Mikä sinua ahdistaa/harmittaa nyt, jos jotain pitää sanoa?
Kommentit (56)
Alkoholismi. Siis omani.
Se siis ahdistaa ja ärsyttää, mutta toisaalta myös helpottaa kun osaa niimetä ja myöntää tuo ahdistus ja ärsytys.
Se, että säätö ei halua seurustella mun kanssa. Toisin sanoen oon hänelle siis vaan väliaikanen kunnes joku parempi osuu kohdalle. Tuntuupas taas arvokkaalta :)
Pieni gerbiilini kuoli tänään :( näin kun pyristeli viimeset hengenvedot, ei siis saanut lopussa henkeä ja yritti saada, mutta kuoli kun ei saanut. Nyt toinen gerbiili ypöyksin :(
Se, etten tee muuta kuin roikun tässä koneella.
Se että miesystäväni pahoinpiteli minut jouluna.
Ei ole ketään kenen kanssa viettää uutta vuotta, perheen kesken kökitään kotona ja pitää taas iloisena katsoa kun mies ampuu jotain pommeja. Tosi juhlaa. Istutaan kotona katsomassa telkkaria. Kaikilla muilla jotain kivaa ohjelmaa, illanistujaisia hyvine ruokineen. Me syödään niitä nakkeja. Vituttaa.
Työt. Teen niitä nytkin. Vapaat työajat ei oo kivoja oikeasti. Ja huomenna on muutto. Enkä haluaisi muuttaa mun omasta rakkaasta kodista pois, mutta pakko kun ei ole tähän enää varaa.
Avioliitto on lopussa, enkä jaksa riuhtaista itseäni irti. Tulevaisuus 3 lapsen yksinhuoltajana pelottaa. Järki käskee lopettaa tämän leikin ja sydän käskee yrittämään vielä... :'(
Pillua kutittaa ihan s**tanasti, varmaan hiivatulehdus.
Terveys vähän huolestuttaa, sain jo diagnoosin.
Tää hammaspäivystyksen jono ahdistaa.. Särkee niin hitokseen.