jutuistaan ja kavereistaan meille. Meillä jutellaan ja myös nauretaan paljon yhdessä, vaikka on pari teiniä talossa. Silti meillä on kunnon kuri eli ei tosiaankaan olla lapsille kavereita, vaan ensisijaisesti vanhempia, ja lapsilla on paljon kavereita, jotka ovat tervetulleita meille. Mulla on aivan mahtava perhe :) [/quote] minulla on vissiin paljon erikoisia tuttavaperheitä, kun tämä on vakio
[/quote]
Aika erikoista, jos kaikilla tuttavillasi on samanlainen perhe :D
-ohis
[/quote] olet oikeassa, lapsimäärä kyllä vaihtelee 1-8 välillä :D
Meillä on kaikki yhteistä, vaatekappaleista hammasharjoihin ja puhelimista polkupyöriin. Tosin meitä on vain kaksi ja molemmat olemme naispuolisia.