Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummin tehtävät ja vastavuoroisuus.

Vierailija
27.12.2014 |

Minun kummityttö on jo 11 vuotta. Näiden vuosien aikana olen käynyt siellä kylässä näin jouluisin ja syntymäpäivinä. Aina on ollut puhetta että he perheenä tulevat minun luona käymään tai äiti tämän kummilapsen kanssa, mutta kertaakaan eivät ole tulleet. Olen myös itse aina kutsunut itseni heille kylään (paitsi syntymäpäivä kutsu tullut postitse).

Nyt en jaksaisi mennä. Voinko lähettää paketin?
Mikä on kummilapseni vanhempien velvollisuus yhteydenpidossa ja suhteen luomisessa tähän lapseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
22/23 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa olla kummi. En odota mitään ihmeellisiä kiitoksia, koska tiedän, että lapset ovat lapsia ja kiitos tulee arvostuksena. En itsekään osannut lapsena kiittää kummmejani, mutta muistan heidät aina. Minulla on vieläkin tallessa kummitätini ostama rippiristi. Ostan aina noin 20 euron arvoiset syntymäpäivä- ja joululahjat jokaiselle kolmelle kummilapselleni. Vuodessa se tekee 120 euroa, joka ei minun mielestäni ole iso summa. Kummeus on kunnia-asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kummilapseno muistamisen kokonaan. Lapsi on 12 vuotias ja olemme sukua. Kertaakaan en ole saanut kutsua syntymäpäiville, kylään tms. Asumme eri paikkakunnilla, mutta mielestäni olisi edes kohteliasta ilmoittaa milloin lapsen syntymäpäiviä juhlitaan, koska käyn usein paikkakunnalla muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän