Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekava tilanne...

Vierailija
03.01.2015 |

Sain tietää, että miesystäväni oli pettänyt minua kesällä kännissä, jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies ei pettämisestä itse heti kertonut, mutta myönsi heti, kun kysyin. (Ei kuulemma uskaltanut heti kertoa, kun tiesi menettävänsä minut) Näin kyllä selvästi, että mies katui tekoansa. Rakastan miestäni yli kaiken ja tiedän, että hänkin rakastaan minua, vaikka virheen tekikin. (Ei tarvitse siis sanoa, että ei hän minua rakasta). Ollaan puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tämä asia läpi ja ollaan yritetty jatkaa suhdetta normaalisti. (Ihan hyvin onnistunut). MUTTA N.2 kk jälkeen, kun sain tietää pettämisestä niin minulle tuli joku kummallinen kostonhalu! Päädyin siis pettämään miestäni kerran vanhan ihastukseni kanssa! :( En tiedä mitä teen...kertoakko miehelleni? Rakastan miestäni joka solulla tapahtuneista asioista huolimatta. Elämä on vaikeaa...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:00"]Sain tietää, että miesystäväni oli pettänyt minua kesällä kännissä, jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies ei pettämisestä itse heti kertonut, mutta myönsi heti, kun kysyin. (Ei kuulemma uskaltanut heti kertoa, kun tiesi menettävänsä minut) Näin kyllä selvästi, että mies katui tekoansa. Rakastan miestäni yli kaiken ja tiedän, että hänkin rakastaan minua, vaikka virheen tekikin. (Ei tarvitse siis sanoa, että ei hän minua rakasta). Ollaan puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tämä asia läpi ja ollaan yritetty jatkaa suhdetta normaalisti. (Ihan hyvin onnistunut). MUTTA N.2 kk jälkeen,kun sain tietää pettämisestä niin minulle tuli joku kummallinen kostonhalu! Päädyin siis pettämään miestäni kerran vanhan ihastukseni kanssa! :( En tiedä mitä teen...kertoakko miehelleni? Rakastan miestäni joka solulla tapahtuneista asioista huolimatta. Elämä on vaikeaa... [/quote] Mitä sekavaa tuossa on. Miehesi petti sinua ja sinä kostoksi häntä. Suosittelen eroa koska kun kynnys on ylitetty, on pettäminen helpompaa jatkossa.

[/quote] miksi olisi helpompaa? Mielestäni sanoin, että ikinä en enää petä miestäni. Ei ole kuule yhtään helpompaa. En halua enää pettää.

ap

Vierailija
2/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:00"]Sain tietää, että miesystäväni oli pettänyt minua kesällä kännissä, jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies ei pettämisestä itse heti kertonut, mutta myönsi heti, kun kysyin. (Ei kuulemma uskaltanut heti kertoa, kun tiesi menettävänsä minut) Näin kyllä selvästi, että mies katui tekoansa. Rakastan miestäni yli kaiken ja tiedän, että hänkin rakastaan minua, vaikka virheen tekikin. (Ei tarvitse siis sanoa, että ei hän minua rakasta). Ollaan puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tämä asia läpi ja ollaan yritetty jatkaa suhdetta normaalisti. (Ihan hyvin onnistunut). MUTTA N.2 kk jälkeen,kun sain tietää pettämisestä niin minulle tuli joku kummallinen kostonhalu! Päädyin siis pettämään miestäni kerran vanhan ihastukseni kanssa! :( En tiedä mitä teen...kertoakko miehelleni? Rakastan miestäni joka solulla tapahtuneista asioista huolimatta. Elämä on vaikeaa... [/quote] Mitä sekavaa tuossa on. Miehesi petti sinua ja sinä kostoksi häntä. Suosittelen eroa koska kun kynnys on ylitetty, on pettäminen helpompaa jatkossa.

[/quote] miksi olisi helpompaa? Mielestäni sanoin, että ikinä en enää petä miestäni. Ei ole kuule yhtään helpompaa. En halua enää pettää.

ap
[/quote]

Et halua enää pettää. No halusitko aikaisemmin pettää? Tuskinpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:27"]

Satuitko kysymään kuinka monesta muusta kerrasta on jättänyt kertomatta?

[/quote] TIEDÄN, että tämä oli ainut kerta. Turha kenenkään on tulla aukomaan päätä. Aina se ei ole niin, että jos kerran pettää niin aina pettää...itsellenikin tämä oli eka ja vipa kerta. Mieheni ei ole ollut mikään baarissa hyppijä. Tai ainakaan käynyt missään poikienreissuilla, paitsi nyt...hän ei ole ikinä salaillut minulta mitään, ennen tätä. Käyttää sosiaalista mediaa ja kännykkäänsä ihan nenäni edessä. Näen kenelle soittelee ja laittaa viestiä. Voin vannoa, että mitään salasuhteita hänellä ei ole ikinä ollut eikä ole. Se oli vain ja ainoastaan tuo yksi kerta. Ja tiedän sen. 

Ap

Vierailija
4/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] näitä ihmisiä mä en ymmärrä, jotka tulee latelemaan omia "viisauksia"! Jos teidän kumppani on pettänyt teitä monta kertaa, eikä ole ottanut opiksi kerrasta, niin se ei tarkoita, että kaikkien muidenki kumppanit pettää koko ajan....ihminen voi tehdä virheen ja oppia siitä! Ei mulle muuta...

Vierailija
5/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:43"]

[/quote] TIEDÄN, että tämä oli ainut kerta. Turha kenenkään on tulla aukomaan päätä. Aina se ei ole niin, että jos kerran pettää niin aina pettää...itsellenikin tämä oli eka ja vipa kerta. Mieheni ei ole ollut mikään baarissa hyppijä. Tai ainakaan käynyt missään poikienreissuilla, paitsi nyt...hän ei ole ikinä salaillut minulta mitään, ennen tätä. Käyttää sosiaalista mediaa ja kännykkäänsä ihan nenäni edessä. Näen kenelle soittelee ja laittaa viestiä. Voin vannoa, että mitään salasuhteita hänellä ei ole ikinä ollut eikä ole. Se oli vain ja ainoastaan tuo yksi kerta. Ja tiedän sen. 

Ap

[/quote]

Sinulle ja kommentin 20 raivoajalle.. Kysyin tuota ihan siksi että mies oli tunnustanut vasta kun kysyit asiasta. Ajattelin siis että ehkä et tajunnut kysyä oliko muitakin kertoja joten mies siis ei niistä kertonut. Kannattaako jäädä tuollaiseen suhteeseen jos se saa hermot noin kireälle että pitää kiehahtaa ihan asiallisesta kommentista?

Vierailija
6/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:00"]

Ap

[/quote]

Sinulle ja kommentin 20 raivoajalle.. Kysyin tuota ihan siksi että mies oli tunnustanut vasta kun kysyit asiasta. Ajattelin siis että ehkä et tajunnut kysyä oliko muitakin kertoja joten mies siis ei niistä kertonut. Kannattaako jäädä tuollaiseen suhteeseen jos se saa hermot noin kireälle että pitää kiehahtaa ihan asiallisesta kommentista?

[/quote] no kun yleensä nämä kommentit ei ole asiallisia...vaan silkkaa "kiusaamista"..ja ap sanoi jo miksi ei usko, että mies olisi pettänyt ennen tätä...en tajua miksi pitää alkaa sanomaan, että mies on varmasti pettänyt enemmänkin...mistä sinä sen tiedät? Eiköhän ap ja hänen miehensä tiedä paremmin. 

Terv. 20

Vierailija
7/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pettävä idiootti lutka.

Vierailija
8/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kostosi, älä kerro miehelle jos haluat jatkaa suhdettanne. Luultavasti mies tosiaan joutuisi antamaan kuitenkin anteeksi sinulle koska itse tavallaan ajoi sinut tilanteeseen, mutta voisi silti vaikuttaa suhteeseenne negatiivisesti jos kerrot.

Vierailija
9/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:29"]Sait kostosi, älä kerro miehelle jos haluat jatkaa suhdettanne. Luultavasti mies tosiaan joutuisi antamaan kuitenkin anteeksi sinulle koska itse tavallaan ajoi sinut tilanteeseen, mutta voisi silti vaikuttaa suhteeseenne negatiivisesti jos kerrot.
[/quote]

Samaa mieltä 24 kanssa.

Vierailija
10/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne siksi, koska itse olen tehnyt sen virheen, että petin naista ketä rakastin/rakastan. Tiedän, olin ihan helvetin tyhmä ja itsekäs, mutta en humalassa tajunnut miettiä seurauksia. Luojan kiitos avovaimoni antoi minulle anteeksi, enkä ole kertaakaan pettänyt sen yhden kerran jälkeen! Luottamuksen takaisin saanti kesti eikä naiseni luota minuun vieläkään 100%, eikä tule ikinä luottamaan, mutta se minun täytyy kestää...koska itse sen aiheutin. Nyt ainakin kaikki tietää, että jos kerran puoliso pettää niin se ei pakosti tapahdu uudelleen. Toki on ihmisiä, jotka ovat ikuisia pettäjiä, mutta minä en ole. Ja ei varmasti moni muukaan. Ja kyllä, olen mies! 

Terv.20/22

Vierailija
11/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:00"]

Ap

[/quote]

[/quote] no kun yleensä nämä kommentit ei ole asiallisia...vaan silkkaa "kiusaamista"..ja ap sanoi jo miksi ei usko, että mies olisi pettänyt ennen tätä...en tajua miksi pitää alkaa sanomaan, että mies on varmasti pettänyt enemmänkin...mistä sinä sen tiedät? Eiköhän ap ja hänen miehensä tiedä paremmin. 

Terv. 20

[/quote]

Typerys. Luit kommentistani sellaista mitä siellä ei ollut. Älä enää kirjoita, jooko, en jaksa tollasia hölmöjä.

Vierailija
12/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse mokasin pettämällä puolisoani ymmärtäisin, että hän voisi järkytykseltään/kostoksi päätyä samaan. En kuitenkaan haluaisi asiasta tietää.

Tässä paha on tavallaan saanut palkkansa ja ap:n tunnustus ei johtaisi kuin uuteen kriisiin ja tietysti toisi ap:lle puhtaamman omatunnon.

Ja ehkä nyt voit antaa miehesi teon anteeksi ja uskot hänen oppineen virheistään.

Vierailija
13/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:36"]

Jos itse mokasin pettämällä puolisoani ymmärtäisin, että hän voisi järkytykseltään/kostoksi päätyä samaan. En kuitenkaan haluaisi asiasta tietää. Tässä paha on tavallaan saanut palkkansa ja ap:n tunnustus ei johtaisi kuin uuteen kriisiin ja tietysti toisi ap:lle puhtaamman omatunnon. Ja ehkä nyt voit antaa miehesi teon anteeksi ja uskot hänen oppineen virheistään.

[/quote]Eli ap:n pitäisi valehdella jopa seuraavat 50 vuotta? Kylläpä on mukava elää leppoisaa ja rauhaisaa elämää tiedon kanssa ja varoa alituiseen kaikkea mitä tähän pettämiseen kuului. Onko asia mahdollista paljastua esim. kun tämä ap:n ihastus/panokaveri tulee vastaan tai tämä onkin kertonut asiaa eteenpäin...? Kannattaakohan salailu? Kyllä ihan taatusti kertoisin ja nopeasti kertoisinkin. Jo se, että ap on näin pitkän ajan miettinyt ja salaillut asiaansa on paha, tosin eipä hänen ukkosikaan parempi ollut..

Vierailija
14/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:23"]Kerro vain, tehtyä kun ei saa tekemättömäksi vaikka sen salaisit. Se, miten mies siihen suhtautuu, on sitten eri asia. Typeriä olette molemmat, mutta ehkä tämä on teille opiksi ja ymmärrätte toisianne. Lopettaisin sinuna myös tuon rakkaudesta toitottamisen koska kumpikaan teistä ei selvästikään rakkautta arvosta ollenkaan ja sana väärentyy ikäväksi ja arkipäiväiseksi. Miettisin todellakin suhteen jatkoa, lapsia älkää tehkö tuollaiseen kahden madon suhteeseen. [/quote] Olen eri mieltä. Joskus kasvuprosessin kuuluu mokata. Kysymys on siitä oppiiko virheistään.. Onneksi tämä tapahtui nyt, kun teillä ei ole vielä lapsia. Mikäli rakkautta löytyy ja mikäli olette valmiita yhdessä kasvamaan ihmisinä, teillä on mahdollisuus hienoon suhteeseen -sellaiseen joka on varmalla pohjalla ja johon voi hyvinkin toivottaa tervetulleiksi lapsia joku päivä.

[/quote]

Tässä on nitä harvoja asioita jotka pätevät joka tilanteeseen. Kaikki tekevät virheitä, mutta kaikki eivät opi virheistään. Ne jotka oppivat kasvavat ihmisinä uudelle tasolle. Toivottavasti näin käy myös sinulle ap!

Vierailija
15/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:23"]Kerro vain, tehtyä kun ei saa tekemättömäksi vaikka sen salaisit. Se, miten mies siihen suhtautuu, on sitten eri asia. Typeriä olette molemmat, mutta ehkä tämä on teille opiksi ja ymmärrätte toisianne. Lopettaisin sinuna myös tuon rakkaudesta toitottamisen koska kumpikaan teistä ei selvästikään rakkautta arvosta ollenkaan ja sana väärentyy ikäväksi ja arkipäiväiseksi. Miettisin todellakin suhteen jatkoa, lapsia älkää tehkö tuollaiseen kahden madon suhteeseen. [/quote] Olen eri mieltä. Joskus kasvuprosessin kuuluu mokata. Kysymys on siitä oppiiko virheistään.. Onneksi tämä tapahtui nyt, kun teillä ei ole vielä lapsia. Mikäli rakkautta löytyy ja mikäli olette valmiita yhdessä kasvamaan ihmisinä, teillä on mahdollisuus hienoon suhteeseen -sellaiseen joka on varmalla pohjalla ja johon voi hyvinkin toivottaa tervetulleiksi lapsia joku päivä.

[/quote]

Tässä on nitä harvoja asioita jotka pätevät joka tilanteeseen. Kaikki tekevät virheitä, mutta kaikki eivät opi virheistään. Ne jotka oppivat kasvavat ihmisinä uudelle tasolle. Toivottavasti näin käy myös sinulle ap!

[/quote] no ei tarvi kasvaa mihinkään...pitää vaan tajuta jotain..minä en pettänyt enää sen takia, kun tajusin että menetän oikean kultakimpaleen, jos vielä mokaan..ei siihen mikään kasvu liittynyt. 

Vierailija
16/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki ihan vapaasti päättää, haluatko perustaa elämäsi hyvin sujuvalle arjelle vaiko sitten luottamukselle. Sinulla on näistä kahdesta ilmeisesti yksi mutta ei ole toista.

Jos sujuva arki riittää, niin miksi sitä kertomaan tekemisistään. Jos haluat luottamuksen, niin siihenhän ei salailu ja pettäminen kuulu. Eli oma valinta..

Vierailija
17/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä hellii joka päivä. Tekee asioita joka päivä mistä tulee hyvä mieli. (Tänään esim heräsi ennen minua ja teki ihanan aamupalan) huomaa kyllä, että yrittää hyvittää tekoansa kaikella mahdollisella tavalla arjessa muutenkin. Ottanut kaiken huudon ja haukut niskaansa, mitkä on johtunut siis hänen pettämisestänsä. Mutta nyt minä tein hänelle saman! Ja minun teko on vielä pahempi, kun oli vanha ihastus ja olin selvinpäin! Tämä on ihan kauheaa..

Ap

Vierailija
18/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että jos kerron niin tämä suhde ei kestä enää toista pettämistapausta. En olisi ikinä pettänyt, jos mies olisi ollut pettämättä itse. En ymmärrä mikä kostonhalu minulle yhtä äkkiä tuli.

ap

Vierailija
19/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et todellakaan rakasta joka solullasi. jos jotain rakastaa niin ei sellaista ihmistä halua satuttaa tahallaan. kannattaisiko nyt vaan erota kun kumpikin sotkee ympäriinsä eikä ole valmis sitoutumaan.

Vierailija
20/30 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää vielä sanoa, että meidän suhde pelaa muuten ihan täydellisesti. On seksiä, rakkautta, hellyyttä. Arki sujuu hyvin. Hän on niin samanlainen, kuin minä. Voin olla ihan oma itseni. Toisinsanoen hän on sielunkumppanini. Elämä ei vaan aina mene niinkuin elokuvissa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän