Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko Iltalehden kommentteja?

Vierailija
27.12.2014 |

Siellä ovat varmaan Suomen ilkeimmät, herravihaisimmat ja omanapaisimmat henkilöt liikkellä, omilla FB-profiileillaan. Esimerkiksi metsään kadonneesta, kuolleeksi pelätystä henkilöstä tehdyn jutun alla on kommentti mm. "Perintöä odotellessa päästetään muistihäiriöinen yksin metsään." Tai Pertti Salolaisen suhdesotkusta kommentoidaan "Tainnut kokkaripaska mennyt heiluttamaan melaa vieraiden kanssa...."

Mikä saa ihmisen kirjoittamaan noin? Hyi helvetti, kuinka rumia ja inhottavia ihmisiä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sen jotenkin vielä anonyyminä täällä (osittain), mutta että joku kirjoittaa omilla nimillään? O.o t: ei ap

Vierailija
2/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei. Urpåt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luen, mutta siellä tulee todella ahdistava olo ja paha mieli. MIten kauhean illkeitä ihmiset voivat ollakaan! JOtenkin toivoisi lehdeltä moderointia niihin ala-arvoisuuksiin. Eivätkö nuo ihmiset itse tajua miten hirveitä ovat? Kuvittelevatko nokkeluudeksi tai sanankäytön mestaruudeksi sitä, laukovat mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hirveätä sontaa julki?

Vierailija
4/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää niiden puolesta. Paljastavat vain oman tyhmyytensä.

Vierailija
5/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:47"]Joskus luen, mutta siellä tulee todella ahdistava olo ja paha mieli. MIten kauhean illkeitä ihmiset voivat ollakaan! JOtenkin toivoisi lehdeltä moderointia niihin ala-arvoisuuksiin. Eivätkö nuo ihmiset itse tajua miten hirveitä ovat? Kuvittelevatko nokkeluudeksi tai sanankäytön mestaruudeksi sitä, laukovat mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hirveätä sontaa julki?
[/quote]

Mäkin olen ajatellut, että ne ovat varmaan omasta mielestään tosi nokkelia, mutta pieleen menee. Pahasti.

Vierailija
6/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä ei yleensä mutta iltasanomissa on joskus todella hauskoja kommentteja että saa nauraa vedet silmissä

Vierailija
7/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin ilmiö on kyllä se, että omilla nimillään ihmiset kirjoittavat paljon idioottimaisempia kommentteja kuin anonyymeinä.

Olen huomannut tämän muuallakin kuin IL:ssä. Kun FB-kommentointi tulee mukaan kuvioihin, kommenttien taso laskee entisestään kuin lehmän häntä. Omituista.

Vierailija
8/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei taida tajuta, että ne kommentit omilla nimillä näkyy ihan kaikille, vaan luulevat, että se rajoittuu facebooktyyppeihin. Tai ne ei vaan tajua, miten tyhmiä ovat. 

Vierailija
9/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä luen ja joka kerta menetän uskoni ihmisii. Jopa aiheeseen liittymättömissä jutuissa haukutaan Räsästä ja kokoomusta, ihmiset alkavat haukkumaan toisiaan pienimmästäkin syystä, empatia on kaukana eli onnettomuuden uhreille naureskellaan ja viisastellaan...

Haluan todella uskoa ettei suomalaiset oikeasti ole tälläisiä :(

Vierailija
10/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ne romuttaa uskon ihmiskuntaan.

Vierailija
11/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sinä anonyyminakaan loista! :)

Vierailija
12/33 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Ilta-Sanomien kommentit ja niiden peukut, voi luoja että voi olla tyhmiä ihmisiä tässä maassa

Vierailija
13/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luen, mutta siellä tulee todella ahdistava olo ja paha mieli. MIten kauhean illkeitä ihmiset voivat ollakaan! JOtenkin toivoisi lehdeltä moderointia niihin ala-arvoisuuksiin. Eivätkö nuo ihmiset itse tajua miten hirveitä ovat? Kuvittelevatko nokkeluudeksi tai sanankäytön mestaruudeksi sitä, laukovat mahdollisimman nopeasti mahdollisimman hirveätä sontaa julki?

Sinne kirjoittavilla on todennäköisesti aika pettymysten täyteinen elämä takana eikä mitään näköpiirissä edessä, niin tavallaan ymmärrettävää, että se paha olo purkautuu jotenkin jonnekin. Järkevämpäähän olis mennä vaikka lenkille tai salille ym, mutta minkäs teet. Yksinäisyys lienee myös monen ongelma. Kun ei ole ketään juttukaveria, niin sitten meuhkataan netissä.

Vierailija
14/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää - joskus erehdyin sen tekemään. Ihmiset on siellä melkein yhtä ilkeitä kuin täällä.

Vierailija
15/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä luen ja joka kerta menetän uskoni ihmisii. Jopa aiheeseen liittymättömissä jutuissa haukutaan Räsästä ja kokoomusta, ihmiset alkavat haukkumaan toisiaan pienimmästäkin syystä, empatia on kaukana eli onnettomuuden uhreille naureskellaan ja viisastellaan...

Ei tuo liity mitenkään suomalaisuuteen.

Tuo liittyy sosiaaliseen mediaan.

Sosiaalinen media on enemmän haitta kuin hyöty.

Vierailija
16/33 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo liity mitenkään suomalaisuuteen.

Tuo liittyy sosiaaliseen mediaan.

Sosiaalinen media on enemmän haitta kuin hyöty.

Olen samaa mieltä. Se että kuka tahansa voi kommentoida julkisesti mitä tahansa aihetta tarkoittaa että ne entisaikoina Esson baaripöytään jääneet "täräytykset" ovatkin nyt kaikkien nähtävissä.

Tälläkin palstalla näkee sen että kaikkein "hauskin" ja loukkaavin sivallus johonkin avaukseen saa valtavasti yläpeukkuja. Ilmeisesti siksi että lukijat ovat hörähtäneet nauruun ja unohtaneet että nyt pilkataan taas ihan oikeaa ihmistä.

Vierailija
17/33 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS, IL ja some ovat surullisella tavalla rikkoneet illuusion siitä, että enemmistö ihmisistä olisi jotenkin sivistyneitä.

Vierailija
18/33 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lue. Olen aivan kuten sinäkin huomannut että sinne kirjoittaa luultavasti  matalimman äo:n omaavat ihmiset yhteiskunnassamme. En tiedä miksi Iltalehti haluaa ylläpitää tällaista kommenttiosiota. Mainostaakseen millainen lukijakunta on?

Muissa medioissa sentään vähän katsotaan sen perään mitä niiden kommenttiosastolla julkaistaan, siksi esim. kilpailijan iltasanomien kommenttiosa voi olla jopa mielenkiintoinen tai huvittavaa luettavaa välillä. Mutta iltalehden kommenttiosa enemmänkin masentaa kun huomaa miten tyhmiä ihmisiä keskuudessamme on.

Vierailija
19/33 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän moderoi Tom Packalénin firma. Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.

Vierailija
20/33 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitähän moderoi Tom Packalénin firma. Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.

NO se selittää miten siellä julkaistaan harvinaisen törkeitä esim. Sanna Marinin henkilöön ja ulkonäköön kohdistuvia solvauksia. Persujen moderointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi