Mielipiteitä miehen käytöksestä?
Oltiin luontopolulla perheenä ja ympäristössä oli paljon lahoja puita. Olimme 2v tytön kanssa kävelemässä rauhassa ja sitten mies juoksee meidän viereen ja heiluttaa lahoa puuta jolloin iso puun palanen tippuu meidän väliin. Säikähdän tietysti tosi paljon, koska jos puu olisi tippunut vaikka lapsen päähän, niin olisi voinut käydä huonosti.
Kaikista eniten järkytyin kuitenkin miehen reaktiosta. Hän vaan naureskeli et tällaista se on kun hänen kanssaan lähtee luontopolulle, ei käynyt kenellekään mitään! Suutuin hänelle siitä, mutta ei osannut ollenkaan mennä itseensä. Hänestä on ihan normaalia toimintaa metsässä ja aina minä olen ”napisemassa” jostain. Mielipiteitä?
Kommentit (84)
Mä olisin nauranut ja ravistanut puuta lisää 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä suuttumisesi auttaa?
No en voi sille mitään, että säikähdin ja suutuin. Tällaisia tunteita se herättää kun lapsi on vaarassa isänsä välinpitämättömyydestä johtuen. Eihän se varsinaisesti auta mitään. Ehkä mies ymmärsi että ei tuollainen käytös täysin ok ole? Miten sinun mielestäsi olisi kuulunut reagoida? T. Ap
Huvipuistohullu kirjoitti:
Siinä olisikin sitten ensiavussa ollut selittelemistä.
Koita löysätä pipoa vähän. Ja jätä kännykkä rauhaan edes luontopolulla.
Mieslapsi selvästi kyseessä. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä puuta ensiapuun tarvi kuskata 😅
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä puuta ensiapuun tarvi kuskata 😅
Hehheh!!!!
Ihan tahallaan tietty tähtäsi sen oksan.
Muista jatkossakin aina huomauttaa ja valittaa jos vähänkin löydät jostain aihetta, ja muulloinkin.
Silloin kun joku tekee virheen, on tärkeää, että sitä alleviivataan hänelle, ettei vaan jää huomaamatta ja tjåajuamatta. Pyydeltöön nyt anteeksi esim 3 viikkoa.
Ihan oikeastiko porukka on sitä mieltä et pitää antaa miehen vaan leikkiä ja sit luikitaan karkuun lasten kanssa ettei vaan sellaiset isot puunpalaset tipu päähän? Kyseessä ei ollut mikään pikkuoksa vaan puunrungosta iso palanen, joka painoi kyllä varmasti jonkin verran märkänä vaikka laho olikin. Kyllä kyseessä on miehen oma 2v lapsi, josta n. puolen metrin päähän tämä rungon palanen tippui. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko porukka on sitä mieltä et pitää antaa miehen vaan leikkiä ja sit luikitaan karkuun lasten kanssa ettei vaan sellaiset isot puunpalaset tipu päähän? Kyseessä ei ollut mikään pikkuoksa vaan puunrungosta iso palanen, joka painoi kyllä varmasti jonkin verran märkänä vaikka laho olikin. Kyllä kyseessä on miehen oma 2v lapsi, josta n. puolen metrin päähän tämä rungon palanen tippui. T. Ap
Niin. Virheitä sattuu. Ei varmaan ollut tarkoitus. Mitä katumusharjoituksia hänen olisi pitänyt siinä alkaa tehdä?
Etkö itse koskaan tee virheitä? Ryömitkö silloin kivenkoloon rankaisemaan itseäsi?
Pahinta on olla myrkyllinen ihminen, joka jää jurnuttamaan, parempi on olla positiivinen, hassutella ja olla lämmin ihana ihminen, joka hyväksyy omat ja myös muiden virheet.
Aina sattuu ja tapahtuu. Eihän mies tarkoituksella pahaa tehnyt, eikä mitään pahaa edes tapahtunutkaan.
Huumorilla vastasi, ettei olisi tullut alistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Virheitä sattuu. Ei varmaan ollut tarkoitus. Mitä katumusharjoituksia hänen olisi pitänyt siinä alkaa tehdä?
Etkö itse koskaan tee virheitä? Ryömitkö silloin kivenkoloon rankaisemaan itseäsi?
Pahinta on olla myrkyllinen ihminen, joka jää jurnuttamaan, parempi on olla positiivinen, hassutella ja olla lämmin ihana ihminen, joka hyväksyy omat ja myös muiden virheet.
Ihan vaikka sanoa vaan, anteeksi en huomannut et olitte siinä? Mielestäni tämä olisi normaali reaktio. Ei ollut tarkoitus pelästyttää? Sen sijaan että puolustelee vaan omaa käytöstään. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka sanoa vaan, anteeksi en huomannut et olitte siinä? Mielestäni tämä olisi normaali reaktio. Ei ollut tarkoitus pelästyttää? Sen sijaan että puolustelee vaan omaa käytöstään. T. Ap
Voit esim itse sanoa hänelle, että anteeksi, että raivostuin metsässä, mutta pelästyin niin kovasti, kun oksa yllättäen tipahtikin niin lähelle.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Aika traumaattista varmasti olisi heille.
Söikö mies myös lapsen eväsvanukkaan?