Mieheni on avaruuslentäjä. Kysymyksiä?
Vastaan kysymyksiin astronautin vaimona.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:47"]SOPIMUS LÖYTYI.
Kuvassa osa sopimuksesta, joka on peräisin vuodelta 1988, siksi koneella kirjoitettu. Nimen blurrasin pois tietenkin.
http://aijaa.com/f7VcVP
[/quote]
Siis ne jenkit lähettää tyypejä avaruuteen, mutta eivät osaa oikeinkirjoitusta eivätkä omista toimivaa kirjoituskonetta? Eivätkä uusi ikivanhoja sopimuksia?
Nyt sitten. Tulee avaruuspiiskaa kohta, mun pitäs mennä kattoon leffaa, mutta kierin naurusta täällä ihan toisissa sfääreissä kun pitäs ja mies katsoo pitkään ja varmaan ulkoistaa mut kohta maata kiertävälle radalle, ni!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:15"]Miksi aloitat tällaisen provon, kun vastauksistasi näkee, ettet ole todellakaan perillä asioiden käsitteistä ja nykyhetkellisestä tilanteesta aiheeseen liittyen? Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysyn?
Nimim. Aiheesta oikeasti jotain tietävä
[/quote]
Minähän en tätä ketjua aloittanut, kunhan kommentoin sitä millaista avaruuslentäjän vaimona on olla. Siitä sinulla ei kaiketi ole kokemusta?
Mielestäni minulla on oikeus tuoda esiin myös ne ammatin varjopuolet. Minä olen kuitenkin se joka pesee tuon avaruuslentäjän kalsarit... ja lähtökalsareista päätellen tilanne on pelottava.
[/quote]
EN PUHUNUT SINULLE, VAAN KOMMENTOIN AP VIESTIÄ, NIINKUIN TÄÄLLÄ YLEENSÄ TEHDÄÄN.
[/quote]
En minäkään sinulle puhunut. Kunhan kirjoittelin.
ETTÄ SEMMOSTA. !!!
[/quote]
Haista sinä kuranen pieru.
[/quote]
Painu oikeesti vaikka vittuun. Olet oksettavan tylsä. Yrjö. :)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:47"]SOPIMUS LÖYTYI.
Kuvassa osa sopimuksesta, joka on peräisin vuodelta 1988, siksi koneella kirjoitettu. Nimen blurrasin pois tietenkin.
http://aijaa.com/f7VcVP
[/quote]
Siis ne jenkit lähettää tyypejä avaruuteen, mutta eivät osaa oikeinkirjoitusta eivätkä omista toimivaa kirjoituskonetta? Eivätkä uusi ikivanhoja sopimuksia?
[/quote]
Tuo on ensimmäinen sopimus mikä on tehty, tietenkin se on uusittu mutta se on sähköisenä pdf:nä miehen tietokoneella, sieltä en sitä saa koska mies on tällä hetkellä töissä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:04"]Kuinka kauan oli työmatkalla, kun viimeksi kävi avaruudessa?
[/quote]
Kuussa on viimeksi käyty vuonna 1972, joten aika pitkä loma ollut tuon keikan jälkeen...
[/quote]
Mieheni on käynyt kuussa viimeksi 4 vuotta sitten. Lento oli salainen kuten olen jo kertonut, siitä ei ole olemassa virallista materiaalia.
Ap
Miten se vaikuttaa teidän parisuhteeseenne, että avaruudessa aika kuluu hitaammin kuin maassa? Jos olitte samanikäisiä, kun menitte suhteeseen, niin kun miehesi jatkaa noita työmatkojaan, niin hän vanhenee hitaammin kuin sinä. Ei sitten paljon naurata kun olet 50v ja mies on reipas 40v. Ihan varmasti vaihtaa siinä vaiheessa nuorempaan.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:47"]
SOPIMUS LÖYTYI. Kuvassa osa sopimuksesta, joka on peräisin vuodelta 1988, siksi koneella kirjoitettu. Nimen blurrasin pois tietenkin. http://aijaa.com/f7VcVP
[/quote]
Onhan tuo nyt ihan aito, kaikkihan sen näkee. Siinähän lukee "withness".
Taas ilman kumia touhuaa. Mitähän tästäkin tulee?
En voi valittaa. :) Minähän olen valinnut kumppanin. :D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:12"]Miten se vaikuttaa teidän parisuhteeseenne, että avaruudessa aika kuluu hitaammin kuin maassa? Jos olitte samanikäisiä, kun menitte suhteeseen, niin kun miehesi jatkaa noita työmatkojaan, niin hän vanhenee hitaammin kuin sinä. Ei sitten paljon naurata kun olet 50v ja mies on reipas 40v. Ihan varmasti vaihtaa siinä vaiheessa nuorempaan.
[/quote]
Ei varmasti vaihda. Vaikka avaruudessa aika kuluu hitaammin, se on vaikuttanut vain hänen nuorekkaaseen ulkonäköönsä, sisältä hän on sama mies.
Ap
marsiin ei ole vielä KOSKAAN lennetty sillä
lentomatka kestäisi niin kauan että ihmiset saattaisi tulla mielisairaiksi JA kunto on erittäin vaarassa tarkoitus marssiin on lähteä 2033 vuonna joten ryhdistäydy ja paranna kusetustasi jos näin välttämättä haluat tehdä
Vierailija kirjoitti:
marsiin ei ole vielä KOSKAAN lennetty sillä
lentomatka kestäisi niin kauan että ihmiset saattaisi tulla mielisairaiksi JA kunto on erittäin vaarassa tarkoitus marssiin on lähteä 2033 vuonna joten ryhdistäydy ja paranna kusetustasi jos näin välttämättä haluat tehdä
On lennetty, mutta lento oli salainen! Mies oli mukana siinä. Julkisuuteen ei ole vielä kerrottu että Marsiin pääsee puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli miehesi ammatti/ koulutus ennen tuota avaruuskoulua? Oliko sinne vaativat pääsykokeet?
Ajoi rekkaa. Avaruskoulun pääsyhaastattelussa katsottiin hyödyksi kun on rekkakortti. Silloin On tavallaan tottunut reissuhommiin ja osaa käsitellä isoja koneita.
Minkälaista päivärahaa avaruusmatkoilta maksetaan. Saako kuukävelylisää?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:16"]
Mun mies on Keisari!
[/quote]
mahtavaa!!
Mun mies on kuulkaa kaupan kassa!!!!!
(Hihhii)