Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Huomiset nirppanokkatädit tulossa kylään!

Vierailija
27.12.2014 |

Apua! Huomenna tulossa sellaisia "arviovia kuakkahattutätisukulaisia" kylään, ja nyt mietin että onko tämä 46-60 vuotiaiden ruokaa.

Leipäjuustoa erilaisilla hilloilla
Mustikka & Kalapiirakkaa
Salaattia, joka sis kurkkua, paprikaa, tomaattia, siemensekoituksen ja porkkanaa. Saalaattikastikkeita kahta erilaista.
Voileipäkakku
Konvehteja
Valko & Tummaa Suklaata
Suolakeksejä (Päälle homejuustoa, voita, valkosipulivoita)

Juomana: Vesi, maito, kahvi, tee, mehu, viini.

Vieraita 6 kpl, Oikeita nirppanokkia, eivät syö kakkuja jne...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:05"]Alkupalat vai ruokaa? Toivottavasti et kutsunut syömään, nuo on makustelupaloja.

Mielelläni tulisin kylään, ottaisin pelkkää kahvia ja muulle tarjoilulle sanoisin kiitos ei.
[/quote] Ihan semmonen kahvittelujuttu vaan. Miksei mitään?

Ap

Vierailija
22/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä söisi mitään noista. Kaikki inhokkejani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kuulostaa hyvältä sun tarjottavat. Tsemppiä ♡

Vierailija
24/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:07"]Miksi haluut tehdä vaikutuksen ihmisiin, jotka inhoo sua? Teet mitä vain, ne inhoo sua silti, joten miksi panostaa yhtään, ei sun tarjoomukset sitä muuta.
[/quote] En tiedä. Olen sellainen ihminen että haluan tehdä parhaani aina vaikka edessä olisi hirveät sukulaiset.

Ap

Vierailija
25/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siemeniä? Monet ei syö siemeniä allergioidenvuoksi, ja mulla kyllä ällöttäs, jos seoksessa ois parran- ja vauvansiemeniä.

Vierailija
26/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]Enpä söisi mitään noista. Kaikki inhokkejani.
[/quote] Mitä sinä sitten söisit? Ja kuten sanoin, en voi tarjota kakkuja jne, koska niitä taas tädit inhoavat.

Ap

Vierailija
27/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten ole tätisi, tarjoilusi vaikuttavat ihanilta. Noita tätejä nyt ei miellytä mikään, jos tarjoat salaattia he olisivat halunneet pullaa, jos on pullaa, he ihmettelevät miksei ole piirakkaa, jos on piirakkaa he muistelevat kyynelsilmin kuinka äitivainaa muinoin teki hyvää täytetkakkua (nykynuoret ei vaan osaa). Joten elä stressaa. Voihan käydä tuuri, ja he suuttuvan "huonoista" tarjoiluista eivätkä enää koskaan tule käymään ;)

Vierailija
28/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:05"]Alkupalat vai ruokaa? Toivottavasti et kutsunut syömään, nuo on makustelupaloja. Mielelläni tulisin kylään, ottaisin pelkkää kahvia ja muulle tarjoilulle sanoisin kiitos ei. [/quote] Ihan semmonen kahvittelujuttu vaan. Miksei mitään? Ap

[/quote]

Olen 52v ikäinen enkä ole oppinut syömään salaattia kahvipöydässä. Helpompi kieltäytyä koko paketista kuin miettiä, kehtaako ottaa vain yhden konvehdin.

Vierailija
29/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:11"]Oikein kuulostaa hyvältä sun tarjottavat. Tsemppiä ♡
[/quote] Kiitos.

Ap

Vierailija
30/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:05"]Alkupalat vai ruokaa? Toivottavasti et kutsunut syömään, nuo on makustelupaloja. Mielelläni tulisin kylään, ottaisin pelkkää kahvia ja muulle tarjoilulle sanoisin kiitos ei. [/quote] Ihan semmonen kahvittelujuttu vaan. Miksei mitään? Ap

[/quote]

Olen 52v ikäinen enkä ole oppinut syömään salaattia kahvipöydässä. Helpompi kieltäytyä koko paketista kuin miettiä, kehtaako ottaa vain yhden konvehdin.
[/quote] Kyllä sitä kehtaa, tai sitten sanot suoraan ettet ole tottunut niin ei tarvitse emännän kummaksua.

Vierailija
31/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]Enpä söisi mitään noista. Kaikki inhokkejani. [/quote] Mitä sinä sitten söisit? Ja kuten sanoin, en voi tarjota kakkuja jne, koska niitä taas tädit inhoavat. Ap

[/quote]

No olen ehkä enemmänkin niitä kakkuihmisiä... Normaalisti kylässä riittää kahvi ja vesi. Suolakeksejä voisin syödä, jos olisi vaikka kermajuustoa (Ritari, Glimminge) niiden kanssa. Inhoan homejuustoa ja valkosipulia.

Vierailija
32/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]Enpä söisi mitään noista. Kaikki inhokkejani. [/quote] Mitä sinä sitten söisit? Ja kuten sanoin, en voi tarjota kakkuja jne, koska niitä taas tädit inhoavat. Ap

[/quote]

No olen ehkä enemmänkin niitä kakkuihmisiä... Normaalisti kylässä riittää kahvi ja vesi. Suolakeksejä voisin syödä, jos olisi vaikka kermajuustoa (Ritari, Glimminge) niiden kanssa. Inhoan homejuustoa ja valkosipulia.
[/quote] Vai että oikein kermajuustoa. Ohhoh.

Vierailija
33/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutko siis tulossa käymään?

Vierailija
34/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tädeille kelpaa, niin tulen mielelläni syömään tuollaisia herkkuja :p

Vierailija
35/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tässä kahvittelutapauksessa olisi "törkeämpää" tarjota pelkkää juotavaa...

Ap:n suunnitelma kuulostaa herrrkulliselta - jos nuo nirppanokat eivät kelpuuta, saanko tulla osingoille? ;)
Salaattia vierastan kyllä minäkin hieman. Kuinka pitkästä tilaisuudesta (tms) on kyse?

Vierailija
36/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nähdäkseni kaikki ihan hyviä ruokia. Mä rn tietäisi kyllä missä järjestyksessä ja millä aterimilla noita on tarkoitus syödä. Ensin salaatti ja kalapiirakka yhdessä, juotavana vesi ja viini kai. Sitten kai seuraavalta lautaselta voileipäkakkuun. Kolmanneksi sitten kahvia ja mustikkapiirakkaa, päälle konvehteja. Lopuksi kai ne juustot, mutta koska se leipäjuusto?

Vierailija
37/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:02"]Ihan hyvältä kuulostaa! Onnea. [/quote] Kiitos. Sitä tarvitaan, tädit lähes inhoavat minua ja haluan tehdä vaikutuksen. Ap

[/quote]

Miksi heidät kutsuit, jos inhoavat sinua?

Kenen sukulaisia ovat?

Vierailija
38/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:35"]

Mun nähdäkseni kaikki ihan hyviä ruokia. Mä rn tietäisi kyllä missä järjestyksessä ja millä aterimilla noita on tarkoitus syödä. Ensin salaatti ja kalapiirakka yhdessä, juotavana vesi ja viini kai. Sitten kai seuraavalta lautaselta voileipäkakkuun. Kolmanneksi sitten kahvia ja mustikkapiirakkaa, päälle konvehteja. Lopuksi kai ne juustot, mutta koska se leipäjuusto?

[/quote]

Jos minut kutsutaan kahville, en odota syöväni mitään haarukalla JA veitsellä. Piirakat ja kakku syödään haarukalla, mutta jos on salaattia ja kalapiirakkaa, ateriointion tarvitaan se veitsikin. Olisin hieman eksyksissä senkin kanssa, että missä kahvi, jos kahville kutsuttiin.

Miksi ei voi päättää, että tarjoaako ruokaa vai kahvitteluja.

Vierailija
39/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:34"]Mä luulen että tässä kahvittelutapauksessa olisi "törkeämpää" tarjota pelkkää juotavaa...

Ap:n suunnitelma kuulostaa herrrkulliselta - jos nuo nirppanokat eivät kelpuuta, saanko tulla osingoille? ;)
Salaattia vierastan kyllä minäkin hieman. Kuinka pitkästä tilaisuudesta (tms) on kyse?
[/quote] Ovat tulossa pariksi tunniksi, siinä puolessavälissä syödään.

Ap

Vierailija
40/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:28"]Sossutko siis tulossa käymään?
[/quote] Ei. Sossut ei oo sukua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi