Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni valehtelee

Vierailija
27.12.2014 |

Olemme ystäväni kanssa saman pituisia, ja suht samankokoisia mutta hän on "löysempi" kuin minä. Minulla on enemmän lihasta. Hän on aina sanonut minulle painavansa 55 kg, mikä on saman verran kuin minä painan. Pidinkin hieman hassuna että painaisimme yhtä paljon, mutta ajattelin tämän selittyvän vain lihasmassallani. Kävimme kuitenkin nyt ennen joulua yhdessä salilla ja pistin merkille, että kuntopyörään hän näppäili painokseen 62 kg! Se tuntuukin kyllä realistisemmalta nyt kun ajattelen hänen kehoaan omaani verrattuna. Mutta minua loukkaa se että hän on valehdellut minulle ja haluan ottaa asian jotenkin puheeksi, mutta kuinka? Hän tietää kuinka paljon olen tehnyt töitä kehoni eteen ja nyt hän on ikään kuin esittänyt olevansa kuin minä, kateutta? En ole koskaan pyytänyt häntä kertomaan minulle painoaan, hän on itse siitä minulle jauhanut.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman suuruusluokan huomioonottaen ...vitut mistään napajäätiköiden sulamisesta. Siis valehtelee olevansa yhtä kevyt kuin sie. OMG! Oh my grammes!

Vierailija
42/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what. Ehkä asia on arka ystävällesi. Parempi antaa jutun olla, mitä saavutat sillä että alat tentata häntä hänen painostaan? Vai onko sulle tärkeä osoittaa että olet hoikempi ja kiinteämpi kuin hän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk 

Vierailija
44/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin laitan aina niihin vähän korkeamman luvun jotta saan realistisemman tuloksen. mieluummin yläkanttiin kuin ala.

Vierailija
45/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali! <3

Vierailija
46/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä miksei hän voi myöntää, ettei 'peittoa" minua tässä asiassa. Hänellä on moni asia hyvin. Paremmin kuin minulla. Miksei hän voi antaa minulle ansaitsemaani kunniaa edes tässä asiassa? Olen tehnyt kovasti töitä, hän ei. Muttei vain voi myöntää ettei olisi kanssani samalla viivalla. Aina on pakko olla minua parempi tai vähintään tasoissa. Huoh !
Ap

Vierailija
47/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene nukkumaan. Kun heräät huomenna, ala ajatella tärkeämpiä asioita kuin läheistesi paino.

Vierailija
48/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naiset valehtelee painostaan. Kuuluu asiaan.

Vierailija
49/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mielestä asiaa ei tulisi ottaa puheeksi ja että on ok valehdella ystävälle? Olin ajatellut jos laittaisin hänelle viestin huomenna?
Ap

Vierailija
50/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi myös ajatus että onkohan hän valehdellut myös pituutensa. Olen 169 cm ja hän väittää olevansa yhtä pitkä vaikka näyttää kyllä lyhyemmältä ....
Ap

Vierailija
51/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin mieleen eräs pyöreämpi ystävä nuoruusvuosilta. Aina kun syötiin yhdessä jotain, mäkkärissä vaikka, piti syödä vähemmän kuin minä. Jos söin kaiken, jätti nökäreen. Jos minulta jäi hampparia, jätti isomman palan syömättä. Jo tilausvaiheessa tilasi vähemmän, minä aterian, otti vaan juoman ja hampurilaisen.

Luulin pitkään, että kuvittelen, mutta aloin seurata tilannetta. Kerran sitten piilotin lähes puolet hampurilaisesta rasiaan, söin vaan ranskalaisia. Odotin että otti viimeisen haukun hampurilaisestaan ja sanoin, että hitsi kun en ite jaksanut kuin puolet. Ilme todisti lopullisesti, että yritti tarkoituksella syödä vähemmän kuin minä.

Lapsellista ja ilkeää ehkä, mutta se pelleily ruuan kanssa oli tosi outoa. Muiden ihmisten kanssa keskityin ihan vaan omaan syömiseen, mutta tuo oli niin korostettua. Minullekin tuli olo, että "valehdeltiin", kun söi ihan hyvällä halulla kunnes tajusi, etten ollutkaan syönyt omaani. Ja se, kun söi ihan hyvällä halulla kunnes minä sain syötyä loppuun ja yhtäkkiä ei enää "jaksa".

Vierailija
52/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo ihan hirveää, jos et tietäisi kaverisi oikeaa painoa. Millainen se sellainen ystävyys on? Ei minkäänlainen.

Vierailija
53/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:25"]No en ymmärrä miksei hän voi myöntää, ettei 'peittoa" minua tässä asiassa. Hänellä on moni asia hyvin. Paremmin kuin minulla. Miksei hän voi antaa minulle ansaitsemaani kunniaa edes tässä asiassa? Olen tehnyt kovasti töitä, hän ei. Muttei vain voi myöntää ettei olisi kanssani samalla viivalla. Aina on pakko olla minua parempi tai vähintään tasoissa. Huoh !
Ap
[/quote]

Nonnih, nyt päästiin asian ytimeen! A) Älä kerjää keneltäkään positiivisia sanoja B) Sinulla on selvästi tehtävää itsetuntosi kanssa C) hanki edelliseen kohtaan apua.

Terv. Nim.merk 30 kiloa 9 kuukaudessa ja edelleen läski

Vierailija
54/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi niitä aikoja kun ongelmat olivat tuota kokoluokkaa!! <3

Vierailija
55/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:34"]Olisihan tuo ihan hirveää, jos et tietäisi kaverisi oikeaa painoa. Millainen se sellainen ystävyys on? Ei minkäänlainen.
[/quote]
Ei hänen olisi tarvinnut kommentoida painoaan millään lailla. Laihdutukseni jälkeen kerrroin hänelle uuden painoni. Siihen hän totesi, että mepäs ollaankin nyt sitten samanpainoisia! Olin jo silloin vähän kyllä yllättynyt. Olisi vain ollut hiljaa.
Ap

Vierailija
56/56 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:25"]No en ymmärrä miksei hän voi myöntää, ettei 'peittoa" minua tässä asiassa. Hänellä on moni asia hyvin. Paremmin kuin minulla. Miksei hän voi antaa minulle ansaitsemaani kunniaa edes tässä asiassa? Olen tehnyt kovasti töitä, hän ei. Muttei vain voi myöntää ettei olisi kanssani samalla viivalla. Aina on pakko olla minua parempi tai vähintään tasoissa. Huoh !
Ap
[/quote]

Nonnih, nyt päästiin asian ytimeen! A) Älä kerjää keneltäkään positiivisia sanoja B) Sinulla on selvästi tehtävää itsetuntosi kanssa C) hanki edelliseen kohtaan apua.

Terv. Nim.merk 30 kiloa 9 kuukaudessa ja edelleen läski
[/quote]
Että on liikaa vaadittu että ystävä tukisi ja kannustaisi eikä väittäisi itse olevansa samassa pisteessä sipsejä syömällä? Näinkö te kaikki teette? Onko todella ihan ok valehdella näin?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan