Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net vai Tori?

Vierailija
27.12.2014 |

Kummassa kannattaa myydä tavaraa ja vaatteita? Kumpaa te käytätte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi. Ihmiset tänä päivänä haluaa ostaa ja myydä tavaroita suoraan sovitulla hinnalla. Kätevämpi ja varmempi paikka minun mielestä.

Vierailija
2/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tarvitsen jotain, menen aina ekana tori.fi-sivustolle. Eli vastaisin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt huuto.nettiä 13 vuotta ja pidän siitä paljon enemmän kuin Torista. Toria olen käyttänyt kaksi kertaa (isompia tavaroita ja ajattelin, että helpommalla pääsisi itse jos joku ne noitaisi). Viimeisimmän kerran käytin Toria nyt parisen viikkoa sitten ja jää kyllä jatkossa Tori minun osalta. En jaksa sinä "lähetä tavara minulle tänne hevonnevalle, en maksa sitä etukäteen enkä halua maksaa postiennakkomaksun hintaa. Niin enkä maksa haluamaasi summaa tavarasta, puolet voin korkeintaan maksaa"-kitinää. Lisäksi Torissa 90 % ihmisistä tuntuu mailaavan ihan huvikseen ja haluaa varailla tavaroita joita ei sitten kuitenkaan koskaan hae.

Huuto.netissä ei tuollaista kitinää ole tullut kuin yhden kerran näiden 13 vuoden aikana. Lisäksi minun mielestäni huuto.net on selkeämpi, jos laitat tarjouksen, olet velvollinen tavaran ostamaan. Sinne saa myös laitettua kiintäen hinnan jolla myydä, ei tarvitse myydä huutokaupalla jos ei halua. Huuto.netissä tavarani on myös mennyt nopeammin kaupaksi.

Vierailija
4/4 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa hyvä tavara menee vuorokaudessa. Ja saa myydä kenelle haluaa.

Myyn aina sellaiselle jonka kanssa kaupat syntyy sujuvasti. En näille mammoille jotka ensin kertoo että ovat äitiyslomalla ja pääsevät milloin vaan, sitten kun ehdottaa aikaa niin eivät tokikaan pääse ja noutamaankaan eivät pysty vaan tavara pitäisi kiikuttaa jonnekin ja kun en ole innostunut parin euron takia kuskaamaan kamaa sinne sun tänne alkavat jahkaamaan josko sittenkin haluaisivat postitettuna. Onneks aina löytyy joku joka tulee sujuvasti ja nopeasti ovelta noutamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi