Miten pääsen Gazipasan kentältä Alanyaan?
Olen syyslomalla menossa Alanyaan. Kannattaako kentältä ottaa taksi vai pääseekö sieltä bussilla? Pitääkö kyyti varata etukäteen? Ja paljon se taksi tai bussi maksaa Gazipasan kentältä Alanyaan? Tietääkö kukaan?
Kommentit (15)
Jollet tuota osaa itse netistä hakea, niin jätä menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Jollet tuota osaa itse netistä hakea, niin jätä menemättä.
No eikös hän ole just sitä tekemässä.
724 frasferia olen käyttänyt. On toimiva.
GAL02 bussi ajaa joka päivä 6:30-19:00 tuota väliä. Lähtöjä suunnilleen puolen tunnin välein
Ei helvetti,ei tää suju eli 7/24 Transfer.com, maksaa noin 7€/hlö ja jos haluaa privakuljetuksen niin yhteensä ehkä noin reilu 30€.
https://www.facebook.com/groups/1438961806360709
Tämä on hyvä ja luotettava, itse ostanut kuljetukset täältä moneen kertaan: Luminya lentokenttäkuljetukset ja retket Alanya
Käytin kesällä Antalyasta Alanyaan Bizimtransferia. Voin suositella, halpa hinta, siisti auto ja hyvä palvelu, kuski ei kaahannut. Todennäköisesti tarjoaa kuljetuksia myös Gazipasasta. Ostin heiltä halvimman kuljetuksen, olisi mahdollisesti tullut samalla kyydillä muutama muukin jos olisi lento ollut samoihin aikoihin perillä ja hotelli samalla suunnalla. Ei kuitenkaan tullut, joten sain privakuljetuksen. Varasin suoraan heidän nettisivuiltaan, maksoin etukäteen kertakäyttöisellä pankkikortilla.
Onneksi on turkkilainen tyttöystävä. Hoitaa asioinnit turkissa
Hei,
Mikäli olette kyydin tarpeessa Antalyasta Alanyaan tai muualla Antalyan alueella, voitte olla yhteydessä minuun (suomeksi) tai suoraan naiskuskiimme Milaan (englanniksi).
Kim: kims1500@yahoo.com
Mila: mdogu2243@gmail.com
Käytössämme on tilava SUV maasturi.
Ei oo paha matka kävellä matkalaukun kanssa. 42km menee hyväkuntoiselta juosten pariin tuntiin.