Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmistä joka puhuu jostain ihmisestä pahaa

Vierailija
27.12.2014 |

sit kumminkin pitää yhteyttä, tulee juttelemaan ja tälleen. Eikö ole rehellisempää olla edessä ja seläntakana samanlainen?! Eikö sillon jää itsellekkin kivempi olo. Jos on jotain pahaa sanottavaa ja ällöttää joku tyyppi niin eikö olisi rehellisempää vältellä kyseistä henkilöä. Tiedän ,että moni toimiikin juuri noin ,että minimoi yhteydenpidot ja välttelee.
Kaikkien kaa ei tarvitse olla tekemisissä jos ei miellytä joku ihminen.Tosin jotkut ihmiset eivät viitsi näyttää kovin selvästi ,että seura ei kiinnosta. Ja on niitäkin jotka väkisin haluaisi kyläillä vaikka tietää ettei oikein synkkaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, juoruämmät on tollasia :(.

Vierailija
2/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä he saavat itse nokilleen.
Tähän pätee VIISAUS:
"Kun laittaa hyvän kiertoon, saa itsekkin hyvää."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käsitä. Olen joutunut siivoamaan elämästi pihalle useammankin ihmisen, joka ilmiselvästi halveksuu ja inhoaa minua, mutta eivät silti halua lopettaa yhteydenpitoa, ja esim. käyttää vapautuvaa aikaa parempien piirien löytymiseen? Kyllähän monet alkavat seurustellakin ihan kenen tahansa kanssa, eivätkä lopeta seurustelu vaikka suhde olisi kuinka huono tahansa. Ihmiset ovat käsittämättömiä.

Vierailija
4/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset koittaa selviytyä..

Vierailija
5/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahan puhuminen? Törmäsin tähän kun tutustuin ihmiseen joka väitti ettei hänestä saa puhua MITÄÄN tuttavaporukassa. Kyllä: Marjatan asioista ei saa puhua vaikka aihe ei olisi negatiivinen. Vaikka ihminen odottaa lasta niin hänen tilastaan ei saa puhua koska se on törkeää juoruamista. Jos näet hänet kaupungilla niin sitä ei saa kertoa tuttaville.

kyllä: tälläisiä ihmisiä on olemassa. Mutta nyt puhun pahaa!!

Vierailija
6/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kaveria jotka pysyttelee väleissä kuulemma saadakseen ihan van tietää uusia juoruja/henkilöiden elämästä/muiden ihmisten sotkuista. Ja sitten puhuu kuitenkin toisessa seurassa heistä pahaa tai haukkuu.

Mun on jotenkin tosi vaikea käsittää tätä, koska jotenkin en itse "alentuisi" feikkaamaan kaveria ihmiselle josta en tykkää :-D En haluis että se tyyppi luulis että sillä on yhtään enempää kavereita kuin on.
Ja sit se miten kaksinaamaista se on. Mulle ei tule sitä oloa että mun kanssa ollaan samasta syystä, kun en kerro mitään asioitani enkä tiedä uusia juoruja eli oon sillä saralla hyödytön.

Kieroja nää ihmisten suhteet, todella...

Vierailija
7/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:12"]Ikävä kyllä he saavat itse nokilleen.
Tähän pätee VIISAUS:
[/quote]

Paraskin kenoilemaan.

Vierailija
8/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Naisvaltaisessa työpaikassa olen kokenut tuon todella inhottavaksi. Ihmiset ovat muuten niin mukavia, mutta sitten toisten selkien takana puhutaan ja puhutaan. Todella ikävää seurata sivusta sellaista käytöstä.

Vierailija
9/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie mut yleensä ne pahimmat pahan puhujat keskittyy siihen puhumiseen töissäkin enemmän kuin töidensä hoitamiseen. Eiköstä juu?

Vierailija
10/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:12"]Ikävä kyllä he saavat itse nokilleen.
Tähän pätee VIISAUS:
[/quote]

Paraskin kenoilemaan.
[/quote]Kolahtiko?

Vierailija
11/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus isolla K.lla saa sitä pahan puhumista myös valitettavasti aikaan.

Vierailija
12/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:12"]Ikävä kyllä he saavat itse nokilleen.
Tähän pätee VIISAUS:
[/quote]

Paraskin kenoilemaan.
[/quote]Kolahtiko?
[/quote]

Juu. Ei kun lähinnä vaikutti siltä että siinä joku toteuttaa juuri pahana pitämäänsä tapaa.

