Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keliakia kotitesti

Vierailija
27.12.2014 |

hei! millaisia kokemuksia teillä on apteekin keliakiapikatesteistä? minä ehdin jo ulostaa purkkiin ja lähdin pikaisesti hakemaan lastani harkoista, ja sillä välin mieheni oli käyttänyt testini. Joten säilyykö pökyläni huomiseen siihen asti että apteekit aukeavat? vatsani toimii vain noin. 3 päivän välein joten en viitsisi taas odottaa kolmea päivää että saan tuloksen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oman keliaakkia diagnoosini 5 vuotta sitten, jolloin terveyskeskuksen neiti ohjeisti minua ulostamaan purkkiin ja toimittamaan sen näytteenotto näytteenottokeskukseen. Minulla kävi aika ikävästi, kun olin menossa bussilla (kakkapökäle purkissa laukussani) jättämään näytettäni, niin bussista pois jäädessäni kompastuin ja pökälepurkki lensi laukustani bussin lattialle ja levisi sisältöineen pitkin bussin käytävää... Häpeän määrä oli suuri, kun matkustajia täynnä olevassa bussissa alan kerätä hysteerisenä ulostettani purkkiin, jotta saisin näytteen toimitettua perille..

Vierailija
42/44 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ulosteesta testattava testi. Huomattavasti yksinkertaisempi. Itse tein juuri ulostetestin ja negaa onneksi näytti ja lääkärillä käytyäni sain diagnoosiksi vilja-allergian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitua.eli kaurapuuroa.leseitä.hedelmiä ja kasviksia ja liikuntaa niin alkaa alapää toimimaan.

Vierailija
44/44 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha :D ei oo totta!