Nina Mikkonen sai oman tv-ohjelman
Alfa tv. lle omaishoitajuudestaan. On meitä muitakin, jotka ovat olleet omaishoitajia, mutta kun ei olla julkkiksia, niin ei mitään hyötyä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ikävästi vain Mikkosen "vanki" kun kuitenkin löytäisi helposti uuden suhteen mutta sen myötä sitten olisi putoaminen sitten "tavikseksi".
Nina ei tavikseksi ala. Haluaa jonkun varakkaan julkkismiehen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nina Mikkonen on oikein ihastuttava nainen.
Oletko tavannut häntä? Ilmeisesti et.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan rakastama ja etenkin ihailema Niina!
Vain yhdellä i kirjaimella, ettei hän joudu instassaan taas asiasta valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mua ihmetytti Nina Mikkosen omaishoitajuus. Timollahan oli joka päivä henkilökohtainen avustaja eli Nina ei häntä hoitanut kuin ehkä illat. Itse hoidin 24/7 yli 10v halvaantunutta ihmistä. No loppuaikoina sain 2 kertaa viikossa kylvetykseen apua. ap
Lisäksi kertoi olleensa myös kahden poikansa omaishoitaja. ?????
En aio kuunnella, kun kähisee ja valittaa köyhyyttään ja yksinhuoltajuuttaan. Hänhän on kahden aikuisen miehen äiti mutta vinkuminen ei ota loppuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mua ihmetytti Nina Mikkosen omaishoitajuus. Timollahan oli joka päivä henkilökohtainen avustaja eli Nina ei häntä hoitanut kuin ehkä illat. Itse hoidin 24/7 yli 10v halvaantunutta ihmistä. No loppuaikoina sain 2 kertaa viikossa kylvetykseen apua. ap
Ihan normaalejahan ne pojat on. Toinen käy musiikkilukioo ja toinen jotain ammattikoulua. Molemmat kävivät autokoulun.
Hyvänen aika vasta eilen tajusin! Äänestä tunnistin. Hänhän on Salon Katja-Marian, taannoisen missien luottokampaamon Niina. Kampaajani 1980-luvulla. Olin yksi niistä tavisasiakkaista, ja hän oli hemmetin hyvä kampaaja silloin.
Nina on niin ihkun ristiriitainen pärsuuna. Kristitty aviorikkoja, säälimätön lähimmäisenrakastaja.
Tosiasiassa Nina on täydellinen randomi. Nimetön lähiöpubiruusu, joka ponkaisi sivuchickistä valtakunnan entisen pahimman hevostelijan hurskastelevaksi pikkuvaimoksi ja leskeksi.
Sen jälkeen, kun aikoinaan tuomitsi kaikki vanhemmat, jotka laittavat lapsensa päivähoitoon, ei ole minusta ansainnut mitään kunnioitusta. Hän oli todella ilkeä ja ylimielinen. Kuin myös miehensä. Ja jos tosiaan sai paljon apua miehensä hoitamiseen, niin ei todellakaan ole samassa asemassa kuin muut omaishoitajat. Poikiensakin asiat tuonut minusta todella itsekkäästi ja hävyttömästi julkisuuteen. Ei reilua ja oikein poikia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalejahan ne pojat on. Toinen käy musiikkilukioo ja toinen jotain ammattikoulua. Molemmat kävivät autokoulun.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun aikoinaan tuomitsi kaikki vanhemmat, jotka laittavat lapsensa päivähoitoon, ei ole minusta ansainnut mitään kunnioitusta. Hän oli todella ilkeä ja ylimielinen. Kuin myös miehensä. Ja jos tosiaan sai paljon apua miehensä hoitamiseen, niin ei todellakaan ole samassa asemassa kuin muut omaishoitajat. Poikiensakin asiat tuonut minusta todella itsekkäästi ja hävyttömästi julkisuuteen. Ei reilua ja oikein poikia kohtaan.
Veit sanat näppäimistöltäni!👍
Niina onkin ollut aina sellainen Go-Getter! Timonkin sai napattua. avioliitosta tuosta vain.