Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet polttelevat

Vierailija
27.12.2014 |

Kannabista siis. Miten se vaikuttaa parisuhteeseenne tai elämäänne vai vaikuttaako mitenkään? Kuinka usein miehenne käyttää? Oletteko asian kanssa sujut?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka ilta polttaa vähän. Ei vaikuta meidän elämään. Tai no taloudellisesti tietty, meneehän siihen rahaa muutamia kymppejä viikossa. On polttanut "aina". Mä en polta enää niin usein. Poltin ennen n. 8vuotta päivittäin.

Vierailija
2/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai se noin yleensä mitenkää vaikuta, ellei pitkin päivää kokoajan polta :D menee jumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään, koska polttelee niin harvoin (vain viikonloppuisin, eikä edes joka vklp). Aiemmin käytti joka päivä ja joskus jopa aamusta iltaan, silloin vaikutti kielteisesti, koska pilvessä hän oli laiska, itsekäs ja välinpitämätön. Ei huomioinut minua, ei tehnyt kotitöitä, jumiti vaan sohvalla. Keskusteltuamme tajusi etten minä voi elää tällaisessa parisuhteessa vaikka miten paljon rakastaisin häntä ja tajusi myös, ettei itse halua elää tuolla tavalla ja muutti tapansa.

Kuten alkoholin tai minkä tahansa muunkin päihteen, kannabiksenkin käyttö voi olla ihan hanskassa ja ongelmatonta, tai se voi olla liiallista ja aiheuttaa ongelmia. Jos käyttää tylsyyteen tai esim, siksi, että haluaa paeta pahaa oloa/stressiä/velvollisuuksia, muodostuu nopasti riippuvuus ja ongelma (kuten alkoholinkin kanssa). Jos taas käyttää siksi, että haluaa tehdä jo ennestään kivasta hetkestä vielä kivemman (alkoholivertauksena esim. pieni hiprakka kaveriporukan kanssa illallisen yhteydessä), pysyy homma yleensä hanskassa.

En koe minkään päihteen käyttöä itsessään ongelmana, jos käytön motiivit ovat selvät ja käyttäjä on rehellinen itselleen omasta käyttötavastaan ja sen käytön vaikutuksista.

Vierailija
4/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä lähdöt. Lailliset huumeet vain ovat sallittuja minun kodissani, muita harrastavan kanssa ei olisi yhteistä maailmankuvaa, kuten muidenkaan rikollisten. Eli myöskään niitä kaupan vihanneksia väärin punnitseva ei taloudessani asuisi.

Vierailija
5/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:29"]Antaisin kyllä lähdöt. Lailliset huumeet vain ovat sallittuja minun kodissani, muita harrastavan kanssa ei olisi yhteistä maailmankuvaa, kuten muidenkaan rikollisten. Eli myöskään niitä kaupan vihanneksia väärin punnitseva ei taloudessani asuisi.
[/quote]

Hahhah!

Vierailija
6/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä polttaa. Ei vaikuta kielteisesti meidän elämään tai suhteeseen koska olen asian kanssa sujut

Vierailija
7/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on kausia jolloin polttelee joka ilta ja sitten taas on pitkänkin ajan polttelematta. Ei vaikuta juuri mitenkään parisuhteeseemme, ennen minua kiukutti kun ei koskaan pilvessä jaksa naida. Toinen asia on että joudun tekemään puolet enemmän ruokaa kun polttelee :D Ei se minua haittaa jos toinen haluaa rentoutua sohvalla ja katsella telkkaria sekä syödä hyvin, minä häärään keittiössä ja tarjoilen ruokaa :)

Vierailija
8/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin iloinen, jos mies polttelis välillä niin voisin itsekin välillä poltella.

Vierailija
9/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään. Mies polttelee harvakseltaan, joskus kotona ja joskus kavereidensa kanssa. Poltteli aikaisemmin enemmän, mutta kun uhkasin lähteä niin käyttö våheni neljännekseen entisestä. Nyt kaikki hyvin.

Vierailija
10/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se että jättää mut yksin niille kun lähtee hakemaan poltettavaa. Ja jos ei joka ilta ole poltettavaa turhautuu.

Vierailija
11/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihme hippinarkkien kanssa te hengaatte? Tsiisus...

Vierailija
12/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös polttelee kausittain. Joskus 1-2kk putkeen, aina työpäivän jälkeen, sitten menee taas parri kuukautta kokonaan ilman. Mua ei haittaa mitenkään, ei vaikuta meidän elämään mitenkään. Omilla rahoillaan mies ostaa. Mieluiten katselen miestäni polttaneena kuin humalassa, jos olisi pakko valita.

Vierailija
13/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies polttaa lähes päivittäin. Riidellään siitä usein mutta asiat ei muutu. En tiiä mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
14/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:20"]

Minkä ihme hippinarkkien kanssa te hengaatte? Tsiisus...

[/quote] Alapeukuistakin voi tosiaan päätellä että aika moni täällä hyväksyy toisen rikollisen toiminnan.

Vierailija
15/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko polttelijoiden perheissä lapsia vai elättek kahdestaan?

Vierailija
16/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä polttelee mies niin säännöllisesti, että ei juurikaan päihdy enää tuosta. Hänen suvussaan kun tuntuu olevan jos jonkinlaista syöpää, niin hyvä kun polttaa jos estäisi syövän kehittymisen hänelle. 

Asuimme vajaa neljä vuotta maassa jossa sai ostaa kaupasta tätä tuotetta. Suomeen takaisin muuttaessa ongelmana oli saatavuus, mutta sittemin ovat keränneet jonkun porukan missä valmistavat itselleen omaan käyttöön.

Niin ja moralisoijille tiedoksi, että ihan kaikkea mitä Suomen terveysviranomaiset kertoo ei kannata uskoa, vaan kuulostella mitä muualla mailmassa on tutkittu. Alkoholi tuo sallittu huume kun vain kun liottaa aivoja eikä juurikaan ole terveysvaikutteinen ja silti suomalaisille se maistuu laillisesti, aivan hullua!

Epäilijät, vilkaiskaa esim. Rick Simpsonin juttuja aiheesta. 

Vierailija
17/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies polttelee eikä meillä ole lapsia. Olen nyt asian kanssa ihan sujut, mutta kun lapsia tulee poltteleminen saa jäädä.

Vierailija
18/35 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polttelee myös päivittäin. Olen monesti miettinyt eroa, sillä polttelu vaikuttaa yhteisiin menoihimme(vaikka ollaan sovittu, että nähdään ja hänelle tulee tilaisuus hakea poltettavaa, niin hän feidaa minut). Muutenkin olen huomannut, että kyseinen huume menee kaiken edelle. Ei tässä muu auta kun erota luultavasti.

Vierailija
19/35 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu on tylsää ja miehenne tuhlaa aikansa poltteluun koska ei saa teiltä positiivista palautetta jos polttaa solkenaan se tarkoittaa huonosti viihtyvää miestä toki ero voi auttaa jos syy olet sinä...

Vierailija
20/35 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän haittaisi juominen. Ei koskaan juo alkoholia edes sitä yhtä ja polttelee kerran pariin kuukauteen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi