Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että mieheni ilahtuu tällaisesta yllätyksestä?

Vierailija
27.12.2014 |

Emme ole harrastaneet seksiä pitkään pitkään aikaan, vaikka puhummekin päivittäin siitä, että pitäisi. Halut eivät vain herää samaan aikaan, menemme eri aikoihin nukkumaan yms. Kävin tänään ostamassa pitkät sukat ja sukkaliivit. Kun hän tulee töistä ja on syönyt ajattelin ehdottaa jos hän menisi sänkyyn kun käyn peseytymässä ja vessassa myös pukisin sukat ja laittaisin huulipunaa. Luuletteko ilhatuisiko vai olisiko se kiusallista jos hänen ei kuitenkaan tekisi mieli? Vai heräisivätkö halut näystä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisi! Tee se!

Vierailija
2/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan naurattais - mamma vetäs ihan sukkikset päälleen :D -mies 38v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just niin daiju että tollasesta menis ihan hämilleen :D enemmän innostuu siitä jos oisin vaikka t-paidassa ja lyhyissä shortseissa joista pakarat vilkkuu tai tiukka, läpikuultava toppi ilman rintsikoita. Eli siis juuri silloin kun en edes yritä. N29

Vierailija
4/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:18"]

Mua vaan naurattais - mamma vetäs ihan sukkikset päälleen :D -mies 38v-

[/quote]

No höh, sukkaliivit ja stay-upit on eri kuin sukkikset, joita käytän lähes päivittäin hameen tai mekon kanssa! -Ap

Vierailija
5/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:20"]

Mun mies on just niin daiju että tollasesta menis ihan hämilleen :D enemmän innostuu siitä jos oisin vaikka t-paidassa ja lyhyissä shortseissa joista pakarat vilkkuu tai tiukka, läpikuultava toppi ilman rintsikoita. Eli siis juuri silloin kun en edes yritä. N29

[/quote]

Höh, mä oon koittanut keikkua kotona läpikuultavassa paidassa ilman rintsikoita ja ainoa mitä mies kommentoi on "mmmh ;)" ja heti perään "kai laitat rintaliivit päälle ennen kuin mennään kauppaan/meille tulee vieraita??" :D -Ap

Vierailija
6/18 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:56"]

Erikoisen iso ikäero teillä ilmeisesti. Minkä ikäinen miehesi siis on? Toivottavasti ei ole löytänyt uutta ja vielä nuorempaa :/ Olen itse pian nelissäkymmenissä kuten miehenikin, ja tuttavapiirissä on mies, jonka tyttöystävät vaan nuorenevat samalla kun äijä itse vanhenee. Ällöttävää. Aina joku nuori misu kierroksessa ennen kuin vanha heivattu.

Mulla oli ylipäätään eri teorioita tilanteeseenne, mutta jätit olennaisen tiedon eli iän/ikäeron kertomatta niin ei kannatakaan.

[/quote]

En usko, että meidän tarkat iät on se olennainen ongelma tässä, mietin vain voiko sillä olla jotain osaa tai arpaa. En usko, että hänellä on toinen mua nuorempi. Pikkusiskonsa on mua muutaman vuoden nuorempi ja hän on tosi suojelevainen siskoaan kohtaan vanhemmista poikaystävistä. Oon myös esitelty koko suvulle ja hän "uhkailee" josko pitäisi ostaa jo talo yhdessä. Ollaan oltu yhdessä 3 vuotta.

Tuntuu vain, että mulla on tosi paljon korkeampi seksuaalivietti kuin hänellä.

Vierailija
7/18 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:56"]

Erikoisen iso ikäero teillä ilmeisesti. Minkä ikäinen miehesi siis on? Toivottavasti ei ole löytänyt uutta ja vielä nuorempaa :/ Olen itse pian nelissäkymmenissä kuten miehenikin, ja tuttavapiirissä on mies, jonka tyttöystävät vaan nuorenevat samalla kun äijä itse vanhenee. Ällöttävää. Aina joku nuori misu kierroksessa ennen kuin vanha heivattu.

Mulla oli ylipäätään eri teorioita tilanteeseenne, mutta jätit olennaisen tiedon eli iän/ikäeron kertomatta niin ei kannatakaan.

[/quote]

En usko, että meidän tarkat iät on se olennainen ongelma tässä, mietin vain voiko sillä olla jotain osaa tai arpaa. En usko, että hänellä on toinen mua nuorempi. Pikkusiskonsa on mua muutaman vuoden nuorempi ja hän on tosi suojelevainen siskoaan kohtaan vanhemmista poikaystävistä. Oon myös esitelty koko suvulle ja hän "uhkailee" josko pitäisi ostaa jo talo yhdessä. Ollaan oltu yhdessä 3 vuotta.

Tuntuu vain, että mulla on tosi paljon korkeampi seksuaalivietti kuin hänellä.

[/quote]

Oho ja taas unohtui, -Ap

Vierailija
8/18 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tästäkään mitään tullut. Mies tuli kiukkuisena töistä ja oli jo matkalla kotiin soittanut kaverilleen ja pyytänyt kylään. Ehkä koitan ensiviikolla taas, hehheh...... -Ap

Vierailija
10/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku tulla jakamaan myötätuntojaan tänne? -Ap

Vierailija
11/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huomenna uusi yritys. Kyllä se siitä kuumenee!

Vierailija
12/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Kerroin sille jo mitkä mun suunnitelmat oli ja kerroin, että olisin halunnut piristää menoa makkarissa. En tajua miten, mutta tästäkin saatiin riita aikaiseksi, kuten yleensäkin kun puhutaan seksin vähäisyydestä. Olen saanut sen vaikutelman, että mieskin haluaisi enemmän. Vika kerta kun koitan tällaista :( Hän on mua tosiaan monta vuotta vanhempi, voisiko jollain tapaa johtua siitä, ettei niin helposti kiihotu yms.?

Vierailija
13/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Kerroin sille jo mitkä mun suunnitelmat oli ja kerroin, että olisin halunnut piristää menoa makkarissa. En tajua miten, mutta tästäkin saatiin riita aikaiseksi, kuten yleensäkin kun puhutaan seksin vähäisyydestä. Olen saanut sen vaikutelman, että mieskin haluaisi enemmän. Vika kerta kun koitan tällaista :( Hän on mua tosiaan monta vuotta vanhempi, voisiko jollain tapaa johtua siitä, ettei niin helposti kiihotu yms.?

[/quote]

Ja hän on myös torjunut mut sängyssä usein, mä ehkä vaan kerran kun jos tulee tilaisuus niin en halua jättää väliin vaikka väsyttäisi... -Ap

Vierailija
14/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se susta enemmän sitä, et miestä ei haluta vai ettette löydä sellasta aikaa jolloin vähintään toinen ei olisi jo väsynyt?

Vierailija
15/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:22"]

Mutta onko se susta enemmän sitä, et miestä ei haluta vai ettette löydä sellasta aikaa jolloin vähintään toinen ei olisi jo väsynyt?

[/quote]

Vähän kumpaakin, välillä hän on sanonut, ettei uskonut mun olevan sillä mielellä joten mielummin meni runkkaamaan. Mä yleensä edes koitan jos panettaa, toisinaan saan, toisinaan saan kylmän lemppauksen. Olen siis koittanut niin päivällä, aamulla kuin illallakin. Torjumisesta tulee vain niin mahdottoman epäseksikäs ja kamala olo ettei tee mieli niin usein tehdä aloitetta jos ei ole varma toisen halukkuudesta. -Ap

Vierailija
16/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä myös spontaani rakastelu on ajatuksena hurmaava, mutta kuitenkin teinien hommaa. No hänellä on teiniajat jo hirstoriassa mut mä voin laskea yhden käden sormilla kauanko oli siitä kun täytin 20... -Ap

Vierailija
17/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on kun ottaa vanhan miehen. Ei nuori nainen nuorennakaan vaikka ne kuinka toivois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä