Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOITA NYT TAJUTA ETTET TULE KOSKAAN SAAMAAN LAPSIANI!!!

Vierailija
27.12.2014 |

Voit puhua vaikka kuinka paljon paskaa kaikille ja saada kaikkien asiat ja välit pilattua, mutta lapsiani et onnistu saamaan! He eivät ole mikään tulon lähde kenellekään!

Lasten kannalta olisi kuitenkin parempi jos lopettaisit tuon sairaan pelisi. Et tule sillä edes mitään voittamaan, joten LOPETA JO!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos täällä ei ole ketään sellaista("vastauksista" päätätellen) jonka lähipiiriin olisi päässyt pesiytymään rahanahne huijari.

Ei minua kuitenkaan haittaa vaikka kuinka haukkuisitte sekopääksi. Tahdoin vaan tulla tänne sanomaan kyseiselle huijarille että tapahtui sitten mitä tahansa, niin hän ei tule onnistumaan siinä mitä niin kovasti yrittää...

Ap

Vierailija
2/12 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vastaus oli osuva: huolehdi oma tonttisi.
Eiköhän se niin mene että sinä ap pilaat itse asiasi. Ei siihen muita tarvita. Jos asiasi on kunnossa niin mitään ei tapahdu mutta tietämättä mikä sinua riepoo niin jossain olet asiasi kämmännyt, mitä jos ottaisit vastuun teoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida tonttisi.

Vierailija
4/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höyryät?

Vierailija
5/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN LOPETA KOSKAAAAAAAAAAAAAAAAN

Vierailija
6/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitenkä?

Vierailija
7/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joku yh-huora, joka parjaa exänsä nyxää, voit uskoa että sinun kuvottavat penikkkasi ovat pelkkiä turhakkeita, joista nyxä hankkiutuisi eroon keinolla millä hyvänsä, jos tietäisi, että ei tule jäämään siitä kiinni.

Vierailija
8/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta koska tämä ei hyödytä asiaasi.

Vierailija
9/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULEN SAAMAAN JA SIITÄ VOIT OLLA VARMA!!!! OLET ÄIDIN IRVIKUVA, LAPSESIKAAN EIVÄT KANSSASI TAHDO ASUA!! KÄSITÄ JO SE ETTÄ PIAN HE OVAT LUONANI, HALUSIT TAI ET!!!!

Vierailija
10/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sun penikoita haluakaan, mitä sää huudat!

Vierailija
11/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh olen kyllä, mutta en mikään huora.

En myöskään parjaa exäni nyxää jota ei edes tietääkseni ole, enkä exäänikään.

Ei se henkilö josta täällä pauhaan välitä edes mun lapsistani, vaan haluaa uuden tulon lähteen kun rahaasiat ja edelliset tulonlähteet on sössitty. Hän ei ole lapsilleni mitään sukua.

Jonkun mielestä on tyhmää kirjoittaa tänne tällaista, mutta minä tiedän viestin menevän oikealle henkilölle ja en todellakaan voi mennä päin naamaa asiaa sanomaan, koska olen liian vihainen.

Ap

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:22"]

Jos olet joku yh-huora, joka parjaa exänsä nyxää, voit uskoa että sinun kuvottavat penikkkasi ovat pelkkiä turhakkeita, joista nyxä hankkiutuisi eroon keinolla millä hyvänsä, jos tietäisi, että ei tule jäämään siitä kiinni.

[/quote]

Vierailija
12/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää mikä sekopää, ei kukaan ole kiinnostunut lapsistasi, kuvittelet vaan.