Vierailija
13/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat, akat!!!

Vierailija
14/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen on omien tunteiden purkamista ja sitä, että ryhmäydytään. Arvotetaan asioita ja että tunnetaan kuuluvansa samaan hyvisten ryhmään. Peruspsykologiaa!!!

Vierailija
15/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:51"]Pahan puhuminen on omien tunteiden purkamista ja sitä, että ryhmäydytään. Arvotetaan asioita ja että tunnetaan kuuluvansa samaan hyvisten ryhmään. Peruspsykologiaa!!!
[/quote]Ja myös Syntiä!

Vierailija
16/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:51"]

Pahan puhuminen on omien tunteiden purkamista ja sitä, että ryhmäydytään. Arvotetaan asioita ja että tunnetaan kuuluvansa samaan hyvisten ryhmään. Peruspsykologiaa!!!

[/quote]

En ole ikinä ymmärtänyt tätä "ryhmäytymistä" pahan puhumisen kautta! Eikös olisi kivempaa ja reilumpaa, suorempaa ryhmäytyä hyvällä puhumisella? Siis ystävällisellä, huomaavaisella käytöksellä, jossa toisia otetaan huomioon, pyritään olemaan ystävä, ja sitä kautta saamaan yhteishenkeä, ja hyvää fiilistä, avoimuutta, suvaitsevaisuutta jne? Miksi suomalaiset ryhmäytyvät työpaikalla pahan puhumisella, poissulkemisella, ilkeydellä ja ystävällisyyttä pihtaamalla?? Minusta huonoa, epäreilua käytöstä, joka ruokkii vain kaikkien huonoa oloa työpaikalla, aiheuttaa taloudellista tappiota (tuottamattomuutta, vääriin asioihin työyhteisön energian valumista, innovatiiviuuden ja luovien, joustavien ratkaisujen tyrehtymisen ja muuta miljoonaa asiaa).

Vierailija
17/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruan tasan niistä, jotka ovat puukottaneet selkään monia kertoja ja yhä ovat olevinaan ystäviä. Moneen kertaan olen sanonut, että soronoo, en tarvii paskoja tyyppejä elämääni. Eivät tajua ja yhä paska raikaa.

Kyllä niin paukutan välillä leukojani oikeille ystävilleni! Edes kerran kuussa.

Vierailija
18/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden todella ärsyttävän naisen joka käyttää hyväksi ilkeillä puheillaan toisia ihmisiä.Eli saattaa keksiä jonkin jutun ihan omasta päästä jostain naisesta ketä kadehtii sairaalloisen paljon. Ja siis valhtelee ,että tää tyyppi on muka puhunut sitä ja tehnyt tätä
plää plää plää.Ihan vain sen vuoksi että saisi näiden naisten välit pilalle.On niin kade toisten
ihmissuhteista ,että yrittää keinolla millä hyvänsä polttaa siltoja toisten väliltä.Ja melko tyhmä ja polonen pitää olla jos ei itse hiffaa,et toiset ihmiset tietää millanen on?Kerrassaan sairasta hallitsemista ja manipulointia !

Vierailija
19/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:11"]Tiedän yhden todella ärsyttävän naisen joka käyttää hyväksi ilkeillä puheillaan toisia ihmisiä.Eli saattaa keksiä jonkin jutun ihan omasta päästä jostain naisesta ketä kadehtii sairaalloisen paljon. Ja siis valhtelee ,että tää tyyppi on muka puhunut sitä ja tehnyt tätä
plää plää plää.Ihan vain sen vuoksi että saisi näiden naisten välit pilalle.On niin kade toisten
ihmissuhteista ,että yrittää keinolla millä hyvänsä polttaa siltoja toisten väliltä.Ja melko tyhmä ja polonen pitää olla jos ei itse hiffaa,et toiset ihmiset tietää millanen on?Kerrassaan sairasta hallitsemista ja manipulointia !
[/quote]Maanis-Narsistiko?

Vierailija
20/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:11"]Tiedän yhden todella ärsyttävän naisen joka käyttää hyväksi ilkeillä puheillaan toisia ihmisiä.Eli saattaa keksiä jonkin jutun ihan omasta päästä jostain naisesta ketä kadehtii sairaalloisen paljon. Ja siis valhtelee ,että tää tyyppi on muka puhunut sitä ja tehnyt tätä
[/quote]Maanis-Narsistiko?
[/quote]Joo sellasia ne o!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan